«صورتجلسه اولین نشست هیئت رئیسه باشگاه کوهنوردی اسپیلت در سال ۱۳۹۱» – شنبه ۱۳۹۱/۲/۹

ارسال شده توسط در 30 آوریل 2012 یک دیدگاه | دسته بندی شده در اخبار

شروع جلسه: ساعت ۱۸:۳۰
حاضرین: ذبیح ا… حمیدی (رئیس جلسه)، غلامرضا خلیل‌آبادی، زینب داداشی، رامین شریف‌زاده و حمید محمودی
غایبین: ـــــ

ابتدا آقای ذبیح‌ا… حمیدی از ۲ عضو قبلی هیئت رئیسه در سال ۱۳۹۰ (آقای توحید نوروزی و خانم زهره ادیب) تشکر به عمل آورده و اظهار امیدواری کرد که ۵ عضو فعلی این هیئت رئیسه که اسامی آنها طی نامه‌ای به هیئت کوهنوردی استان تهران اعلام شده است، بتوانند در سال جاری با همکاری و همفکری هم در حل مسائل و مشکلات باشگاه و اعضای آن کوشا و موفق باشند.

هیئت رئیسه باشگاه از پذیرش مسئولیت دپارتمان آموزش و کارگروه روابط عمومی توسط آقای احمدرضا مطهری و خانم ساقی محمودی رسماً کمال تشکر و قدردانی را ابراز کردند.

به علت حجم محدود فضای سایت باشگاه و مشکلات به وجود آمده در سایت و از آنجا که مسئول باشگاه قصد تغییرات اساسی و گسترش این رسانه مهم را دارد، از هیئت رئیسه تقاضا کرد تا به دلیل مشغله کاری آقای سوادکوهی و طول زمانی که ایشان مدیریت سایت را داشتند، با تغییر مدیریت سایت موافقت نمایند که تمامی اعضاء به این امر رأی مثبت دادند.
همچنین قرار شد در یکی از جلسات عمومی باشگاه رسماً از زحمات آقای سوادکوهی در طول این دو سال تشکر و قدردانی به عمل آید.

نصب مجدد صندوق انتقادات و پیشنهادات یکی دیگر از مواردی بود که در این جلسه به تصویب رسید.

نامه شکایت یکی از اعضای باشگاه درخصوص بیان گفتاری ناشایست به ایشان توسط یکی دیگر ازاعضاء طی اجرای برنامه‌ای در سال گذشته، مطرح و تصمیم‌گیری به عمل آمد و مقرر شد نتیجه آن به اطلاع هر دو نفر رسانده شود.
همچنین تصمیم گرفته شد تا مسئول باشگاه در جلسه هفتگی اعضاء در این خصوص صحبت کند.
ضمناً آیین‌نامه کمیته انظباطی باشگاه که در سال‌های گذشته پیش‌نویس آن تهیه شده بود، توسط هیئت رئیسه سال ۱۳۹۱ تکمیل و در مواردی که لازم باشد به اجرا گذاشته شود.

در پایان تمامی اعضای هیئت رئیسه برای سرکار خانم پروانه کاظمی (عضو باشگاه کوهنوردی اسپیلت) که در حال حاضر در کمپ ۳ اورست هستند، صعودی امن و موفق آرزو کردند.

جلسات بعدی هیئت رئیسه بنابر لزوم روزهای شنبه هر ماه و در صورت تعطیلی و یا هماهنگ نبودن اعضاء در روزهای چهارشنبه تشکیل می‌شود. سرکار خانم زینب داداشی مسئول هماهنگی جلسات معرفی شد.

پایان جلسه: ساعت ۱۹:۳۰

یک دیدگاه to “«صورتجلسه اولین نشست هیئت رئیسه باشگاه کوهنوردی اسپیلت در سال ۱۳۹۱» – شنبه ۱۳۹۱/۲/۹”

  1. حسین قربان نژاد می گوید:

    با سلام خدمت بزرگواران عزیز وتشکر از زحمات بی دریغ تان.پایدار باشید

دیدگاه خود را بیان کنید