گزارش صعود قله کُندر ـ ۱۳۹۱٫۹٫۲۴

ارسال شده توسط در 15 دسامبر 2012 ۳ دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

طبق برنامه‌ریزی قبلی در تاریخ ۱۳۹۱٫۹٫۲۴، ساعت ۵:۳۰ صبح با حضور ۲۱ نفر از اعضای باشگاه کوهنوردی اسپیلت به سرپرستی آقای محمد رهبری، از میدان آزادی به سمت روستای کندر حرکت و بعد از طی کردن حدود ۶۵ کیلومتر به آنجا رسیدیم. مسیر حرکت از اتوبان تهران ـ کرج، کیلومتر ۵ جاده چالوس می‌باشد.

تیم ما ساعت ۷:۰۰ صبح به روستای کندر رسید و بعد از معارفه اعضای قدیم و جدید توسط سرپرست، تیم به سمت قله حرکت کرد. کوچه‌باغ‌های زیبا و هوای مطبوع پاییزی همه ما را به وجد آورده بود.

بعد از عبور از روستا به سد کوچکی که در ابتدای دره کندر ساخته شده است، رسیدیم که می‌بایست از مسیر سمت راست آن و به صورت دست به سنگ عبور می‌کردیم. هر چند که باید در مسیر رودخانه حرکت کرد، اما مشکل خاصی در مسیر وجود نداشت.

بعد از حدوداً سه ساعت حرکت در مسیر رودخانه، به بالای یال صعود کردیم که به دلیل وجود برف، تیم شروع به برفکوبی نمود.

(البته به نظر بنده) قله مشخصی به نام کندر وجود ندارد. اما تیم ما در ساعت ۲:۰۰ بعدازظهر بلندترین قله منطقه به ارتفاع ۳۰۹۵ متر را صعود و بعد از گرفتن عکس به سمت پایین حرکت و در ساعت ۵:۰۰ بعدازظهر به روستای کندر رسید.

اعضای شرکت‌کننده به ترتیب حروف الفبا:
خانم‌ها: بیگدلی، داداشی، رجبعلی (عکاس و گزارش‌نویس)، شاهرخی، کیانی و نظری
آقایان: بلوچی، بیدمشکی، تفضلی، جزایری، خلجیان، غ.ر. خلیل‌آبادی، دهخدایی، رهبری (سرپرست)، سلیمی، سیدمراد، علی شفیعی (مهمان)، شمس، کازرونی، موسی‌نژاد و م. نادری

گزارش سایت از: غلامرضا خلیل‌آبادی
۱۳۹۱٫۹٫۲۵

۳ دیدگاه to “گزارش صعود قله کُندر ـ ۱۳۹۱٫۹٫۲۴”