گزارش چهارمین نشست تشکیل اتحادیه باشگاه‌ها و گروه‌های کوهنوردی

ارسال شده توسط در 23 سپتامبر 2012 یک دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار

روز شنبه اول مهرماه ۹۱ با حضور ۵ مسئول باشگاه و گروه کوهنوردی تهران چهارمین نشست بحث و گفتگو در مورد بنیان‌گذاری اتحادیه صنفی (سندیکا) و یا هر نهاد مدنی دیگری که بتواند به طور قانونی حافظ منافع صنفی ، معنوی و مادی باشگاه‌ها و گروه‌های کوهنوردی باشد ، در دفترِخانه کوهنوردان تهران از ساعت ۱۹/۳۰ تا ۲۱/۳۰ به شرح زیر برگزار گردید.


در این نشست آقایان : کیومرث بابازاده نماینده باشگاه کوهنوردان آرش ، سیامک شایان پور مدیرعامل باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند ، سید سعید میرجلالی رئیس هیأت مدیره باشگاه کوهنوردی تهران ، محمد نادریان رئیس هیأت مدیره خانه کوهنوردان تهران و ذبیح اله حمیدی مسئول باشگاه کوهنوردی اسپیلت حضور داشتند .


متأسفانه آقای دکتر حمید مساعدیان مسئول گروه کوهنوردی همت شمیران در دقایق آخر بدلیل مراجعه به بیمارستان جهت مداوای یکی از بیمارانشان از حضور در این جلسه عذرخواهی نمودند.


رئوس گفتگوهای این نشست به شرح زیر می باشد:


۱-   در ابتدای جلسه آقای سیامک شایان پور در مورد دیدار دوم خود با آقای "آزاد "یکی از مسئولین مجمع امورصنفی تهران که حول محور تشکیل اتحادیه باشگاه‌ها و گروه‌های کوهنوردی بوده ، مطالبی را به اطلاع حضار رساند که خوشبختانه حاکی از آن بود که این امر مورد استقبال ایشان قرار گرفته و در صورت به حد نصاب رسیدن تعداد باشگاه‌ها و گروه‌های کوهنوردی و ارسال درخواست رسمی ، مورد بررسی و پذیرش مجمع امور صنفی قرار خواهد گرفت .


۲-   مقرر گردید از جلسه بعد دفتر رسمی صورت جلسات با همکاری آقای میرجلالی تهیه و به امضاء شرکت کنندگان برسد.


۳-    زمان عمده این نشست به بررسی پیش نویس اساسنامه پیشنهادی سپری شد که در پایان ، بخش "تعریف و هدف" به تصویب اعضای شرکت کننده رسید.

بدیهی است این اساسنامه بعد از تکمیل به عنوان یک (پیش نویس اصلی ) در معرض دید و نظر تمامی مدیران باشگاه‌ها و گروه‌های کوهنوردی قرار خواهد گرفت.


۴-    جلسه بعدی این نشست در روز شنبه ۶ آبان در دفتر باشگاه کوهنوردان آرش از ساعت ۱۸/۳۰ تا ۲۰/۳۰ برگزار خواهد شد.


(آقای علی عزیزی اصل ، از کوهنوردان استان تهران به عنوان میهمان در این جلسه حضور داشتند).


تهیه و تنظیم صورتجلسه:ذبیح اله حمیدی


امضاء:
کیومرث بابازاده            سیامک شایان‌پور                ذبیح اله حمیدی
                 محمدنادریان                سیدسعیدمیرجلالی

 

یک دیدگاه to “گزارش چهارمین نشست تشکیل اتحادیه باشگاه‌ها و گروه‌های کوهنوردی”

  1. رضا طراحی(باشگاه آلپ تبریز) می گوید:

    با سلام و عرض خسته نباشید
    به نظر من در تدوین اساسنامه بهتر است به غیر از باشگاهها و گروههای تهران حداقل از چند باشگاه و گروه از سایر استانها نیز دعوت گردد طبیعی است اساسنامه تدوین شده توسط فقط چند باشگاه و گروه تهران شاید نتواند مسائل باشگاهها و گروههای سایر استانها را پوشش دهد
    باتشکر

دیدگاه خود را بیان کنید