گزارش برنامه صعود قلل جانستون، برج خلنو و سرکچال ۱۴۰۰/۶/۵- هر هفته یک برنامه «شماره ۹۲۹»

ارسال شده توسط در 28 آگوست 2021 بدون دیدگاه | دسته بندی شده در گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

ساعت ۵:۳۰ صبح صعود را از روستای آبنیک/فشم شروع کردیم.

پس از رسیدن به دشت جانستون و استراحتی کوتاه از طریق یال زمستانی به طرف قله جانستون غربی حرکت کردیم.

قبل از رسیدن به قله دو نفر از اعضای تیم به دلیل عدم آمادگی لازم از صعود بیشتر بازماندند و به روستای آبنیک بازگشتند.

در ساعت ۱۰:۴۵ به این قله ۳۹۵۰ متری دست یافتیم.‌

بعد از نیم ساعت استراحت به طرف غرب خط الرأس ادامه مسیر دادیم که پس از صعود چند قله فرعی در ساعت ۱۳ به گردنه وزوا رسیدیم.

«قبل از گردنه قله ای مرتفع به نام وزوا وجود دارد».

در این قسمت سه نفر از همراهان به دلیل عدم توانایی لازم از تیم جدا شده به طرف روستای لالون بازگشتند.

در ساعت ۱۴ قله برج خلنو به ارتفاع ۴۳۲۵ متر صعود شد.

ادامه مسیر بعد از عبور از گرده سنگی (برج دوم خلنو) با فرود به گردنه بعدی این خط الرأس یعنی ورزا رسید.

«یاد آور میشود نام دو گردنه دو طرف برج خلنو وزوا و ورزا می‌باشد».

در ادامه ساعت ۱۶:۳۰ قله سرکچال ۳ به ارتفاع ۴۲۰۰ متر در این برنامه صعود شد.

مسیر فرود به طرف پناهگاه لجنی سپس تا شمشک بالا ادامه یافت.

در ساعت ۱۹:۱۵ با رسیدن به مینی‌بوس باشگاه این برنامه ۲۳ کیلومتری به پایان رسید.

اعضای شرکت کننده در برنامه:

آقایان : ذبیح اله حمیدی «سرپرست» – شنتیا ربانی «مربی» – محمود نادری «کمک سرپرست» – محمد زیودار – علی طوطی «پزشک تیم» – مهدی مختاری – حامدرضا قنبری – نیکزاد فرزینی – کاوه فکور – محمدحسین جلابی – محمدرضا جعفری – سعید رادمهر

خانم ها : افسانه عزیززاده – سعیده افشار

میهمانان برنامه آقایان :محمد اسماعیل اصفیانی ، شهاب الدین توسکی ، محمد جواد رحمان نژاد