سهم باشگاه اسپیلت در همایش همبستگی باشگاه دماوند !!!؟

ارسال شده توسط در 26 می 2015 یک دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, اطلاعیه ها, گالری

بنا بر گزارش سایت خبری و تحلیلی کوه‌نامه ؛

دوشنبه شب (۴ خرداد)جلسه عمومی “باشگاه دماوند” حال و هوای دیگری داشت؛ نه خبری از ارائه گزارش برنامه بود و نه خبری از کلاس آموزشی . همه برای یک هدف آمده بودند ، حمایت و حفظ باشگاه دماوند!

از چند روز پیش از طریق اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی و پیام کوتاه خبر این جلسه برای اعضای باشگاه ارسال شده بود و به همین دلیل تعداد زیادی از پیشکسوتان ، اعضای رسمی و آزمایشی در محل باشگاه حاضر شدند.
همچنین “عباس محمدی” و “عباس ثابتیان” از انجمن کوهنوردان ایران نیز مهمان این جلسه بودند.

در ابتدا “سعید صبور” صحبت هایی از وضعیت فعلی رای دادگاه و حضور خود در محل دادسرای اجرای احکام به همراه تعدادی از اعضای باشگاه ارائه داد و پس از ایشان برخی از اعضای باشگاه نیز به نوبت صحبت هایی در مورد وضعیت فعلی باشگاه ارائه کردند.کاوه کاشفی ، وحید بهرامی ، سهند عقدایی از جمله سخنرانان بودند. محتوای تمام صحبت های ارائه شده در حمایت از باشگاه و سعید صبور و عبور از وضعیت فعلی و پیش روی باشگاه دماوند بود.

 پس از صحبت های سهند عقدایی و پیش قدم شدن خود ایشان مراسم جمع آوری کمک های نقدی برای پرداخت مبلغ دیه جانباختگان حادثه دیزین ۸۸ آغاز شد و اعضای قدیمی و پیشکسوتان و اعضای آزمایشی باشگاه به ترتیب مبالغی را اعلام کردند تا به حساب باشگاه واریز نمایند.

  در ادامه موجی از کمک های نقدی اعلام شد به نحوی که در زمانی کوتاه مبلغی حدود دویست و بیست و سه میلیون تومان جمع آوری شد.جمع آوری این مبلغ نقد در این مدت کوتاه در تاریخ کوهنوردی ایران بسیار بی سابقه بوده است. بیشتر مبالغ اعلام شده هم زمان به حساب باشگاه واریز می شد و مبالغ جمع شده هر چند دقیقه اعلام می شد .

 در طی این مراسم از طریق شبکه های اجتماعی گزارش لحظه به لحظه مراسم و مبالغ اعلام شده منتشر می شد و تماس هایی از سوی افرادی که در محل باشگاه نبودند گرفته و مبالغ به صورت تلفنی اعلام می شد .

 در بین افرادی که مبالغی را تعهد نمودند اسامی آشنا نیز دیده می شدند از قبیل : ذبیح اله حمیدی ( باشگاه اسپیلت ) ، عباس محمدی و عباس ثابتیان ( انجمن کوهنوردان ) ، کیومرث بابازاده ، رضا زارعی ( ریاست فدراسیون کوهنوردی ) محمود میر نوری ( مسول آموزش فدراسیون) و گروه کوهنوردی زرتشتیان ، گروه کوهنوردی تهران و …..

امیدواریم این حرکت جمعی و بازتاب آن در فضای مجازی و روزنامه ها باعث جلب توجه عمومی و مثبت نسبت به جامعه کوهنوردی ایران شود.

 همان‌طور که در بالا ذکر شد ، مسئول باشگاه اسپیلت (ذبیح‌اله حمیدی )متعهد شده مبلغی را به نمایندگی از اعضای باشگاه اسپیلت به باشگاه دماوند هدیه نماید تا در این همبستگی سهمی را هرچند ناچیز داشته باشد.

لذا اعضای داوطلب این باشگاه می‌توانند مبالغ پیشنهادی خود را با تماس مستقیم با ذبیح‌اله حمیدی ۰۹۱۲۱۱۸۳۱۲۹ اعلام و در اختیار باشگاه دماوند قرار دهند.

 

d1

«سعید صبور»مدیرعامل اسبق باشگاه دماوند

 

 

یک دیدگاه to “سهم باشگاه اسپیلت در همایش همبستگی باشگاه دماوند !!!؟”

  1. علی اصغر ملکی می گوید:

    با سلام به تمام دوستان کوهنورد بخصوص هم باشگاهی های عزیز ، فکر میکنم امروز یک حرکت جمعی و کار تیمی عظیم لازم است تا نقش خود را در همراهی با باشگاه دماوند و مسئول محترم باشگاه آقای حمیدی ایفا نمائیم و اثبات کنیم کوهنوردی یک ورزش نیست بلکه یک روش زندگی ست .

    ……….
    پاسخ:

    جناب ملکی عزیز،
    از اینکه دوستان و اعضای فهیمی چون شما در باشگاه اسپیلت به فعالیت مشغولند و صرفاً این ورزش را از دیدگاه فردی نمی نگرند و به بُعد اجتماعی آن نیز اهمیت می دهند، بسیار خرسندم و برخود می بالم.
    ذ. حمیدی

دیدگاه خود را بیان کنید