گزارش سومین نشست تشکیل اتحادیه باشگاه‌ها و گروه‌های کوهنوردی

ارسال شده توسط در 9 سپتامبر 2012 بدون دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, اطلاعیه ها

روز شنبه ۱۳۹۱,۰۶,۱۸ با حضور ۵ مسئول باشگاه و گروه کوهنوردی تهران سومین نشست بحث و گفتگو در مورد بنیان‌گذاری اتحادیه صنفی (سندیکا) و یا هر نهاد مدنی دیگری که بتواند به طور قانونی حافظ منافع صنفی ، معنوی و مادی باشگاه‌ها و گروه‌های کوهنوردی باشد ، در دفتر باشگاه کوهنوردی تهران از ساعت ۱۹/۳۰ تا ۲۱ به شرح زیر برگزار گردید .


در این نشست آقایان : کیومرث بابازاده نماینده باشگاه کوهنوردان آرش ، سیامک شایان‌پور مدیرعامل باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند ، سید سعید میرجلالی رئیس هیئت مدیره باشگاه کوهنوردی تهران ، محمد نادریان رئیس هیأت مدیره کوهنوردان تهران و ذبیح اله حمیدی مسئول باشگاه کوهنوردی اسپیلت حضور داشتند.
ضمناً آقای حمید مساعدیان نماینده گروه کوهنوردی همت شمیران به دلیل ضیق وقت نتوانستند در نشست مذکور حضور یابند که با تماس تلفنی در جریان رخ دادهای این نشست قرار گرفتند . آقای محمدرضا کفاش دبیر محترم هیأت کوهنوردی استان با دعوت قبلی به عنوان نماینده هیأت در این نشست حضور یافته و نظرات پیشنهادی خود را در این مورد اظهار داشتند که صمیمانه از حضور ایشان در این نشست سپاسگزاریم .


رئوس گفتگوهای این نشست به شرح زیر می باشد :
۱-    ذبیح‌ اله حمیدی در مورد اطلاعات بدست آورده از وزارت ورزش اعلام کرد امکان به ثبت رساندن این تشکیلات در وزارت ورزش به شکل مردمی و یک نهاد NGO امکان پذیر هست که قرار شد مسئولین بعد از مشورت با اعضای باشگاه خود در این مورد اظهار نظر نمایند.
۲-    آقای سیامک شایان‌پور در مورد اطلاعات بدست آورده از مجمع امور صنفی تهران که توسط نشست با یکی از مسئولان آنجا انجام شده بود ، شرایط آن مجمع در مورد تشکیل یک اتحادیه صنفی را اعلام کردند.
۳-    در مورد پیش نویس اساسنامه پیشنهادی آقای میرجلالی بحث و گفتگو گردید و قرار شد در جلسه آینده به طور کامل در مورد آن تصمیم‌گیری شود.
۴-    جلسه بعدی این نشست روز شنبه ۱ مهرماه در دفتر خانه کوهنوردان تهران از ساعت ۱۹ تا ۲۱ برگزار خواهد شد که موضوع جلسه بررسی نظرات مسئولین درخصوص تکمیل پیش نویس اساسنامه مذکور خواهد بود.

 

تهیه و تنظیم صورتجلسه : ذبیح اله حمیدی

 

امضاء :
        کیومرث بابا زاده         سیامک شایان‌پور            ذبیح اله حمیدی        

                       محمد نادریان              سیدسعیدمیرجلالی

                

دیدگاه خود را بیان کنید