پادکست‌ «عبور از کویر مرکزی ایران» منتشر شد

ارسال شده توسط در 19 نوامبر 2023 بدون دیدگاه | دسته بندی شده در مقالات و نوشته ها

‍ پادکست های فعال و به روز شده حوزه گردشگری و ورزشهای کوهستانی
«برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی کوه نامه»
 
🔴 دو سال پیش در وب سایت کوه نامه تعدادی از پادکست های مرتبط با حوزه ورزشهای کوهستانی را معرفی کردیم. حال بعد از حدودا ۲ سال تصمیم گرفتم یک بار دیگر آن پادکست ها را بررسی کرده و ببینم بعد از گذشت این مدت کدام یکی از آنها به فعالیت خود ادامه داده اند و کدام یک دیگر به روز نشده اند.
از بین پادکست های قبلی دو پادکست زیر نسبت به بقیه فعالیت خود را ادامه داده اند :
 
پادکست بیس کمپ اپیزودهایی با موضوعات زیر منتشر کرده است :
 
اپیزود بیست و سوم : گفتگو با پروانه کاظمی
 
اپیزود بیست و دوم : داستان سفر کوکوچکا به ایران
 
اپیزود بیست و یکم : تراورس هیمالیا از شرق به غرب توسط عبدالرضا کوهپایه
 
 پادکست مجله رادیویی اسپیلت آهسته اما پیوست در حال به روز رسانی مطالب رسانه خود است و اخیرا مطالبی با موضوعات ” عبور از کویر مرکزی ایران در فروردین ماه ۱۳۶۱ ” و ” سه داستان کوتاه و مستند کوهنوردی نوشته ذبیح الله حمیدی” و ” خاطرات کوهنوردی و صعود قله لنین ” را منتشر کرده است.
 
 شما میتوانید این پادکست ها را از طریق کانال تلگرامی ” مجله رادیویی اسپیلت ” دریافت کرده و گوش دهید. همچنین می توانید از طریق کلیه برنامه های پادگیر نظیر کسب باکس یا گوگل پادکست هم به این محتوای صوتی دسترسی داشته باشید.
 
 
می توان گفت پادکست رادیو ماجرا فعال ترین پادکست معرفی شده بوده که بعد از معرفی که در فصل دوم وبده حالا و در زمان انتشار این مطلب به قسمت هجدهم از فصل سوم خود رسیده است.
 
مثل تمام پادکست های دیگه این مجموعه رو هم میتونید از انواع برنامه های کاربردی مثل کست باکس/ گوگل پادکست / اپل پادکست و یا اپلیکیشن ها یا سایت های ایرانی نوار/ تهران پادکست / ناملیک / فیدیبو گوش بدین و لذت ببرین. 
 
این مجموعه صفحه اینستاگرام و تلگرام هم داده که میتونید عضو بشید و از جدیدترین روایت های اونها مطلع بشید. بعد از کاهش فعالیت در حوزه وبلاگ نویسی در حوزه کوهنوردی به نظر میرسه پادکست ها می تونه جای خالی اون رسانه ها رو تا حدودی پر کنه و باعث انتقال تجربیات و داستانها و ماجراها به علاقمندان بشه .
 
 

دیدگاه خود را بیان کنید