گزارش صعود قلل کلون بستک به سرکچال (۹۵/۴/۲۵)

ارسال شده توسط در 16 جولای 2016 ۷ دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, گالری, گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

روز جمعه بیست و پنجم تیرماه به همراه ۱۶ نفر از اعضای باشگاه ، ساعت ۵:۱۵ دقیقه از سیدخندان به سمت گردنه دیزین حرکت کردیم.

ساعت ۶:۴۵ به پارکینگ دکل مخابراتی واقع در گردنه دیزین رسیده و پس از آماده شدن اعضا ، ساعت ۷ صبح حرکت‌مان به سوی قله کلون بستک را شروع کردیم .

ساعت ۹:۱۵ با زمانی خوب (با محاسبه زمان صرف صبحانه) قله کلون بستک به ارتفاع ۴۱۲۴ متر را صعود کردیم.

رأس ساعت ۱۰ با نظر سرپرست ، تعداد ۱۶ نفر از اعضای تیم حرکت به سمت قلل رفیع سرکچال را شروع کردیم .

حدود ساعت ۱۲:۳۰ به گردنه تله غار رسیدیم و از آنجا به بعد طی تصمیمی که گرفتیم ، تیم به دو گروه تقسیم شد .

تیم اول به تعداد ۱۰ نفر به سمت قله سرکچال حرکت کرده و در ساعت ۱۳:۱۰ به اولین قله از قلل سرکچال رسیدیم.

پس از گرفتن تعدادی عکس ، عازم صعود قلل سرکچال ۲ و ۱ شدیم.

از اینجا به بعد تصمیم گرفتم برای برای سرعت بخشیدن به صعودمان تعداد نفرات تیم را به ۷ نفر کاهش داده و این امر موجب گردید تا با صرف زمانی بسیار خوب ، ساعت ۱۳:۵۰ به قله ۴۲۱۰ متری سرکچال ۱ (سرکچال بزرگ) را صعود کنیم.

پس از گرفتن عکس و استراحتی کوتاه و هماهنگی با تیم دوم که روی قله سرکچال ۳ منتظرمان بودند ، به سوی جانپناه لجنی حرکت کرده و در ساعت ۱۵:۳۰ به جانپناه رسیدیم.

پس از زمان حدوداً یک ساعته که صرف استراحت و ناهار شد ، به سوی پارکینگ ده سپیدستان حرکت کرده و حدود ساعت ۱۸ به مینی بوس رسیده و پس از گذراندن ترافیک و شلوغی جاده در این روز تعطیل ، ساعت ۲۱ به سیدخندان رسیدیم .

اینجا نقطه آخر از اجرای یک برنامه خط الرأسی تقریباً طولانی به طول حدوداً ۱۸ کیلومتر بود که با موفقیت و سلامتی همه اعضا به پایان رسید.

در پایان به عنوان سرپرست برنامه از همکاری تمامی اعضا کمال تشکر را دارم .قطعاً اجرای چنین برنامه هایی در گرو نظم تیمی و کارگروهی تک تک اعضاست.
از نکات مثبت این برنامه وجود آنتن دهی موبایل در اکثر نقاط مسیر و طی مسیر (در ارتفاع ۴۰۰۰ متر ) در زمان ۷ و ۸ ساعته می باشد.

*حداقل ارتفاع در ابتدای مسیر حرکت آنتن مخابرات شمشک ۳۳۵۰ متر
قله کلون بستک ۴۱۲۴ متر
 قله سرکچال (۳ )۴۱۵۲ متر
 قله سرکچال (۲) ۴۱۵۲ متر
 قله سرکچال (۱) ۴۲۱۰ متر
 پناهگاه لجنی ۳۵۲۰ متر
 (روستای سپیدستان ۲۶۵۰ متر )
و مسافت طی شده رفت وبرگشت حدود ۱۷٫۵ کیلومتر (هوایی) اندازه گیری شد .*

مختصات GPS :

مختصات قله کلون بستک : ۳۶ درجه , ۰۳ دقیقه و ۱۱٫۴ ثانیه (شمالی) و ۵۱درجه , ۲۷ دقیقه و ۵۶٫۱ ثانیه (شرقی)

مختصات قله سرکچال ۳ : ۳۶ درجه , ۰۱ دقیقه و ۴۹٫۱ ثانیه (شمالی) و ۵۱درجه , ۳۱ دقیقه و ۳۷٫۶ ثانیه (شرقی)

مختصات قله سرکچال ۲ : ۳۶ درجه , ۰۱ دقیقه و ۴۲٫۳ ثانیه (شمالی) و ۵۱درجه , ۳۱ دقیقه و ۵۶٫۶ ثانیه (شرقی)

