ارسال شده توسط در 13 فوریه 2024 یک دیدگاه | دسته بندی شده در گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

🔸تعداد اعضا: ۱۰ نفر

🔸حرکت به سمت قله ناز: ساعت ۵:۱۵ از روستای کلوان و انصراف از صعود بیشتر

🔸توضیح لازم ؛
به علت برف زیاد مسیر صعود قله ناز و عدم برفکوبی و کم شدن دو نفر از اعضای تیم و از دست رفتن زمانی در حدود دو ساعت به علت کسالت یکی از دوستان و همراهی کردن ایشان تا روستا به پیشنهاد سرپرست و موافقت اعضای تیم قله کهار برای صعود انتخاب کردیم.

🔸بازگشت به روستا و حرکت به سمت قله کهار: ساعت ۷

🔸وضعیت اب و هوا: قبل از جانپناه: آفتابی و گرم بدون باد – بعد از جانپناه: آفتابی با باد بین ۳۰ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت

🔸وضعیت مسیر: قبل از جانپناه: برف نسبتا زیاد ولی برفکوبی شده – بعد از جانپناه: کاهش حجم برف و تقریبا نیمی از مسیر بدون برف

🔸مسیر فرود: همان مسیر صعود

🔸ارتفاع قله: ۴۰۵۰ متر

🔸طول مسیر صعود و فرود: ۱۷ کیلومتر

🔸شرح صعود؛
از مسیر برفکوبی شده صعود را آغاز کردیم، با سرعتی مناسب و پس از عبور از چند تیم، در ساعت ۹:۳۰ جانپناه بودیم.

بعد از بیست دقیقه، به سمت قله راهی شدیم.

دو نفر از اعضا با فاصله کمی نسبت به هفت نفر دیگر در حرکت بودند.

در ارتفاع ۳۸۰۰ متر، یکی از دوستان به علت ارتفاع زدگی از صعود بازماند و سرپرست از ادامه صعود دست کشیده و با ایشان به سمت جانپناه حرکت کرد.

پنج تن از دوستان در ساعت ۱۲:۵۰ به قله رسیدند و دو تن دیگر نیز با فاصله ده دقیقه ای خود را به قله رساندند.

تمامی اعضای در ساعت ۱۵:۴۰ به جانپناه رسیدند و پس از استراحت، در ساعت ۱۶:۱۰ تمامی اعضا تیم به سمت روستا حرکت کردیم.

سرانجام این برنامه در ساعت ۱۸:۱۵ در روستای کلوان به پایان رسید.

ترک این برنامه، در آرشیو باشگاه اسپیلت موجود است.

پی نویس؛
یکی از اعضای تیم در عوارضی آزادراه به علت کسالت ازحضور در برنامه انصراف داد.

اسامی اعضا شرکت کننده در برنامه:

آقایان : امین شاه محمدی«سرپرست، مربی راهنما» – ابراهیم چاوشی«کمک سرپرست» – محمد خلیلی راد – محسن موسوی – سروش راد

خانم ها : آرزو جعفری – الهام مشفق «مربی» – نسترن مرادی – مهدیس فیروزی – سحر روح افزا

گزارش از امین شاه محمدی

یک دیدگاه to “خلاصه گزارش صعود قله کهار از روستای کلوان ۱۴۰۲/۱۱/۲۰ -هرهغته یک برنامه «شماره ۱۰۷۲»”