گزارش برنامه صعود قله هرزه کوه (۹۳،۵،۱۷)

ارسال شده توسط در 9 آگوست 2014 ۲ دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, گالری, گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

طبق جدول برنامه هفتگی باشگاه ، صعود قله هرزه کوه برنامه روز جمعه ۱۷ مرداد ماه ۹۳ بود .

همراه ۲۹ نفر از اعضا و میهمانان ، ساعت ۵ صبح از سیدختدان به سمت روستای زیبای لالون در منطقه فشم حرکت کرده و پس از رسیدن و آماده شدن همنوردان ، در ساعت ۷ صبح از روستای لالون به سمت قله حرکت کردیم.

هوای صبح‌گاهی بسیار مطبوع و دره زیبای لالون همه ما را به وجد آورده بود.

پس از حدود یک و نیم ساعت پیمایش ، به چشمه تلخ آب رسیدیم و پس از صرف صبحانه به مسیرمان ادامه دادیم.

مسیر صعود هرزه کوه و قلل خلنو و برج تا قبل از آبشار لالون یکسان است .

تیم ما پس از حدود ۴۵ دقیقه پیمایش و قبل از رفتن به سمت آبشار لالون از مسیر قله خلنو جدا و به سمت دره ورزا ادامه مسیر داده و به دلیل تعداد زیاد نفرات تیم و عدم پاکوب مناسب ، داخل دره حرکت ما به کندی انجام می گرفت.

ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه به گردنه ورزا رسیده و پس از ۱۵ دقیقه استراحت به حرکت ادامه دادیم و ساعت ۱۳:۳۰ به قله رسیدیم .

تعداد همنوردان صعود کننده به قله ۲۷ نفر بود که پس از گرفتن چند عکس فرود را آغاز کرده و ساعت ۱۹ به روستای لالون رسیدیم.

خانمها : داداشی ، بهبهانی ، جلیلیان ، نظری ، جمالی ، مقدم ، یکتا ، تیز مغز

آقایان : غلامرضا خلیل آبادی (سرپرست) ، جوانشیر ، اونلو ، ذاکر ، طریقی ، جعفری ، قربانی ، کاویانی ، جهانبخش ، صادق‌زاده(عکاس) ، کازرونی ، دهخدایی ، ملکی ، کریمی ، شاکری ، حیدری ، غلامی

میهمانان برنامه : خانم نسرین چارلنگی
آقایان : رامین شریان‌دوست ، کاوه فکور ، جواد رحمان نژاد (از گرگان)

گزارش سایت : غلامرضا خلیل آبادی

۲ دیدگاه to “گزارش برنامه صعود قله هرزه کوه (۹۳،۵،۱۷)”

1. غلامرضا خلیل ابادی می گوید:

با سلام خدمت همه همنوردان که دراین پیمایش همراهمان بودند.و باتشکر از دوستانی که صمیمانه کمک کردند تا این برنامه به خوبی انجام پذیرد.

2. قاسم می گوید:

سلام و خدا قوت به بهترینها همیشه تندرست ، سلامت و کامیاب باشید.