مختصات قله سرکچال ۱: ۳۶ درجه , ۰۱ دقیقه و ثانیه (شمالی) و ۵۱درجه , ۳۱ دقیقه و ثانیه (شرقی)

مختصات پناهگاه لجنی : ۳۶ درجه , ۰۱ دقیقه و ۱۳ ثانیه (شمالی) و ۵۱درجه , ۳۱ دقیقه و ۲۷٫۴ ثانیه (شرقی)

اعضای شرکت کننده در برنامه :

خانمها : زینب داداشی – نسرین سلطانی – پگاه شارخی – مریم بهرامی – فریبا جباری – نرگس غمی لویی – سِدا هاکوپیان – هلیا فلاح – سبا نازی

آقایان : ارسلان بیک محمدی(سرپرست) – غلامرضا خلیل آبادی (مربی و کمک سرپرست)- حمید طربی – علی منصوری – دکتر علی طوطی – سیدمحمود قاسمی(نقشه و GPS) – میثم نظری(عکاس) و عضو جدید فراز ساسانی

گزارش سایت : ارسلان بیک محمدی

قله سرکچال ۳ به ارتفاع ۴۱۵۲ متر

جانپناه لجنی

روستای سپیدستان

۷ دیدگاه to “گزارش صعود قلل کلون بستک به سرکچال (۹۵/۴/۲۵)”

1. مریم بهرامی می گوید:

با سلام و تشکر از همنوردان عزیزم که با همت آنها این برنامه بسیار عالی اجرا شد. در این برنامه آقای بیک محمدی برای اولین بار سرپرستی گروه را برعهده داشتند که با دقت و مسئولیت پذیری بالا به خوبی از عهده این امر مهم برآمدند. ضمن اینکه کمکهای دلسوزانه جناب خلیل آبادی عزیز مثل همیشه یاریگرمان بود. برای این دو عزیز و تمام اسپیلتی های نازنین موفقیت و سلامتی روزافزون آرزومندم.

2. علیرضا کاظمی می گوید:

درود بر همنوردانم.تبریک به آقا ارسلان بخاطر سرپرستی خوب این برنامه.امیدوارم همیشه موفق باشید.تایمهایی که در گزارش نوشته بودید خیلی خوب بود واین نشانه موفقیت این برنامه بعنوان یک برنامه خط الراسی بود.درود بر شما.فقط ای کاش عکسی از قله سرکچال بزرگ هم میگذاشتید.
    همواره سرافراز برفراز باشید.

3. طوطی می گوید:

اکثر دوستان بر این باور بودند که این صعود یکی از بهترین برنامه های باشگاه بود. از جناب آقای بیک محمدی بخاطر سرپرستی موثر، منطقی، و حساب شده شان بسیار متشکرم.

4. سجاد می گوید:

سلام
    خدا قوت
    ما هم همان روز به قله کلون بستک صعود کردیم و ساعت ۱۱ و نیم تا ۱۳ روی قله بودیم حتما یکدیگرو دیدیم ولی خب همدیگرو نمیشناختیم.

بدرود

5. غلامرضا خلیل ابادی می گوید:

با اینکه برای چندمین بار بود که این خط الراس را صعود می کردم اما باز هم برایم کاملا متفاوت و هیجان انگیز بود . از اینکه می دیدم یکی از جوانان قوی و با انگیزه باشگاه سرپرستی این برنامه را بعهده دارد خیلی خوشحال بودم.برایم محرز شد که هرازچند گاهی باید این چنین مسئولیت ها را به جوانان واگذار کردتا هم تجربه شان بیشتر شود و هم درک بیشتری از کار گروهی پیدا کنند.وخوشحالم که همه همنوردان حاضر در این ضعود از نحوه اجرای سرپرستی اقای بیک محمدی کاملا راضی بودند.

6. رضا می گوید:

درود بر همنوردان پر توان اسپیلت. تبریک به ارسلان عزیز بابت سرپرستی خوب برنامه

7. ارسلان می گوید:

یادگرفته ایم که صعود به قله ها نه تنها باعث اوج گرفتن جسممان،بلکه باعث بالا رفتن تجربه و رشد افکارمان شده است.حس مسئولیت پذیری در چنین برنامه هایی تجربه ای ناب است که باعث ساخته شدن روحیه سرپرستی در هر کوهنوردی میشود،به دوستان توصیه میکنم که این حس رو تجربه کنند و ممنون هستم از همه عزیزانی که با همکاریشون چنین برنامه ای اجرا شد و تشکر ویژه از تصمیم هیئت مدیره که این فرصت رو به من دادند.