هر هفته یک برنامه/ این بار گزارش صعود قلل مهرچال به آتش‌کوه ۹۵/۶/۲۶

ارسال شده توسط در 17 سپتامبر 2016 ۱۲ دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, گالری, گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

جمعه ۹۵/۶/۲۶
حرکت ؛ تهران ، پل سیدخندان ، ساعت ۵ صبح
تعداد ۲۳ نفر

 

شرح صعود ؛
ساعت ۵:۱۰ دقیقه صبح به همراه ۲۳ نفر از اعضای باشگاه با یک دستگاه مینی بوس و یک دستگاه سواری به سمت روستای امامه حرکت و بعد از یک ساعت به مقصد رسیدیم.

پس از آماده شدن ، در ساعت ۶:۳۰ دقیقه از مسیر دره تنگه به سمت قله مهرچال حرکت کردیم.

هوا بسیار مطبوع و مناسب صعود بود هر چند به دلیل نزدیک شدن فصل پاییز ، طراوت و سرسبزی چندانی در کوه دیده نمی شد اما در رودخانه همچنان آب جاری بود.

درساعت ۱۰ صبح بعد از رسیدن به سه راهی مهرچال ، پیرزن کلون ، هم هن و گذشتن از رودخانه و رسیدن به یال صعود مهرچال طبق قرار قبلی تیم به دو قسمت تقسیم شد .

چون تیم اول به (سرپرستی رضا خلیل آبادی ) تصمیم به صعود قلل مهرچال و آتش‌کوه و سپس بازگشت از افجه را داشت ، با تعداد ۱۷ نفر با سرعت بیشتری اقدام به صعود نمودند و در ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه موفق به صعود قله مهرچال (۳۹۱۵ متر)شدند.

در قله مهرچال دونفر از ادامه مسیر انصراف دادند و تیم با ۱۵ نفر ادامه مسیر داد که در ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه موفق به صعود قله آتش‌کوه (به ارتفاع ۳۸۵۰ متر) شدند و سپس به سمت روستای افجه حرکت و در ساعت ۱۸:۴۵ به روستا رسیدند.

تیم دوم نیز با سرعت نرمال به سمت قله حرکت و بعد از رسیدن به ارتفاع ۳۵۰۰ متری ، دو نفر از اعضا به دلیل عدم آمادگی از ادامه مسیر انصراف دادند و تیم در ساعت ۱۳ موفق به صعود قله مهرچال گردید.

بعد از نیم ساعت استراحت ، سه نفر از اعضا اقدام به صعود قله پیرزن کلون(۳۸۵۰ متر) کردند که در ساعت ۱۴ موفق به صعود شدند و سپس به قله مهرچال بازگشته و با بقیه اعضای تیم به سمت روستای امامه حرکت و در ساعت ۲۰:۳۰ به روستا رسیده و به طرف تهران بازگشتیم.

بدین ترتیب سه قله این منطقه در یک روز توسط اعضای باشگاه صعود شد.

به امید صعودهای بهتر

جا دارد تشکر کنم از رضا خلیل آبادی سرپرست تیم پیشرو و علیرضا گوهری و محمدحسین اله‌یاری برای همکاری خوبشان با تیم.

 

 

اعضای شرکت‌کننده در برنامه :
خانم‌ها: زینب داداشی – نسرین سلطانی – پگاه شارخی – مریم بهرامی – نرگس غمیلویی – راشا ملک

آقایان: غلامرضا خلیل آبادی (سرپرست) – رضا خلیل آبادی (سرپرست فنی) – محمود نادری – ناصر کاویانی – ارسلان بیک محمدی – دکتر علی طوطی(عکس و نقشه) – علیرضا قره‌داغی – سروش معمار – علی اکبر فیض آبادی – سیدمحمود قاسمی – محمدحسین اله‌یاری – فراز ساسانی – علیرضا گوهری – مجتبی توتونچیان – رضا زاهدزاده – ساسان شریعتی
میهمان برنامه : مرضیه خانم گشانی

 

