گزارش برنامه صعود قلل خلنو و هرزه کوه(۹۵،۳،۷)

ارسال شده توسط در 28 می 2016 ۳ دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, گالری, گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

هرساله صعود قلل برج و خلنو در برنامه فصلی باشگاه اسپیلت قرار می گیرد . در واقع صعود این قله مهمترین برنامه تمرینی و یا پیش نیاز صعود به قله دماوند است.
به دلیل اجرای هرساله این برنامه و ارائه گزارش های مفصل در همین سایت، می توانید جهت اطلاعات کوه شناسی به آرشیو برنامه های اجرا شده  مراجعه فرمایید.

شرح صعود ما :
صبح جمعه ساعت ۵:۲۰ دقیقه تعداد ۳۲ نفر از اعضای باشگاه و دو نفر میهمان با یک دستگاه مینی بوس و سه دستگاه سواری تهران را به قصد روستای لالان (از توابع فشم) ترک کردیم.

ساعت ۶:۴۵ دقیقه به لالان رسیدیم و ساعت ۷ صعودمان را از انتهای روستا آغاز کردیم . علاوه بر تیم ما ، دو تیم دیگر هم در منطقه حضور داشتند که مسیر بسیار شلوغ شده بود.

پس از عبور از باغهای زیبای روستا و رودخانه خروشان لالان ، در ساعت ۸:۳۰ به چشمه تلخ آب رسیدیم و صبحانه را صرف کردیم .ساعت ۹:۱۵ دقیقه بعد از صرف صبحانه به حرکتمان ادامه دادیم .

هوا آفتابی و بسیار مساعد بود .

ساعت ۱۰ به آبشار رسیدیم . این مکان آخرین نقطه دستیابی به آب آشامیدنی است و هرکس قصد صعود به قلل اطراف را دارد باید در این منطقه آب مصرفی را همراه خود بردارد.

تیم ما بعد از یک استراحت کوتاه به سمت گردنه ورزا به راه افتاد . به دلیل اینکه مسیر طولانی در پیش داشتیم تصمیم گرفتیم کمی سریع تر حرکت کنیم که علاوه بر صعود قله برج بتوانیم قله هرزه کوه را نیز صعود کنیم .

ساعت ۱۱:۱۵ اولین تیم به گردنه رسید. آنجا تصمیم گرفتیم تیم را به دو گروه تقسیم کنیم .

سرپرستی تیم دوم به غلامرضا خلیل آبادی واگذار شد و تیم اول بدون فوت وقت حرکتش را آغاز نمود .

ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه تیم اول به قله برج رسید و تیم دوم نزدیک گردنه ورزا بود .

تیم اول بعد از صعود قله برج به ارتفاع ۴۲۰۰ متر و استراحت و تجدید قوا ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه به طرف قله هرزه کوه به راه افتاد.

مسیر قله برج تا هرزه کوه مسافتی زیادی نداشت اما به علت وجود برف و سنگ های زیر قله برج کمی سرعت تیم را کند کرده بود .

در نهایت ساعت ۱۳:۴۰ دقیقه تیم اول به قله هرزه کوه و تیم دوم به قله برج رسید .

بعد از استراحتی تقریبا طولانی روی هر دو قله ، ساعت ۱۴:۲۰ دقیقه هر دو تیم فرودشان را آغاز نمودند .

تیم اول از دره هرزه کوه و تیم دوم از گردنه ورزا به سمت چشمه تلخ آب (محل قرار دو تیم) حرکت کردند.

ساعت ۱۵:۳۰ تیم اول و ساعت ۱۶ تیم دوم به چشمه تلخ آب رسید و بعد از نیم ساعت استراحت ، ساعت ۱۶:۳۰ به طرف لالان به راه افتادیم و ساعت ۱۸ همه نفرات به پای ماشین ها رسیدیم و به سمت تهران حرکت کردیم.

اعضای شرکت‌کننده در برنامه:
خانم‌ها: زینب داداشی – الهه کیانی – نسرین سلطانی – پگاه شارخی – جیران نصرالدیوانی – نرگس غمی لویی – مهرنوش تنظیفی – هلیا فلاح – راشا ملک – الهام کریمی – سبا نازی

آقایان: رضا خلیل آبادی (سرپرست برنامه)- غلامرضا خلیل آبادی (مربی و سرپرست تیم دوم)- علی صباغی – مهران دهخدایی – محسن سلیمی – ناصر کاویانی(عکاس) – صادق آوانلو – سعید جوانشیر – ارسلان بیک محمدی – رحیم بیضاوی – محمدحسین اله یاری – علی طوطی(پزشک تیم) – داود میرحسینی – بهمن ابراهیمی – رضاغلامی – نویدعابدی – سجاد پاپایی- پویان حیرت پور – ارتاش پارسایی – محسن مرادیان – رضا یگانه و عضو جدید میثم نظری

میهمانان برنامه : خانم فرزانه پارسایی و آقای میثم ظاهری

گزارش سایت از: رضا خلیل‌آبادی
              ۹۵،۳،۸

قله برج خلنو

28d9007c-cb9b-46e7-9c14-4e2723bb9399

قله برج خلنو (تیم دوم )

قله هرزه کوه

۳ دیدگاه to “گزارش برنامه صعود قلل خلنو و هرزه کوه(۹۵،۳،۷)”

1. غلامرضا خلیل ابادی می گوید:

سلام همنوردان.بار دیگر از برنامه ای زیبا و خوب لذت بردیم.منطقه زیبای لالان و هوایی بسیار خوب همه مارا به وجد اورده بود . بودند همنوردانی که به دلایلی تصمیم به انصراف از صعود به قله را داشتند اما کم کم حال و هوایشان عوض شد و گامهایشان محکم.