استقبال از تیم منتخب اعزامی به قله موستاق آتا

ارسال شده توسط در 1 آگوست 2015 ۴ دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, اخبار, گالری


IMG_9730

پروانه کاظمی در حال اهداء حلقه گل به آزاده مقدم

 

IMG_9716

ساعت ۲۳:۳۰ روز پنجشنبه ۸ مرداد ماه ، تیم منتخب هیمالیانوردی استان تهران پس از صعود موفقیت آمیز به قله‌ی ۷۵۴۶ متری موستاق آتا که با شعار ” حفظ کوهها برای تامین آب ” و ” حمایت از کودکان نقص ایمنی ”  انجام گردیده بود، از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) با استقبال مسئولین فدراسیون، پیش‌کسوتان، مربیان، دوستان و خانواده‌ها به میهن بازگشت.

هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران ضمن عرض تبریک مجدد به اعضای تیم، از تمامی عزیزانی که هیئت را در برگزاری مراسم استقبال که با مدیریت آقای داوود احمدیان انجام شد یاری نمودند ، تشکر و قدردانی می نماید.

 

IMG_9745_1-300x200

باشگاه کوهنوردی اسپیلت نیز ضمن عرض تبریک مجدد به آزاده مقدم عزیز و اعضای این تیم ، از همنوردان و هم‌باشگاهیان گرامی که در این مراسم ما را یاری نمودند ، تشکر و قدردانی می نماید.

 

۴ دیدگاه to “استقبال از تیم منتخب اعزامی به قله موستاق آتا”

  1. علی اصغر ملکی می گوید:

    تقدیم به آزاده مقدم همنورد عزیزمان که همیشه ثابت قدم و استوار است :

    کوه کشتارگاه منیٌت هاست . مکانی که ” من ” را بر زمین می زنی تا ” ما ” برخیزد . محل انتخاب کردن و تا انتها ثابت قدم پیش رفتن است . کوه محل از خود گذشتن است , محل یاری رساندن تا انسان شدن است .

  2. علیرضا کاظمی می گوید:

    مقدمت گلباران آزاده قهرمان.به سلامت بازگشتنت مهمترین دعای دوستانت بودکه مستجاب شد. وحالا همگی خوشحالیم هم از بسلامت بازگشتنت وهم ازصعود موفقت.به شخصه امیدوارم همیشه درکارها و زندگی ات موفق باشی.مادوستانت در اسپیلت به تو افتخارمیکنیم. البته کمی هم حسودی!!!!!!!!! همواره سرافراز برفراز باشید.

  3. غلامرضا خلیل ابادی می گوید:

    سلام بر ازاده مقدم و ارزوی موفقیت روزافزون برای این همنورد عزیز .تشکر از همه همنوردان و دوستانی که در مراسم استقبال در فرودگاه امام خمینی شرکت کردند.

  4. بهاران اصلانی می گوید:

    آزاده ی عزیزم دورد بر شما
    از صمیم قلبم صعود پر افتخارتون تبریک می گم، جای تقدیر و تشکر داره،شما باعث افتخار بانوان این سرزمین هستید.همواره سربلند و سلامت و شاداب باشید. و از معبود مهربانم می خواهم همواره لبخند گرم و صمیمی شما(لبخند ویژه ی آزاده ایی) بر لبانتان جاری باشه.
    زنده و پایدار باشید
    به امید پیروزی های بیشتر و بیشتر
    بهاران

دیدگاه خود را بیان کنید