گزارش : غلامرضا خلیل آبادی ۹۵/۶/۲۷

 

img_20160917_182431

مسیرصعود قلل مهرچال(۲)،آتش‌کوه(۳)
ازروستای امامه به روستای افجه

 

img_20160917_184420

 

img_20160917_184443

 

 

img_8868

تیم اول بر فراز قله مهرچال به ارتفاع ۳۹۱۵ متر

 

img-20160917-wa0000

تیم دوم بر فراز قله مهرچال

 

img_20160917_184434

مسیر قله مهرچال به قله آتش‌کوه 

 

img_8872

قله آتش‌کوه به ارتفاع ۳۸۵۰ متر 

 

img-20160917-wa0017

قله پیرزن کلون به ارتفاع ۳۸۵۰ متر

۱۲ دیدگاه to “هر هفته یک برنامه/ این بار گزارش صعود قلل مهرچال به آتش‌کوه ۹۵/۶/۲۶”

  1. فراز می گوید:

    با سلام به همنوردان عزیز . برنامه بسیار خوب و پر باری و خاطره انگیزی بود . با سپاس از همنوردان و سرپرستان خوب برنامه اقایان غلامرضا خلیل ابادی و رضا خلیل ابادی که زحمات بسیاری کشیدند .

  2. مرضیه گشانی می گوید:

    با سلام و عرض ادب و احترام به تمامی اعضای خوب و محترم باشگاه.
    برنامه بسیار عالی و آموزنده بود . هم دلی و همراهی تمامی اعضا کاملا مشهود بود . نظم و انضباط یکی از مشخصه های اصلی یک تیم برای پیشرفت است ، که به لطف خدا این تیم از این مشخصه هم بهره مند بود .
    برنامه های موجود در طبیعت به هر نوعی شامل درس های نهفته است که با هر بار تجربه درس جدیدی کسب می شود .
    تشکر خیلی خیلی ویژه از جناب آقای غلام رضا خلیل آبادی دارم ، به جهت مدیریت بسیار قوی – آموزش های درخور و مناسب – کمک و همراهی یه شکل عالی و اخلاق پسندیده ایشان .
    امیدوارم تمامی کوهنوردان همواره سالم و در اوج باشند .
    ۲ بیت از شعر بسیار زیبای استاد شهریار درباره کوه تقدیم به دوستان :
    کوه در شب چه شکوهی دارد
    خرم آن جلگه که کوهی دارد
    شاه بیت غزل دور نماست
    کوه سلطان همه صحراهاست

  3. علی فیض آبادی می گوید:

    برنامه ریزی صحیح و سرپرستی عالی و همکاری اعضای تیم باعث شد تا یک صعود خوب را تجربه کنیم و با زمانبندی به موقع برنامه با موفقیت به اتمام برسد.

  4. ارسلان می گوید:

    این برنامه یه ویژگی خاص داشت،که البته تیم پیشرو از اون بهره برد!من که از صعود کنار دوستای خوبم لذت بردم و خاطرش تو ذهنم موندگار خواهد شد…

  5. علیرضا گوهری می گوید:

    سلام.. این برنامه برای خود من یکی از صعود هایی بود که هم تجربه های خوبی که در آینده به کارم خواهد آمد کسب کردم و هم اینکه برای هر یک از ما ممکن است به دلایل مختلف بدنمان تحلیل برود و دیگر توان صعود به قله را نداشته باشیم شاید تنها کسانی که بیشتر به ما کمک می کنند مسئول و سرپرست ها تیم میباشند دیروز تو برنامه آقای غلام رضا خلیل آبادی چه زحمتی برای صعود و فرود ما می کشید مخصوصا زمان برگشت که این عمل عمو رو هیچ وقت از یادم نخواهد رفت?? و یه تشکر ویژه از آقایان حمیدی،غلام رضا و رضا خلیل آبادی می کنم که با مهربانی به ما کمک می کنند که قله ها صعود کنیم و در سلامت کامل به خانه هایمان بر گردیم??????????

