هفته نامه دیواری باشگاه کوه‌نوردی و سنگ‌نوردی(اسپیلت سال اول-شماره نهم-تاریخ ۹۲،۴،۳۰)آخرین اخبارتیم آرش در برودپیک

ارسال شده توسط در 21 جولای 2013 یک دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, هفته نامه دیواری باشگاه اسپیلت

هفته نامه دیواری باشگاه کوه‌نوردی و سنگ‌نوردی اسپیلت
سال اول         شماره نهم         تاریخ ۹۲،۴،۳۰

اگر کسی بگوید که هرگز در زندگیش اشتباه نکرده ، بدین معنی است که هرگز سعی نکرده چیز جدیدی را آزمایش کند.« آلبرت انیشتین»

 

نشست هفتگی  92،۴،۲۵ :
در این نشست هفتگی گزارش پیمایش کامل غار دانیال همراه با عکس و فیلم توسط خانم نرگس فتحی ارائه شد . این نشست با مراسم افطاری به پایان رسید.


تبریک تولد :
روز ۲۵ تیرماه مصادف بود با زادروز آقای محمدرضا بهروزی مسئول دپارتمان آموزش و عضو باشگاه . ضمن تبریک ، آرزوی موفقیت و پیروزی در تمام امور زندگی برایشان داریم .
همچنین مطلع شدیم دومین زوج باشگاه کوه‌نوردی اسپیلت آقای حامد قلندر و خانم فاطمه سادات جدی صاحب فرزند پسر شده‌اند با نام آرمین. ضمن تبریک به این عزیزان ، آرزوی سلامتی و تندرستی برای این خانواده کوچک را داریم.


اعضای جدید باشگاه :
در هفته گذشته ۳ نفر به عضویت باشگاه کوه‌نوردی اسپیلت درآمدند. خانم آزاده اسداله نژاد و آقایان موسی مطالبی و کورش صفدری . ضمن تبریک ، برایشان آرزوی صعودهای موفق در کنار همنوردانشان در باشگاه را داریم .

 

قبولی اعضای باشگاه اسپیلت در آزمون مربی گری:
۴ نفر از اعضای باشگاه کوه‌نوردی اسپیلت در آزمون مربی‌گری درجه ۳ کوه‌پیمائی که در تاریخ ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه در اصفهان برگزار شد ، پذیرفته شدند. اسامی این اعضا : خانم زینب داداشی و آقایان : غلامرضا خلیل آبادی ، روبن سرکیسیان و شنتیا ربانی می باشد . ضمن تبریک به این عزیزان ، برایشان آرزوی موفقیت روزافزون داریم .


حمید محمودی و عزیمت جهت صعود قلل پوبدا و خانتانگری:
همانطور که در همین سایت ملاحظه فرمودید ، یک تیم ۵ نفره به سرپرستی آقای حسن نجاریان روز ۲۶ تیرماه عازم  صعود قلل پوبدا و خانتانگری (هیمالیا- تیانشان )عازم کشور قرقیزستان شدند . این صعود به نام «از فتح قله ها تا لمس دلها » نام‌گذاری شده است .
آخرین خبری که دیروز شنبه۲۹ تیر در وبلاگ آقای محمودی درج شده به این مضمون می باشد: اکنون به کاراکارا رسیدیم ساعت ۹ شب است .تیم فردا ۶ صبح با هلکوپتر به سمت بیس کمپ پرواز خواهد نمود.
برای این عزیزان آرزوی صعودی موفق همراه باسلامتی کامل داریم.

 


آخرین اخبار تیم آرش در برودپیک :
با گذشت ۸ روز از تلاش نهائی تیم ۳ نفره باشگاه آرش بر روی قله برودپیک (پاکستان) متأسفانه تاکنون خبر دقیقی مبنی بر سلامت کامل آن‌ها و بازگشت به کمپ اصلی مخابره نشده است .
این تیم موفق شده بود در روز سه‌شنبه ۲۵ تیر با گشایش کامل مسیر جدید ایرانی‌ها قله برودپیک را صعود نماید که هنگام بازگشت با فرودی اشتباه در یکی از دهلیزها ، متأسفانه تا این لحظه نتوانسته‌اند مسیر خود را اصلاح و به کمپ اصلی بازگردند.
تاکنون تلاش‌های بسیاری در داخل کشور به سرپرستی آقای کیومرث بابازاده و در برودپیک به سرپرستی آقای رامین شجاعی (سرپرست اصلی تیم) انجام گرفته است که امیدواریم هرچه سریع‌تر خبر سلامتی این همنوردان عزیز آقایان : آیدین بزرگی ، پویا کیوان و مجتبی جراحی را دریافت نموده در این سایت منتشر نمائیم .

 

عرض تسلیت :
امروز با خبر شدیم آقای مجیدپورصفوی از اعضای جدید باشگاه ، در سوگ از دست دادن پدرگرامیشان می باشند . ضمن تسلیت به ایشان ، از خداوند منان برای آن مرحوم آرامش ابدی و برای خانواده محترمشان صبر خواهانیم . ضمنا مراسم ختم فردا دوشنبه ۹۲،۴،۳۱ از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در مسجد نور، واقع در میدان فاطمی برگزار می شود.

گردآورنده و تنظیم : ساقی محمودی

 

یک دیدگاه to “هفته نامه دیواری باشگاه کوه‌نوردی و سنگ‌نوردی(اسپیلت سال اول-شماره نهم-تاریخ ۹۲،۴،۳۰)آخرین اخبارتیم آرش در برودپیک”

  1. مجید پورصفوی می گوید:

    بدین وسیله از مدیریت باشگاه جناب آقای حمیدی دوستان وهمنوردان گرامی که در مراسم ترحیم پدر اینجانب حضور بهم رساندند وخود را شریک غم بنده دانستند کمال تشکر وقدر دانی و برای گذشتگان همه عزیزان رحمت وغفرت الهی آرزومندم . با تشکر

دیدگاه خود را بیان کنید