رو در رو با مسئول باشگاه: ناصر سلیمی: شهریه افراد غیر حاضر

ارسال شده توسط در 11 می 2010 یک دیدگاه | دسته بندی شده در اخبار

سلام
یکی از مواردی که داره کم کم روی همنوردام تاثیر میزاره ودوستانم دارن عنوان میکنن گرفتن شهریه از کسانی که چند وقتی هست به هر دلیلی نمیرسن بیان باشگاه.مگه باشگاه(در دوران غیبت) به اونها خدماتی ارائه میده ؟هزینه هر برنامه که جداست وهمین طور هزینه بیمه سالیانه . پس گرفتن این هزینه بعنوان شهریه از اونها چه دلیلی داره؟





پاسخ مسئول باشگاه:

با سلام و عرض تشکر از آقای ناصر سلیمی عضو رسمی این باشگاه پاسخ ایشان را به شرح زیر اعلام می شود:

گرفتن حق عضویت در باشگاه از اعضای رسمی (نه موقت) بخاطر سرویس ست که بشرح زیر به آنان ارائه می شود:

۱- ارسال منظم sms به ایشان

۲- حضور در جلسات منظم هفتگی و بهره گیری از آن جلسات مانند نام نویسی در برنامه های کوهنوردی- شنیدن گزارش برنامه ها- استفاده از کلاس های آموزشی تئوری- در جریان بودن آخرین اخبار داخلی باشگاه- دیدار و گفتگو با اعضای دیگر و …

۳- اطلاع رسانی منظم در مواقعی که لازم است شخصا با آنان تماس گرفته شود مانند برگزاری کلاس های پیشرفته- مربی گری یا برنامه های پیش بینی نشده ی دیگر که اکثر آنها با تماس تلفن مستقیم با این هم نوردان انجام می گیرد.

۴- حضور در برنامه های کوهنوردی متعدد به شکل:
 الف-برنامه های رسمی با ارائه ۲۰ درصد تخفیف را یج اعضای رسمی
ب-  به شکل برنامه های خصوصی یا همان محفلی
ج- با تشکیل یک تیم منسجم با سرپرستی مشخص زیر نظر باشگاه (بدون هزینه) که در تمامی موارد اعضا می توانند از امکانات این باشگاه مانند لوازم فنی- Gps – بی سیم- چادر و غیره استفاده نمایند (البته همه می دانیم باشگاه اسپیلت دراین موارد امکانات زیادی ندارد) و در صورت تمایل می توانند گزارش برنامه شان را در جلسه هفتگی باشگاه به معرض عموم برسانند.
و در انتها چنانچه لازم باشد ازطریق باشگاه می توانند با مراجع ذیصلاح رسمی  کوهنوردی کشور ارتباط برقرار نمایند مانند گرفتن مجوز- نامه یا امکانات دیگر.

۵- حضور در جشن ها،‌ مراسم و ایام دیگر باشگاه

۶- مراجعه حضوری و ارتباط تلفنی، موبایل،‌ ایمیل، sms در تمام روزهای هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب با باشگاه

۷- استفاده از سالن سنگ نوردی باشگاه با تخفیف ویژه اعضا

۸- ادامه ی عضویت شان در صندوق قرض الحسنه و صندوق بحران (تازه تاسیس) باشگاه

۹- ادامه عضویت شان جهت رسیدن به عضویت پایدار باشگاه (بعد از ۵ سال عضویت مداوم)

حال با تمام این تفاسیر چنانچه عضوی بخواهد مدتی به باشگاه نیاید و از این امکانات بهره مند نگردد فقط کافی است باشگاه را از این امر مطلع سازد و پرونده خود و این سرویس دهی را به طور موقت راکد نماید که البته پس از حضور مجدد این سرویس ها دوباره برقرار خواهد شد مطمئناً در این مدت حق عضویت از ایشان دریافت نمی شود ما به هیچ عنوان از کسی وجه ای بدون ارائه خدمتی دریافت نکرده ایم و نخواهیم کرد.

در پایان لازم می دانم به عرض برسانم نظم و انظباط گروهی و فردی شالوده و محور اصلی کارهای تشکیلاتی و سازمانی است همه ما موظفیم مادامی که عضو سازمانی هستیم قوائد آن را رعایت نمایم چون فقط این قانون است که فصل الخطاب ما انسان ها برای انجام امور اجتماعی هست.

هر کسی همان طور که به طور منظم وارد یک تشکیلات می شود می تواند به شکل منظم هم از آن تشکیلات برای مدتی کوتاه یا برای همیشه کناره گیری نماید (این حق اوست) فقط کافی است به آن تشکیلات که متعلق به خود اوست احترام بیشتری گذاشته و مسئولین آن را از تصمیم خود آگاه نماید.

ناگفته نماند باشگاه سعی می کند در بیشتر مواقع با اشخاصی که کمتر به باشگاه می آیند تماس تلفنی برقرار نماید و علت غیبت آنان را جویا شود که معمولا دوستان در این مورد هم کم لطفی کرده جواب صریحی عنوان نمی کنند.

حیفم می آید جمله ای را که سالهای پیش بین کوهنوردان تشکیلاتی رایج بود به آخر صحبت هایم اضافه نکنم: پرداخت حق عضویت ناچیز گروه ها و باشگاه های کوهنوردی (برای باشگاه اسپیلت ماهیانه ۶۵۰۰ تومان) بیش از ارزش مالی آن است این حق عضویت نشانه ی علاقه و حمایت آن فرد از این گونه فعالیتهای مناسب اجتماعی فرهنگی و ورزشی کشور است.

موفق و سلامت باشید
ذ- حمیدی ۲۱/۲/۸۹

یک دیدگاه to “رو در رو با مسئول باشگاه: ناصر سلیمی: شهریه افراد غیر حاضر”

  1. رضا طهماسبی می گوید:

    با درود بر همنوردان و تبریک جهت تشکیل این بخش جالب سوال ینده:
    در مورد قسمت ۹ می باشد ، که به نظر اینجانب این درخواست در آخرین جلسه اعضا پایدار باشگاه رد شد و مورد قبول اکثریت واقع نگردید. و اعضا خواستار ایجاد نام دیگری برای افراد فعال بعد از ۵ سال شدند.

دیدگاه خود را بیان کنید