تیم امید هیئت کوهنوردی استان تهران برفراز پاسوپیک

ارسال شده توسط در 21 آگوست 2011 ۹ دیدگاه | دسته بندی شده در اخبار

بنا به خبر اعلام شده در سایت هیئت کوهنوردی استان تهران ، این تیم موفق شد امروز یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۰ در ساعت ۲ ظهر به وقت محلی ، قله ۷۲۸۴ متری پاسوپیک را در کشور پاکستان در قالب تیم های آقایان و بانوان با موفقیت صعود کنند.

با عرض تبریک این صعود به همه کوهنوردان و مسئولان ، اطلاعات تکمیلی را در همین سایت به محض اطلاع در اختیار شما قرار خواهیم داد.

۹ دیدگاه to “تیم امید هیئت کوهنوردی استان تهران برفراز پاسوپیک”

  1. فاطمه درزی می گوید:

    این صعود پر افتخار را به همه دوستان و جامعه کوهنوردی تبریک عرض می کنم، و عرض تبریک و خسته نباشید دارم به همنورد عزیزمان آقای خلیل آبادی و خانواده بزرگوارشان.

  2. ساقی محمودی می گوید:

    صعود موفقیت آمیز آقای رضا خلیل آبادی بر فراز قله پاسو پیک را به ایشان ، خانواده محترم ،آقایان ذبیح اله حمیدی ، غلامرضا خلیل آبادی و تمامی اعضای محترم باشگاه اسپیلت صمیمانه تبریک میگویم. امیدوارم همواره موفق باشید.

  3. باقر یوسفی می گوید:

    تبریک به آقا رضا و باشگاه اسپیلت

  4. کاظمی می گوید:

    تبریک به همه اعضای تیم به ویژه دوستت عزیزمان آقای خلیل آبادی و به امید شنیدن خبر موفقیت های بیشتر ایشان در آینده

  5. شهربانو درزی می گوید:

    صمیمانه این صعود پر افتخار را به شما همنورد عزیز و خانواده گرامی واعضای محترم باشگاه اسپیلت تبریک عرض مینمایم امیدوارم شاهد پیشرفت روز افزون شما در این راه باشیم.

  6. غلامرضا خلیل ابادی می گوید:

    باسلام وعرض تشکر از خانواده محترم اقای حسین حمیدی که دریک شب بارانی تابستانی و در منزل بسیار زیبایشان در منطقه بلده از تیم ما پذیرایی خوبی بعمل اوردندامیدوارم همیشه سلامت وتندرست باشند.

  7. غلامرضا خلیل ابادی می گوید:

    باسلام وعرض تشکر از خانواده محترم اقای اقای حسین قربان نزاددر روستای زیبای ناندل که باپذیرایی از تیم ما درمنزلشان خاطره خوبی برایمان بجا گذاشتند.

  8. الهه كياني می گوید:

    سلام و درود بی پایان به تیم امید هیئت کوهنوردی استان تهران به ویژه آقای رضا خلیل آبادی هم باشگاهی عزیز. این صعود پر افتخار را به ایشان و تمامی اعضای محترم باشگاه اسپیلت تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی و موفقیت های پی در پی ایشان را در تمامی مراحل زندگی خواستارم.

  9. حامد می گوید:

    باسلام و درود
    افتخار شهرری
    ایمان خلیلی
    صعود افتخار آفرین جنابعالی را به قله ۷۲۸۴ متری پاسوپیک پاکستان بعد از ۱۶ سال توسط جمهوری اسلامی ایران را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می نماییم .

دیدگاه خود را بیان کنید