گزارش هفتمین نشست تشکیل اتحادیه کوهنوردی – ۱۳۹۱٫۸٫۲۷

ارسال شده توسط در 19 نوامبر 2012 بدون دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, اخبار

در این جلسه که روز شنبه ۱۳۹۱٫۸٫۲۷ از ساعت ۱۹:۰۰ الی ۲۱:۰۰ در دفتر گروه کوهنوردی بهمن با حضور نمایندگان باشگاه‌ها و گروه‌های کوهنوردی حاضر تشکیل و طی آن موارد زیر مورد بحث و گفتگو و تصمیمات مقتضی قرار گرفت:


۱-    در ابتدا آقای محمود نظریان (مربی و پیشکسوت کوهنوردی) مسئول گروه کوهنوردی بهمن، ضمن خوش‌آمدگویی، تاریخچه کوتاهی از روند تشکیل گروه کوهنوردی بهمن را برای حضار توضیح دادند. طبق گفته ایشان این گروه و چند گروه کوهنوردی دیگر که در جنوب شهر تهران فعال هستند، از بدنه اصلی گروه بزرگ کوهنوردی فرهنگسرای بهمن جدا و در حال حاضر به طور مستقل با دریافت مجوز از هیئت کوهنوردی استان تهران فعالیت می‌نمایند. ولی همچنان اتحاد خود را حفظ کرده و جلسات و برنامه‌های مشترک بسیاری را اجرا می‌نمایند.


۲-    مورد بعدی درخصوص دریافت نوع مجوز فعالیت اتحادیه بود که دوستان با ارائه نظرات و پیشنهادات خود، مبنی بر چگونگی نوع مجوز، به ادامه بحث پرداختند.
با توجه به اینکه هدف نهایی تمام نمایندگان باشگاه‌ها و گروه‌های کوهنوردی، تشکیل «اتحادیه سراسری باشگاه‌ها و گروه‌های کوهنوردی کشور» می‌باشد و در این خصوص اقداماتی نیز انجام گرفته است، می‌بایست تا دریافت پاسخ رسمی از سوی مسئولین مربوطه منتظر بود و آنگاه با عنایت به اطلاعات و امکانات به دست آمده (شهری، استانی و کشوری) اقدامات بعدی را انجام داد.


۳-    بحث آخر این جلسه که یک ساعت به طور انجامید، بررسی و اصلاح ماده‌ها و بندهای دیگر اساسنامه پیشنهادی اتحادیه بود که با تصویب آن کار بررسی اساسنامه به پایان رسید.


۴-    مقرر شد در جلسه آینده با امضای پیش‌نویس این اساسنامه توسط هیئت مؤسس و همچنین با شناسایی باشگاه‌ها و گروه‌های کوهنوردی فعال استان تهران و کشور، رونوشت آن جهت نظرخواهی و پیشنهادات دیگر به آدرس آنها ایمیل و یا پست شود و متعاقب آن اقدامات اولیه جهت تشکیل اولین مجمع این اتحادیه انجام پذیرد.


۵-    جلسه بعدی این نشست در تاریخ چهارشنبه ۸ آذر ماه در دفتر باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰ تعیین شد.

«حضور نمایندگان گروه‌ها و باشگاه‌های دارای مجوز در این جلسه بلامانع می‌باشد.»

محل امضاء نمایندگان باشگاه‌ها:
    کیومرث بابازاده                               سیامک شایان‌پور
    باشگاه کوهنوردی آرش                    باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند

    حمید مساعدیان                            محمد نادریان
    گروه کوهنوردی همت‌شمیران           خانه کوهنوردان تهران

    سید سعید میرجلالی                     ذبیح‌ا… حمیدی
    باشگاه کوهنوردان تهران                  باشگاه کوهنوردی اسپیلت

    محمود نظریان
    گروه کوهنوردی بهمن

تنظیم صورتجلسه: ذبیح‌ا… حمیدی

دیدگاه خود را بیان کنید