گزارش برنامه صعود قله سبلان(۱۰تا۱۳۹۵/۶/۱۲)

ارسال شده توسط در 3 سپتامبر 2016 ۱۶ دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, گالری, گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

اولین پرتو ماه و خورشید

روی پیشانی کوه است پدید

مردم کوه نشین دانند خوب

که چه نقشی به طلوع است غروب

سبلان : ارتفاع ۴۸۱۱ متر

تعداد ۱۸ نفر از اعضای باشگاه روز چهارشنبه دهم شهریور ۹۵ با یک دستگاه مینی بوس ساعت ۱۹:۳۰ از میدان آزادی حرکت و در ساعت ۷:۳۰ صبح پنج شنبه ۱۱ شهریور به آبگرم شابیل رسیدیم.

بعد از آماده شدن تیم با سه دستگاه لندرور به سمت حسینیه حرکت کرده و پس از رسیدن و صرف صبحانه در ساعت ۹:۲۰ دقیقه صعود را آغاز کردیم.(ارتفاع ۳۶۵۰ متر)

براساس پیش بینی های هواشناسی تا بعدازظهر پنجشنبه هوای نسبتاً مساعدی داشتیم.

باحرکتی موزون و یکنواخت پاکوب ها را پشت سر گذاشتیم .

درمیان راه با کوهنوردانی روبرو می شدیم که در حال فرود بودند و عمدتاً آذربایجانی که با لهجه‌ی شیرین آذری به ما خوش آمد می گفتند.

وقار ، متانت و خوش رویی از نکات بارز و به یادماندنی این کوهنوردان است .

بعد از حدود چهارساعت کوهنوردی در ساعت ۱۳:۱۰ به قله رسیدیم.

شور و شعف وصف‌ناپذیری را در چشمان همنوردانی که برای اولین بار قله را صعود و با دریاچه زیبای سبلان روبرو شده بودند ، به خوبی نمایان بود.

متأسفانه به دلیل وارونگی ناگهانی و برودت هوا نتوانستیم بیش از ۲۰ دقیقه در کنار این دریاچه زیبا بمانیم و بعد از گرفتن چند عکس به سمت پایین حرکت کردیم و حدوداً ساعت ۱۷:۳۰ به حسینیه رسیده و با لندرورها به طرف شابیل حرکت کردیم.

بعد از یک شب مانی در آبگرم شابیل ، صبح جمعه به سمت تهران حرکت و در ساعت ۲۱ در میدان آزادی این برنامه به یاد ماندنی به پایان رسید.

اعضای شرکت‌کننده در برنامه :

خانم‌ها: مریم بهرامی – نرگس غمی لویی – مهرنوش تنظیفی – راشا ملک – مهسا حسنی – مهسا قادرپور

آقایان: غلامرضا خلیل آبادی(سرپرست) – رضا خلیل آبادی(سرپرست فنی) – محسن سلیمی – علیرضا کاظمی – حسام تکلو – داود میرحسینی – اشکان جهانگیری – سجاد پاپایی – نوید عابدی – علیرضا گوهری – فراز ساسانی – مجتبی توتونچیان

گزارش : غلامرضا خلیل آبادی ۹۵/۶/۱۳

قله سبلان – ارتفاع ۴۸۱۱ متر

۱۶ دیدگاه to “گزارش برنامه صعود قله سبلان(۱۰تا۱۳۹۵/۶/۱۲)”

1. رحیم می گوید:

درووود بر همنوردان گرامی اسپیلت. همیشه سرفراز و سلامت باشین.

2. اشکان جهانگیری می گوید:

باسلام خدمت دوستان و همنوردان. خوش حال هستم که امسال هم همانند سال گذشته این قله را درکنار یاران و همنوردان اسپیلت صعود کردم و این که برنامه عالی و بدون نقصی بود

3. علیرضا کاظمی می گوید:

درود بر همه همنوردانم دراین برنامه.یاشاسین.
    واقعا”تیم یکدست و پرتوانی بودیم.با۱۲ ساعت نخوابیدن اونم نه توی هواپیما درمینی بوس آقا عظیمی صعود پرانرژی انجام شد.ازهمه دوستانم تشکرمیکنم که برنامه به یاد ماندنی آفریدند که شاید سالها از ذهنم پاک نشود.
    از عموغلام وآقارضاخلیل آبادی کمال تشکررادارم بخاطرسرپرستی عالی که انجام دادند.
    برنامه هیچ نکنه بدیاناراحت کننده ای نداشت وهیچ نقدی جزتشکربه ذهنم نمیرسد.
    عالی بود عالی.
    باید ازآقاعظیمی ودوست خوش ذوقشان هم تشکر کنم.بخاطرصبروحوصله ای که به خرج دادند.
    همواره سرافراز بر فراز باشید.

4. رضا می گوید:

به به این همنوردان.
    تبریک بابت صعود به قله زیبای سبلان.
    سبلان + عسل و سرشیر+ کباب+ آدری ها + قره حلوا و ….دلم خواست!

