صورتجلسه هیئت رئیسه باشگاه کوهنوردی اسپیلت – یکشنبه ۱۳۹۱٫۴٫۴

ارسال شده توسط در 30 ژوئن 2012 ۲ دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار

شروع جلسه: ساعت ۱۸:۳۰
حاضرین: ذبیح ا… حمیدی (رئیس جلسه)، غلامرضا خلیل‌آبادی، زینب داداشی، رامین شریف‌زاده و حمید محمودی
غایبین: ـــــ


الف) ابتدا درخصوص ارسال نامه‌ای به خانه کوهنوردان تهران و دعوت از جمعی از همنوردان آن مکان جهت حضور در مراسم سه‌شنبه ۶ تیر ماه ۱۳۹۱ (ششمین سالگرد تأسیس باشگاه کوهنوردی اسپیلت) بحث شد و مورد موافقت قرار گرفت.
مقرر شد این مراسم ازساعت ۱۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰ درمحل باشگاه و به سرپرستی سرکار خانم زینب داداشی برگزار شود.

ب) در مورد تصمیمات جدید درخصوص تیم صعودهای فنی:
۱- آقای صفتدر ظهوری مربی این تیم مانند گذشته به این امر خواهند پرداخت و با توجه به آمادگی اعضای آن، برنامه‌های صعودهای فنی را اعلام نموده، طبق ضوابط باشگاه آنها را اجرا خواهند کرد.
۲- به علت کم‌کاری بعضی از اعضا، اسامی ۱۸ عضو اولیه (طبق صورتجلسه قبل) از لیست این تیم حذف شده و از این به بعد نفراتی که مورد تأیید مسئول باشگاه باشند، می‌توانند در برنامه‌ها حضور یابند.
۳- سهم صدهزار تومانی اعضاء به شرح زیر تسویه شد:
غلامرضا خلیل‌آبادی (دو سهم) ـ رامین منفردزاده، فاطمه جدی، مهدی موسی‌نژاد، حمید محمودی، اکبر عدل، افسانه فرومندی، باقر یوسفی، مهدی مهدوی، راضیه سعیدی و زهره ادیب (اهدا به تیم صعودهای فنی، با نظارت باشگاه) ـ حسن جهانگیری (۵۰درصد سهم) و شنتیا ربانی (۷۰ درصد سهم) در اختیار دارند که به مرور مصرف خواهند کرد.
سهم یکصدهزار تومانی احسان محسن‌زادگان از طرف تیم به ایشان مسترد شد و سه نفر باقی‌مانده، شهربانو درزی، محمد شمس و محمدرضا بهروزی به دلیل اجرای بیش از ۳۰ برنامه، هیچ سهمی از لوازم نخواهند داشت.
۴- طبق برنامه آزمایشی که در تاریخ دوشنبه ۱۳۹۱٫۳٫۲۹ در بندیخچال اجرا شد، مقرر گردید برنامه‌های آموزشی سنگنوردی اعضای باشگاه به سرپرستی یکی از اعضای قدیمی و به مربیگری آقای مرتضی آهویی و نظارت مسئول دپارتمان آموزش، آقای احمدرضا مطهری هر چند هفته یک بار با پرداخت هزینه مشخص اعلام و اجرا گردد.
۵- تعداد ۵ عدد میخ و یک عدد چکش از وسایل فنی مفقود شده که به عنوان لوازم مستهلک از لیست اصلی کسر گردید.

پ ) درخصوص برگزاری گزارش برنامه خانم کاظمی در تاریخ ۱۳۹۱٫۴٫۲۸ صحبت و مقرر شد ضمن اطلاع‌رسانی دقیق، به موقع و آماده کردن مقدمات، جلسه‌ای ویژه جهت هماهنگی‌های لازم در هفته آینده برگزار شود.

ت ) آقای روپن سرکیسیان از اعضای باشگاه کوهنوردی اسپیلت در تاریخ ۱۳۹۱٫۴٫۱۶ جهت صعود قله لنین (به طور مستقل) به کشور قرقیزستان سفر خواهند کرد. اعضای هیئت رئیسه ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان، آمادگی خود را جهت همکاری‌های لازم اعلام نمود. مانند اطلاعات شرکت‌های مربوطه، در اختیار قراردادن تلفن ماهواره‌ای، پرچم باشگاه، اطلاعات هواشناسی در حین صعود و غیره

پایان جلسه: ساعت ۱۹:۳۰

۲ دیدگاه to “صورتجلسه هیئت رئیسه باشگاه کوهنوردی اسپیلت – یکشنبه ۱۳۹۱٫۴٫۴”

  1. نويد شايسته می گوید:

    درود بر آقاى روپن سرکیسیان و آرزوى موفقیت براى ایشان

  2. فردين كولائيان می گوید:

    برای آقای سرکیسیان که انسانی افتاده و دوست داشتنی وکوهنوردی توانمند است از صمیم قلب آرزوی سلامتی و صعودی موفق دارم

دیدگاه خود را بیان کنید