گزارش برنامه‌های فنی شهریور و مهرماه ۱۴۰۲

ارسال شده توسط در 7 اکتبر 2023 بدون دیدگاه | دسته بندی شده در گزارش برنامه های فنی

با برنامه ریزی انجام شده در منطقه تهران دیواره بندیخچال بر روی مسیرهای خورشید و کامران با درجه سختی آسان بود، آموزش و صعود کُرده ای برای اعضای باشگاه در تاریخ ۳۱شهریور ماه به تعداد ۷ نفر برگذار شد.

**********

در تاریخ ۷ مهر در منطقه البرز،دیواره پلخواب برنامه تمرینی سنگنوردی بر روی مسیرهای سرباز، بی نام، مهر ، گیدیلیخ ، پروژه که با درجه سختی آسان تا کمی سخت بود،تمرین صعود کُرده ای و فرود برای اعضای باشگاه اجرا گردید.

**********

تیم۱۰نفره صعودهای فنی باشگاه اسپیلت بامداد روز سه شنبه۱۱مهر از تهران راهی شهر اراک شده و در ساعت ۴ صبح به منطقه لجور رسید.
بعد ازاستراحتی کوتاه در ماشین ، حرکت خود را به سمت دیواره شروع کرده که در ساعت ۶ صبح همگی اعضا به پای دیواره رسیدیم.

بعد از صرف صبحانه و تقسیم بندی اعضا قرار بر این شد که یک تیم در قالب کُرده سه نفره از مسیر صادق که ۹طول با درجه سختی(۵.۱۱c) و ۱تیم۷ نفره در قالب ۲کُرده ۲ نفره و ۱ کُرده ۳ نفره از مسیر تنوره با درجه سختی(۵.۱۰a)که ۹طول داشت، تلاش کنند.
تیم مسیر تنوره در ساعت۱۵:۳۰ و تیم مسیر صادق در ساعت ۱۷ قله لجور را صعود کرده و از مسیر کوهپیمایی به سمت پناهگاه و در نهایت همگی اعضا در صحت و سلامت کامل در ساعت ۱۹به محل پارک ماشین رسید.

اعضای شرکت کننده در این برنامه ها:
آقایان : محسن سلیمی «مربی و سرپرست» – نیما علاقه‌بند«مربی راهنما» – محمد ملکی – حسن انصاری – مهرداد امیرآبادیان – حسین جلالی – مصطفی بنی‌حسن – امیر سرافرازی
خانم ها : مهرنوش تنظیفی «کمک سرپرست» – مینا حقیقی – مهناز برزویی – زهرا حیدریان – مهناز محبوب – مینا جلالیان

گزارش از محسن سلیمی

 

دیدگاه خود را بیان کنید