هر هفته یک برنامه: این بار گزارش صعود قله پیرزن‌کلون ـ ۱۳۹۱٫۰۴٫۰۹

ارسال شده توسط در 30 ژوئن 2012 بدون دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

ساعت ۵:۰۰ صبح از سیدخندان به وسیله یک دستگاه مینی‌بوس به سمت منطقه فشم حرکت کردیم و در سات ۶:۳۰ به روستای زیبای گرمابدر رسیدیم. بعد از آماده شدن در ساعت ۷:۰۰ صبح به سمت قله حرکت کردیم.

هوای بسیار مطبوع و منطقه سرسبز گرمابدر همه ما را به وجد آورده بود. بعد از عبور از رودخانه گرمابدر، از ضلع شمالی و یال زمستانی شروع به صعود نمودیم. صعود از یال زمستانی با شیبی تند شروع می‌شود که این شیب تند تا قله ادامه دارد. بعد از حدوداً سه ساعت صعود، ما مجبور به عبور از صخره شدیم که با کمی دست به سنگ به راحتی از آن عبور و به راهمان ادامه دادیم و در ساعت ۱:۰۰ بعدازظهر به قله رسیدیم.

ارتفاع قله ۳۸۵۰ متر می‌باشد. در هنگام صعود این قله زیبا، در پشت سر (شمال)، قله خرسنگ و سرکچال‌ها و در سمت چپ (شرق) قله دماوند، کافره، آسمان‌کوه و دشت لار قرار دارد. تیم ما بعد از استراحت در قله و گرفتن عکس، در ساعت ۲:۰۰ بعدازظهر به سمت پایین حرکت و در ساعت ۶:۰۰ بعد از ظهر به روستای گرمابدر رسیدیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از صعود این مسیر، به گزارش برنامه‌های قبلی باشگاه بر روی همین سایت مراجعه فرمایید.

اعضای شرکت‌کننده به ترتیب حروف الفبا:
خانم‌ها: خان، داداشی، شاهرخی و عفت‌السادات میرفضلی (عضو جدید)
آقایان: بلوچی، تفضلی، تیموری، ثابت‌تبار، غ.ر. خلیل‌آبادی، ده‌حقی، رهبری (سرپرست)، محسن سلیمی (عضو جدید و عکاس)، ابراهیم شکوهی (مهمان)، شمشاد، صفاری (مهمان)، قربان‌نژاد، محسنی، پژمان میرفخرایی (عضو جدید) و م. نادری

گزارش از: غ.ر. خلیل‌آبادی
    1391.4.10

(برای مشاهده تصاویر به بخش گالری سایت مراجعه فرمایید)
عکس قله در روزهای آینده اضافه خواهد شد.