رضا خلیل آبادی در کمپ دو قله پاسوپیک

ارسال شده توسط در 20 آگوست 2011 ۲ دیدگاه | دسته بندی شده در اخبار

بنابر اطلاع واصله تیم آقایان و بانوان امید هیئت کوهنوردی استان تهران به سرپرستی آقایان یونس رضاخانی و محمود میرنوری موفق به برقراری کمپ ۲ در ارتفاع ۶۰۰۰ متری شدند و در حال حاضر جهت برپایی کمپ ۳ تلاش می نمایند.
یکی از اعضای این تیم، کوهنورد جوان و فعال باشگاه کوهنوردی اسپیلت آقای رضا خلیل آبادی می باشد که آرزومندیم هرچه سریعتر ایشان و دیگر همنوردانشان موفق به صعود این قله ۷۲۸۴ متری هیمالیا (پاکستان) شوند.
لازم به ذکر است این قله تاکنون توسط هیچ کوهنورد ایرانی صعود نشده است.

۲ دیدگاه to “رضا خلیل آبادی در کمپ دو قله پاسوپیک”

  1. ناصر می گوید:

    سلام

    بر اساس تماس تلفنی که لحظاتی قبل با سرپرست تیم های اعزامی به قله پاسوپیک بر قرار شد، مطلع شدیم :

    قله پاسوپیک به ارتفاع ۷۲۸۴ متر، با عنایت پروردگار بزرگ، همت و تلاش اعضای تیم های امید هیمالیانوردی بانوان و آقایان استان تهران، در ساعت ۱۴:۰۰ (به وقت محلی ) روز یکشنبه ۳۰ مرداد ماه ۱۳۹۰، توسط ۱۰ نفر از بانوان و آقایان کوه نورد استان تهران صعود شد.

    کوه نوردان که کمپ ۳ به ارتفاع ۶۵۰۰ متر را در ساعت ۴ بامداد (به وقت محلی) ترک کرده بودند با عبور از شکاف های یخی و پس از ۱۰ ساعت تلاش توانستند قله را صعود نموده و پرچم کشور عزیزمان را برای اولین بار بر فراز این قله به اهتزاز در آوردند. همچنین تیم امید هیمالیانوردی بانوان یاد و خاطره بانوی هیمالیانوردی ایران “خانم لیلا اسفندیاری” را بر فراز این قله گرامی داشت.

    این تیم ها روز ۱۱ مرداد ماه تهران را به مقصد کشور پاکستان ترک کرده بودند.

  2. ناصر می گوید:

    سلام
    صعود رضا رو به باشگاه و خانوادش تبریک میگم.

دیدگاه خود را بیان کنید