تیم استان تهران بر فراز قله موستاق آتا

ارسال شده توسط در 25 جولای 2015 ۱۵ دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, اخبار, دسته بندی نشده, گالری

IMG_8855

سفر برای ایران

ما برای بوسیدن خاک سر قله هاچه       خطرها کرده ایم ، چه خطرها کرده ایم

        ما برای آنکه ایران گوهری تابان شود         خون دل ها خورده ایم ، خون دل ها خورده ایم

 

به نقل از سایت هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان تهران ؛
قله ۷۵۴۶ متری موستاق آتا ، با یاریپروردگار بزرگ و با همت و تلاش اعضای تیم، روز شنبه ۳ مرداد ساعت ۱۳:۴۰ به وقت محلی توسط تیم ۱۲ نفره هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان تهران با شعار ” حفظ کوهها برای تامین آب” و “حمایت از کودکان نقص ایمنی ” صعود گردید.

تیم ۱۲ نفره منتخب در پی فراخوان اعلام شده طی برگزاری ۱۸ اردو با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار زن و مرد گروه ها و باشگاه های استان تهران انتخاب و روز ۱۸ تیر ماه تحت نظارت هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران برای صعود قله موستاق آتا به کشور چین اعزام گردید. لازم به ذکر است این برنامه با حمایت های مالی و معنوی فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی اجرا گردیده است.

کوه‌نوردان کشورمان در حال حاضر در صحت و سلامت در حال بازگشت به کمپ های پایین‌تر هستند.

این افتخار بزرگ را به اعضای تیم، خانواده، باشگاه و گروه های استان تهران و جامعه کوه‌نوردی ایران تبریک و شاد باش می گوئیم.

آزاده-جون

 

اعضای باشگاه اسپیلت به آزاده مقدم همنورد خوبِ خود و یکی از اعضای تیم صعود کننده به این قله تبریک گفته و بی‌صبرانه منتظر بازگشتش می‌باشد.

۱۵ دیدگاه to “تیم استان تهران بر فراز قله موستاق آتا”

  1. حسين صادق زاده می گوید:

    عرض تبریک فراوان به هم باشگاهی عزیز خانم آزاده مقدم وتمامی دوستان و هیات مدیره باشگاه بابت صعود قله موستاق آتا و آرزوی سلامتی و کسب موفقیتهای بیشتر…

  2. آناهیتا مقدم می گوید:

    خواهر دوست داشتنی و مهربانم صعودت را تبریک می گویم و از خدا می خواهم که دل و جانت به کمال صعود کند که فتح قله فقط بهانه شناخت خویش و خدای خویش باشد و همیشه دلت و جانت به نور زیبایی و کمال و مهربانی فاتح عالم باشد ….موفق و دلت پر از قشنگی باشد …

  3. غلامرضا خلیل ابادی می گوید:

    سلام و درود خدمت همه همنوردان وسلام بر ازاده مقدم و همنوردانش در صعود قله موستاق اتا.بی شک اگر مشکلات مالی اجازه بدهند خانم ازاده مقدم می تواند پروانه کاظمی دیگری باشد برای جامعه کوهنوردی و باشگاه اسپیلت.وقتی خبر صعود خانم مقدم را شنیدم بی اختیار اشک در چشمانم حلقه زد و به یاد تلاش های ایشان افتادم که چقدر امیدوارانه و سرسختانه و بدون هیچگونه غروری خود را اماده صعود میکرد. در اینجا ضمن تبریک به ایشان و خانواده محترمشان و باشگاه اسپیلت و شخص اقای حمیدی تشکر می کنم از دوستانی که با کمک هایشان ازاده عزیز را بدرقه کردن اما حاضر نشدن نامی از انها برده شود.

  4. اسماعیلی می گوید:

    تبریک به خانم آزاده مقدم پر توان و پر انرژی، آرزوی موفقیت های آتی شما را دارم.

  5. علیرضا کاظمی می گوید:

    بخدا خشکم زده وقتی خبر رو دیدم.تبریک فراوان به آزاده مقدم و بقیه همنوردانش برای کسب این افتخار.امیدوارم هرچه زودتر درسلامت کامل به وطن بازگردند. تبریک و صد تبریک به آزاده و باشگاه اسپیلت.امیدوارم همیشه برفراز همه قله های زندگی باشید خانم مقدم.وتبریک دیگربه خانواده مقدم برای حمایت همه جانبه از آزاده.همگی خسته نباشید.

  6. راما هاشمی می گوید:

    تبریک فراوان به آزاده عزیز و همینطور به باشگاه اسپیلت، امیدوارم که آزاده در بستری مناسب امکان تجربه های بزرگتری رو پیدا کنه، تجاربی که پایه های اون کوهنوردی اصولی و علمی باشه

    از صمیم قلب خوشحالم هم برای صعود آزاده و هم برای جامعه کوهنوردی که آزاده مقدم در سال جاری بهش معرفی شد

    امیدوارم که رویکرد ما پرورش این استعدادها و مهیا نمودن زمینه های بالندگی اونها باشه

  7. شنتیا ربانی می گوید:

    موفقیت سرکار خانم مقدم را به ایشان و دوستان هم باشگاهیم تبریک می گویم.
    خانم مقدم امیدوارم پس از بازگشت برای صعود به قله های رفیع تری آماده شوید.

  8. کاویانی -داداشی می گوید:

    باسلام ودورود وتبریک فراوان به خانم مقدم و کسب این افتخار بزرگ امیدوارم که همیشه موفق وسلامت باشی وبه امید کسب چنین افتخاراتی برای خود و باشگاه اسپیلت

  9. فاطیما می گوید:

    با عرض تبریک به همت بلند آزاده عزیز، دوست و همنورد پرتوان و پرانرژی . به راستی که فتح قله فقط بهانه شناخت خویش و موجب طغیان درونی است.به جرأت می گم وقتی اولین بار با ایشان در قله هم هن برخورد کردم به روح بزرگ و اخلاق زیباشون غبطه خوردم…امیدوارم تمام قلل سعادت و زندگی رو با موفقیت صعود کنند.

  10. حوریه می گوید:

    تبریک ویژه به دوست و همنورد خوبم آزاده عزیز و
    خدا قوت به دختر قهرمان باشگاه اسپیلت به امید موفقیت های روز افزون و بزرگترت در تمامی عرصه های زندگی

  11. اعظم رضایی می گوید:

    آزاده عزیزم درود برتو مهربانوی ایرانی .
    امیدوارم همیشه شادو سربلند باشی

  12. رامین شریف زاده می گوید:

    فقط یک جمله میتونم بگم :
    آزاده عزیز از صمیم قلب بهت تبریک میگم .

  13. مریم بهرامی می گوید:

    آزاده عزیز خیلی خوشحالم که نتیجه ماهها تلاشت را دیدی و صعود موفقی داشتی. حسن خلق و فروتنی مثال زدنی، از تو الگوی مناسبی برای همه کوهنوردها ساخته. امیدوارم همیشه سلامت و دلشاد بر فراز باشی.

  14. مهدی صابری می گوید:

    عرض درود و تبریک فراوان خدمت همنورد گرامی خانم آزاده مقدم، روحیه بسیار بالا و سعی و تلاش بی بدیل شما و از همه مهمتر متانت و اخلاق خوش شما همیشه الگوی تمامی دوستان و آشنایان شما خواهد بود . همیشه سلامت و بر فراز قله های موفقیت باشید.

  15. پگاه شاهرخی می گوید:

    دوستم مهربانم اراده استوارت در برابر مشکلات قابل تحسین و جایزه ات بر تو مبارک باد

دیدگاه خود را بیان کنید