5. حسام تکلو می گوید:

سلااااااااام و درود
    و باز هم یکی از بهترین برنامه های عمرم با اسپیلت اجرا شد، برنامه یی که ظاهرا ساده به نظر می رسید ولی با توجه به نبود زمان و شرایط لازم جهت هم هوایی مناسب، اکثر همنوردان با چالش ارتفاع زدگی روبرو شدند، بسیار لذت بخش و ماندگار بود، برنامه ی ۳ روزه ی که قطعا در ۱۸ خط نمی گنجد.
    با تشکر ویژه از جناب خلیل آبادی عزیز سرپرست صبور و مهربان اسپیلت ،که برنامه رو این چنین در اذهان دوستان ماندگار کردند. تشکر از همنوردان و دوستان عزیزم که برنامه فوق العاده یی رقم زدند.به امید همراهی مجددتان.باعث افتخاره که اولین ها رو با شما ثبت کردم.

6. محسن می گوید:

سلام سلام
    برنامه بسیار عالی و لذت بخش
    بعد از چهار سال کوهنوردی من در اسپیلت بلاخره به آرزوی صعود این قله زیبا رسیدم
    ممنون و سپاس از همه عزیزانی که همراهی کردن

7. غلامرضا خلیل ابادی می گوید:

با سلام به همنوردان.قله سبلان یکی از زیباترین قله های کشور عزیزمان ایران است اما بدلیل بعد مسافت امکان بیش از یکبار صعود وجود ندارد.همنوردان همراه ما که برای اولین بار موفق به صعود این قله زیبا شده بودند هرگز انتظار این همه زیبایی را نداشتند و همین زیبای خستگی سفر را از تن ما بیرون کرد.باید تشکر کنم از همه همنوردان که واقعا همه صمیمی و خوب بودند و تشکر ویزه از اقای توتونچیان بخاطر زحماتشان.

8. علیرضا گوهری می گوید:

سلام و درود فراوان
    وای خدای من یکی از آرزوهام بود که به قله سبلان صعود کنیم خدا رو شکر هم دماوند و هم سبلان صعود کردیم و خداییش یکی از بهترین برنامه هام تو این عمر کوتاه هم در باشگاه بود و از آقایان خلیل آبادی بسیار سپاس گذارم..
    مطمین هستم که خاطرات خوب این صعود هیچ وقت از یادم نخواهد رفت و من قله سبلان رو با تمام افراد تیم آن روز اسپیلت می شناسم

9. مهسا ح می گوید:

سلام.برنامه ی به یاد ماندنی و بسیارخوبی بود.لذت بردم از صعود در کنار همنوردان خوب و با اخلاق .
    ولی اگر طوری برنامه در نظر گرفته میشد که ما امکان شب مانی در ارتفاع رو داشتیم و بعد صعود رو انجام میدادیم به نظرم لذت صعود خیلی بیشتر میشد‌.

10. فراز می گوید:

با سلام . برنامه بسیار خاطره انگیز و فراموش نشدنی بود . با تشکر از همنوردان عزیز که این برنامه به یاد ماندنی را رقم زدیم . و با سپاس از سرپرستی عالی اقایان غلامرضا و رضا خلیل آبادی

11. davood mir می گوید:

salam khoda govat barnameh besiyar khob bod va in ha hamesh be sarpaest khob barnameh amo gholam ke besiyar ba tajrobeh hastan tashakor mikonam va hamnavardan in barnameh ke khili ghavi va ba akhlgh bodan

12. مریم بهرامی می گوید:

با سلام.
    در این برنامه به خاطر تغییرات شدید جوی، هر چهار فصل زیبای سبلان را دیدیم و صعود و سفری بسیار خاطره انگیز و لذت بخش بود. از عمو غلام عزیز به خاطر سرپرستی بی نقص و از آقای رضا خلیل آبادی به خاطر زحمات فراوانی که کشیدند بسیار سپاسگزارم. پس از پایان صعود و در شابیل همنوردان عزیزم با برگزاری جشن تولد مرا غافلگیر کرده و شیرینی صعود را در ذهن من چند برابر کردند. خوشحالم که در جمع شما عزیزان هستم. به امید صعودهایی دیگر با شما

13. ياشار ( مجتبى توتونچيان ) می گوید:

با درود بر تمامى دوستان
    این برنامه نه تنها خاطرات روزهاى خوش گذشته رو براى من زنده کرد بلکه خودش نیز به لطف دوستان بخشى از روزهاى خوش زندگى من شد . امیدوارم همیشه در طبیعت بر فراز باشید .

14. نرگس غمیلوی می گوید:

با سلام و عرض ادب
    از روزی که وارد این باشگاه شدم خیلی قله های پرچالش و کم چالش رو صعود کردم این برنامه در کنار همنوردای محترمم سرپرست متعهد با مسولیت و مربی مهربان عالی ترین برنامه بود.
    ممنونم از تک تک تون
    خاطره این برنامه و سفر همیشه در ذهنم خواهد ماند.
    سپاس و درورد

15. سجاد پاپایی می گوید:

با عرض سلام و احترام
    برنامه عااالی با همنوردای عااالی.
    صعودی خاطره انگیز مجددی با اسپیلتی ها برای بنده رقم خورد. جا داره از سرپرست های برنامه عمو غلام و آقا رضا ی عزیز کمال تشکر رو داشته باشم.