ذبیح اله حمیدی در تلاش برای فتح قله لنین

ارسال شده توسط در 6 آگوست 2011 ۵ دیدگاه | دسته بندی شده در اخبار

با تماسی که روز جمعه ١۴ مردادماه ١٣٩٠ ذبیح اله حمیدی از کمپ سوم برقرار کرد در جریان تغییرات به وجود آمده در برنامه صعود لنین قرار گرفتیم. متاسفانه همنورد ایشان در این برنامه ، آقای حمید محمودی ، در کمپ سوم شرایط مساعدی برای ادامه کار نداشته و از سرماخوردگی و گلو درد شدید رنج می برده اند و به همین خاطر حمید محمودی با پیوستن به تیم تبریز از کمپ سوم به کمپ دوم بازگشته اند و ذبیح اله حمیدی با برقراری کمپ سوم و یک روز استراحت کاملی که روز جمعه در این کمپ انجام داده اند ، با توجه به شرایط خوب جوی و همچنین آمادگی جسمانی خوبی که خودشان از این بابت اظهار رضایت کامل داشته اند تصمیم را برا این گرفته اند که امروز شنبه ١۵ مردادماه ١٣٩٠از کمپ سوم در ارتفاع ۶١٠٠ متری حمله خود را به قله لنین در ارتفاع ۷١٣۴ متری به صورت انفرادی و سرعتی آغاز کنند.

لازم به ذکر است کمپ چهارم نیز در ارتفاع ۶۴٠٠ متری وجود دارد که برخی از تیم ها از این کمپ نیز استفاده می کنند. با توجه به حمله از کمپ سوم به قله در ششمین روز حضور تیم در منطقه لنین چنانچه این صعود انجام شود در نوع خود بسیار سرعتی و قابل توجه می باشد. وضعیت هوا برای روز شنبه پایدار و آفتابی و برای فردا یک شنبه در ارتفاعات بالای ۵۵٠٠ متری بارش خفیف برف و در ارتفاعات پایین تر بارش خفیف باران گزارش شده است.

به امیدصعود موفقیت آمیز ذبیح اله حمیدی و بازگشت سلامت ایشان به پایین.

۵ دیدگاه to “ذبیح اله حمیدی در تلاش برای فتح قله لنین”

  1. حامد قلندر می گوید:

    بی صبرانه در آرزوی شنیدن خبر صعودموفقیت آمیز ایشان به قله و بازگشت سلامت تیم هستیم

  2. باقر یوسفی می گوید:

    برای آقای حمیدی عزیز آرزوی موفقیت دارم
    به امید صعود قهرمانانه ی ایشان

  3. فاطمه درزی می گوید:

    برای آقای محمودی آرزوی سلامتی و بهبود دارم. و امید وارم به زودی خبر شادی بخش صعود موفقیت آمیز آقای حمیدی را بشنویم.

  4. الهه كياني می گوید:

    با صلابت و همتی که در جوهر وجودی آقای حمیدی سراغ دارم مطمئنم به امید خدا قله را با موفقیت و سرافرازی صعودکرده و به سلامت به کمپ اصلی باز میگردند.دوستان، از فرستادن انرژیهای مثبت به سمت ایشان دریغ نفرمائید.

  5. مسلم ناظری می گوید:

    درود بی پایان…
    بی صبرانه منتظر و مشتاق صعود دوست خوبم آقای حمیدی عزیز هستم…

دیدگاه خود را بیان کنید