گزارش خوانی پروانه کاظمی در باشگاه اسپیلت ۱۳۹۴،۹،۳

ارسال شده توسط در 25 نوامبر 2015 ۴ دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, دسته بندی نشده, گالری, مقالات و نوشته ها

عصر روز سه شنبه سوم آذر ۹۴ پروانه کاظمی بانوی هیمالیانورد کشور و عضو پایدار باشگاه اسپیلت در نشست هفتگی اعضای این باشگاه حضور یافت و گزارشی درخصوص تلاش بر روی قله ماکالو به ارتفاع ۸۴۶۳ متر ، پنجمین کوه مرتفع جهان که متأسفانه به دلیل رویداد زلزله اردیبهشت ماه سال‌جاری در نپال نیمه تمام مانده بود به سمع و نظر هم‌باشگاهی‌های خود رساند.

در این نشست ۲ ساعته پروانه کاظمی ضمن گزارش و پخش عکس‌های جالب این برنامه ، در مورد عواقب ناشی از زلزله تلخ کشور تهیدست نپال و لغو شدن کلیه اکسپدیشن‌های کوه‌نوردی توضیحات جامعی ارائه نمود.
در بخش دوم بانو کاظمی گزارش و عکس‌هایی از صعود قله ۵۰۴۷ متری کازبک در کشور گرجستان که در تابستان گذشته صعود کرده بود را به نمایش گذاشت .

در ساعت ۲۱:۱۵ جلسه با اهدای هدایایی از سوی باشگاه و میهمانان گرامی به این بانوی هیمالیانورد به پایان رسید.
(ضمناً ایشان عکس یادبودصعود ماکالو را به باشگاه اهدا نمود).

در پایان لازم میدانیم از سوی باشگاه اسپیلت از تمام میهمانان گرامی به ویژه آقای مرتضی رمضانی ریاست محترم هیأت کوه‌نوردی استان تهران که ساعتی را در جلسه حضور داشتند ، کمال تشکر و قدردانی را ابرازنماییم.

کلیه علاقه‌مندان به صعودهای پروانه کاظمی جهت خواندن مشروح گزارش برنامه‌ ها و عکس‌ های ایشان می‌توانند به آدرس www.peakbutterfly.com(وب‌سایت شخصی) مراجعه نمایند.

 

پی‌نویس:
*قبل از اتمام جلسه ، لوح‌های تقدیر و هدایای ۴ نفر از اعضای ستاد اطلاع‌رسانی و پیشگیری از حوادث کوهستان ، هیأت استان تهران (زمستان ۹۳ و بهار ۹۴) ، از طرف مسئول باشگاه به این عزیزان تقدیم شد.

*در ضمن یک جفت بیسیم جدید(واکی تاکی) با برد مناسب که از طرف یکی از اعضا جهت استفاده در برنامه‌های کوه‌نوردی به باشگاه اهدا شده بود ، رونمایی شد.

 

عکاس: حسین صادق‌زاده

IMG_8485

 

IMG_8490

 

IMG_8493

 

IMG_8506

 

IMG_8515

 

IMG_8516

 

IMG_8530

 

IMG_8532

 

IMG_8538

 

IMG_8540

 

IMG_8544

 

IMG_8549

 

IMG_8553

 

IMG_8556

 

IMG_8557

 

IMG_8558

 

۴ دیدگاه to “گزارش خوانی پروانه کاظمی در باشگاه اسپیلت ۱۳۹۴،۹،۳”

  1. هوشنگ کولیوند می گوید:

    ارزوی موفقیت برای خانم کاظمی و اعضائ باشگاه و مدیریت باشگاه دارم خیلی به خود می بالم که دوسالیه وارد این رشته ورزشی شدم و بزرگانی را که در این رشته فعالند می بینم و واقعا کوهنوردان سرشار از انرژی مثبت هستند و دوستی با انها یی که در طبیعت و کوهستان مشغولند را مایع افتخار میدانم مدتیه که در وبلاگ ها و سایت های کوهنوردی به خواندن خاطرات و گزارشات کوهنوردان ایران و خارج مشغول هستم و در طول شبانه روز فکرم مشغول این رشته ورزشی هست .اما متاسفم که دیر با این جو اشنا شده و انس گرفتم .

  2. علیرضا کاظمی می گوید:

    بادرود.سپاس از خانم کاظمی برای ارایه گزارش برنامه قله ماکالو تا ارتفاع ۶۳۵۰ متری یعنی کمپ۱ که به دلیل زلزله درآن زمان هیچ کوهنوردی ادامه صعود نداد.ولی اطلاعاتی که ایشان تا کمپ۱ هم دادند واقعا” برای من آموزنده بود. سپاس سرکار خانم کاظمی.امیدوارم درتمامی مراحل زندگی مخصوصا”صعودهای آینده همواره سرافراز برفراز باشید.

  3. علیرضا کاظمی می گوید:

    به عنوان یک عضو باشگاه اسپیلت شخصا” از همنورد و دوست عزیزم که یک جفت بیسیم عالی به باشگاه هدیه کردند تشکرمیکنم.چون آقای حمیدی اسمی ازایشان نیآوردند من هم اینکار را نکردم.ولی همانطورکه آقای حمیدی درجلسه فرمودند این بیسیمها درجای خود روزی اهمیتشان را اثبات میکنند که جانی را نجات دهند.
    همنورد و دوست عزیزم همواره سرافراز بر فراز باشی.

  4. سید مهدی سیف می گوید:

    سلام
    لطفا در صورت امکان فایل صوتی چنین گزارش ارزشمندی را تهیه و به همراه متنی از این گزارش تهیه و در سایت قرار دهید یا حداقل به نکات گفته شده توسط خانم کاظمی اشاره کنید این برای کسانیکه در این جلسه حضور نداشتن و برای همه ی کوهنوردان میتواند مفید واقع شود. بیان تجربیات از فعالان عرصه کوهنوردی و بخصوص افراد ارزشمندی مثل خانوم کاظمی برای همه ی ما مفید و اثر بخش خواهد بود .
    با سپاس و احترام
    …………..
    پاسخ :
    همنورد گرامی آقای سیف
    متأسفانه فایل صوتی این گزارش در دسترس نیست . شما می‌توانید گزارش کامل این صعود را در سایت شخصی خانم کاظمی که در بالا لینک شده است ، مطالعه فرمائید.
    باتشکر از تماستان

دیدگاه خود را بیان کنید