گزارش برنامه صعود قلل ناز و کهار (۱۳۹۵/۵/۲۹)

ارسال شده توسط در 20 آگوست 2016 ۵ دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, گالری, گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

صعود قلل ناز و کهار هر ساله در تقویم برنامه های زمستانه و تابستانه باشگاه اسپیلت در نظر گرفته و اجرا شده است.بنابراین تنها به شرح گزارش برنامه دیروز پرداخته و جهت اطلاعات کوه شناسی این قله از شما خوانندگان گرامی دعوت می کنیم به اینجا مراجعه فرمایید.

شرح گزارش صعود روز گذشته باشگاه به قلم غلامرضا خلیل آبادی (سرپرست) ؛

میدان آزادی ساعت ۴ صبح بیست و نهم مردادماه .
تعداد ۱۸ نفر از اعضای باشگاه به همراه یک نفر میهمان در ساعت ۴:۱۰ دقیقه با یک دستگاه مینی بوس به سمت جاده چالوس حرکت و در ساعت ۶ صبح به روستای کلوان رسیدیم .

بعد از آماده شدن تیم ، از مسیر قله ناز به سمت قله حرکت و پس از عبور از کوچه باغ های زیبای کلوان در ساعت ۸ صبح به پناهگاه رسیدیم .

بعد ازحدود ۲۰ دقیقه استراحت و صرف صبحانه به سمت قله حرکت کردیم.

متأسفانه دو نفر از شرکت کنندگان در برنامه به دلیل عدم آمادگی لازم از صعود انصراف داده و در پناهگاه ماندند.

طبق برنامه ریزی جهت صعود قلل ناز و کهار ، بعد از پناهگاه تیم به دو قسمت تقسیم شد و تیم پیشرو به سرپرستی رضا خلیل آبادی با سرعت بیشتری به سمت قله حرکت کرده و در ساعت ۱۱ موفق به صعود قله ناز شد و تیم دوم در ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه قله ناز را صعود کرد.

بعد از استراحت نسبتا طولانی و گرفتن عکس ، تیم پیشرو در ساعت ۱۲:۲۰ دقیقه اقدام به صعود قله کهار نمود و در ساعت ۱۳:۴۵ موفق به صعود این قله شد.

این تیم بعد از گرفتن عکس ، فرود را آغاز کرده و تیم دوم هم در ساعت ۱۳ فرود را آغاز کرد .
دو تیم در ساعت ۱۷ به روستای کلوان و مینی بوس رسیدند و برنامه در ساعت ۲۰ پس از رسیدن به میدان آزادی به پایان رسید.

 

 

اعضای شرکت‌کننده در برنامه :
خانم‌ها: حوریه جمالی – راشا ملک – مهسا حسنی
آقایان: غلامرضا خلیل آبادی(سرپرست) – رضا خلیل آبادی(سرپرست فنی) – شنتیا ربانی – ارسلان بیک محمدی – علیرضا کاظمی – رحیم بیضاوی – دکتر علی طوطی – محمدحسین اله‌یاری – پویان حیرت پور – علیرضا قره داغی – رضا عبدالهی – فراز ساسانی – علیرضا گوهری – حسن جان محمدی و عضو جدید مجتبی توتونچیان
میهمان برنامه : سحر حاج محمدی

 

IMG_3530

 

 

IMG_3547

 

 

IMG_3569

 

 

IMG_3606

 

 

IMG_3612

 

 

DSC08692

قله ناز به ارتفاع ۴۰۱۸ متر

 

 

IMG_3645

قله کهار به ارتفاع ۴۰۱۴ متر

 

 

IMG_3682

 

 

IMG_3711

۵ دیدگاه to “گزارش برنامه صعود قلل ناز و کهار (۱۳۹۵/۵/۲۹)”

  1. رضا می گوید:

    به به خوبان جملگی در این برنامه جمع بوده اند.
    بیگ لایک به همه تون

  2. رحیم می گوید:

    با سلام. از زحمات آقایان غلامرضا خلیل آبادی و رضا خلیل آبادی بابت اجرای خوب برنامه سپاسگزارم. امیدوارم همیشه سلامت و سربلند باشید.

  3. غلامرضا خلیل ابادی می گوید:

    سلام خدمت همنوردان. شاید این برنامه تقریبا هرساله توسط باشگاه اجرا می شود اما نحوه اجرا همیشه متفاوت بوده .یکی از تفاوت های محسوس این صعود این بود که تیم اول به قله ناز صعود و سپس قله کهار را صعود کرد .همه اعضائ صعود کننده بسیار خوب ظاهر شدند اما حضور چند عضو جدید (علیرضا زارعی و حسن جانمحمدی و مجتبی توتونچیان)و صعود خوبشان همپای اعضا قدیمی تر باشگاه از نکات بارز این صعود بود که امید وارم این همنوردان همیشه پرتوان باشند.

  4. طوطی می گوید:

    صعود بسیار خوبی بود. با تشکر فراوان از جناب آقای حمیدی بخاطر دلگرمی ها و راهنمایی هایشان، آقایان غلامرضا و رضا خلیل آبادی بخاطر سرپرستی موثر و دقیقشان، و همه همنوردان عزیز

    فایل GPS در لینک زیر قابل دسترسی است (با VPN باز می شود)

    https://connect.garmin.com/modern/activity/1311186915?share_unique_id=6

  5. علیرضا کاظمی می گوید:

    باسلام و درود برهمنوردانم.
    صعود زیبایی بود.متاسفم که نتوانستم به دلایلی قله کهار را هم صعود کنم. اما درکنار عمو غلام عزیز صعود قله ای که به درستی ناز نامگذاری شده برایم لذت بخش بود.من هم مثل خیلی از دوستان و همنوردان دوست دارم درکنار کوهنوردی از کوهستان و آرامش آن لذت ببرم.البته لذتی که باعث دردسر برای خود و دیگران نشود.امیدوارم همچنان بتوانم به کوهنوردی ادامه بدهم.
    همواره سرافراز برفراز باشید.

دیدگاه خود را بیان کنید