خلاصه گزارش صعود قره داغ از روستای دهنار ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ – هرهفته یک برنامه «شماره ۱۰۷۴»

ارسال شده توسط در 27 فوریه 2024 بدون دیدگاه | دسته بندی شده در گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

🔸تعداد اعضا تیم: ۷ نفر

🔸حرکت به سمت قله قره داغ: ساعت ۵:۴۰ از روستای دهنار

🔸وضعیت اب و هوا: قبل از جانپناه: اوایل صبح بارش برف، در برخی ساعات مه آلود و گاهی اوقات آسمانی صاف

🔸وضعیت مسیر: برف سفت و یخ زده تا ارتفاع ۳۰۰۰ و پس از آن تا تا قله بین ۳۰ تا ۵۰ سانتی متر برف

🔸مسیر فرود: همان مسیر صعود

🔸ارتفاع قله: ۳۹۶۰ متر

🔸طول مسیر صعود و فرود: ۱۶.۲ کیلومتر

🔸وسیله نقلیه: ۲ دستگاه اتومبیل سواری اعضا

🔸اطلاعات بیشتر کوهشناسی در وب سایتespilat.com

🔸شرح صعود: صعود خود را از کنار مسجد روستا آغاز کردیم.در حالیکه بارش برف آغاز شده بود، به مسیر خود ادامه دادیم.در ساعت ۷:۴۰ از آخرین دره گذر کردیم و به سمت غرب در جهت یال منتهی به قله تغییر جهت دادیم.کم کم از میزان بارش برف کاسته شده بود و باد نسبتا سردی وزیدن گرفت‌. همچنان به صعود ادامه دادیم و پس از چند درگیری با سنگ و صخره، در ساعت ۱۳ بر بلندای قله قره داغ ایستادیم.پس از مدت زمان کوتاهی، مسیر فرود را در پیش گرفتیم.

🔸سرانجام این برنامه در ساعت ۱۷:۴۰ در روستای دهنار به پایان رسید.

پی نویس؛

در این برنامه یک نفر از اعضا به دلیل افت فشار، از همراهی تیم باز ماند و محمد ملکی از صعود بیشتر دست کشیده و ایشان را تا کنار اتومبیل ها همراهی نمود.

ترک این برنامه، در آرشیو باشگاه اسپیلت موجود است.

اسامی اعضا شرکت کننده در برنامه:

آقایان :امین شاه محمدی«مربی راهنما و سرپرست» – محمد ملکی«کمک سرپرست» – سعید نوروزی

خانم ها :نسترن مرادی – نسترن مرادی – مهسا الفتی – هانیه نسل سهراب – سحر روح افزا