  6. طوطی می گوید:

    برنامه بسیار خوبی بود…با تشکر فراوان از آقایان غلامرضا و رضا خلیل آبادی. لازم می دانم بخصوص از جناب آقای رضا خلیل آبادی بخاطر سرپرستی موثر تیم اول و برنامه ریزی دقیقشان تشکر کنم.

  7. غلامرضا خلیل ابادی می گوید:

    سلام همنوردان. اگر توانایی نوشتن داشتم حتما برای هر صعود قله کتابی می نوشتم. بیدار شدن در اوج خواب شاید سخت ترین قسمت باشد برای شروع جمع شدند از گوشه گوشه ی این شهر بزرگ و رفتن به دور دست ها شور و شوق صعود همه اینها به ما امید و عشق می دهد.باور کنید شما ممکن نیست این چنین جمعی را در جایی دیگر پیدا کنید . اگر دقت بیشتری در کسانی که در تیم حضور دارند بکنید حتما به این گفته من پی خواهید برد از جوان تا میانسال از پزشک تا کارمند همه اینها با شوقی وصف ناپدیر در کنار هم بدون هیچگونه اصطکاکی یک روز پر انرزی را پشت سر گذراندیم. نه سن نه شغل نه سواد نه عقیده هیچکدام مانع خوب بودن ما در کوه نیست.از همه همنوردان خوبم بخصوص انهای که دوستانه کمک کردند تا این برنامه به بهترین نحو اجرا شود تشکر میکنم.

  8. مریم بهرامی می گوید:

    باسلام
    قله مهرچال قله ای زیبا با دیدی عالی به قلل زیادی است. خیلی خوشحالم که با دوستان اسپیلتی موفق به صعود به این قله شدم. با آرزوی صعودهایی ایمن برای همه عزیزان و تشکر از سرپرستی خوب تیم

  9. سروش معمار می گوید:

    برنامه ای بسیار لذت بخش و به یاد ماندنی، به ویژه مسیر مهرچال به آتشکوه و افجه، که در طی مسیر، به زیبایی وصف ناپذیر این منطقه در فصل زمستان فکر می کردم و سرتا سر منطقه را در پوششی سفید تصور می کردم.
    خوشحالم که درکنار صمیمی ترین دوستانم، و سرپرستان خوبی چون جناب آقای غلامرضا خلیل آبادی و آقای رضا خلیل آبادی عزیز توانستم با موفقیت در این برنامه شرکت کنم و خاطرات آن را برای همیشه در ذهن ثبت نمایم.
    یکی از زیباترین جنبه های این ورزش، اندیشیدن و تفکر در حین اجرای برنامه هاست، گمان نکنم در دیگر رشته های ورزشی تا این حد مجالی برای تامل و تفکر در دست باشد. فرصتی برای اندیشیدن به خود، نگاهی به آینده، دستیابی به آرامش و ثبت زیباترین مناظر طبیعی در ذهن.

  10. علیرضاکاظمی می گوید:

    درودبرهمه همنوردانم درباشگاه اسپیلت.برنامه های قدرتی اینچنین اجرا کردن باعث افتخار باشگاه است و نشان دهنده قدرت تیمی همنوردان.درود برشما.
    موفقیت شایسته شماست.

  11. محمد حسین اله یاری می گوید:

    سلام. یک صعود خوب دیگر به همراه دوستان اسپیلتی. با عرض خسته نباشید به عمو غلام عزیز به خاطر سرپرستی بدون نقصشان و قدردانی ویژه از رضا خلیل آبادی که به نحو احسن تیم ۱۵ نفره را در صعود به دو قله هدایت کرد. در ضمن تشکر می کنم از نام بردن اسم من در گزارش برنامه و اضافه می کنم هر کاری که در زمره کار تیمی و گروهی قرار بگیره وظیفه تک تک اعضاست و من هم به عنوان یک عضو کوچک فقط انجام وظیفه کردم.

  12. عليرضا قره داغي می گوید:

    یاشاسین اسپیلت و اسپیلتی ها…درود بر همنوردان پر تلاش.

دیدگاه خود را بیان کنید