بیلان فعالیت سال ۱۳۹۵ باشگاه اسپیلت

ارسال شده توسط در 4 آوریل 2017 ۲ دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, گالری, گزارش مراسم و جشنها

عصر دوشنبه ۲۴ اسفند ۹۵ طی مراسم وجشن پایان سال اسپیلت که با حضور بیش از صد نفر در سالن این باشگاه برگزار شد،خلاصه بیلان فعالیت اعضا در طول سال ۱۳۹۵ توسط مسئول باشگاه به اطلاع حضار رسانده شد.
در ادامه این یادداشت توجه شما همنوردان گرامی را به رئوس ارائه شده در این بیلان جلب می نمائیم.

خلاصه بیلان فعالیت های باشگاه در سال ۱۳۹۵
۱- عضوگیری در سال ۱۳۹۵:
۳۵ نفر امسال عضو این باشگاه شدند که تعداد ۹ نفر به عضویت رسمی رسیدند (۹۰ نفر هم کارت‌های عضویتشان در مقاطع پایدار – پایه ۲ و پایه ۱ تمدید و صادر شده است که در این بین ۳ نفر به عضویت پایدار رسیدند و اعضای پایدار باشگاه با احتساب ۲۰ نفر عضو اولیه مؤسس و پایدار به ۴۰ نفر رسید).
۲- اجرای برنامه های کوهنوردی (هفتگی):
هر ۳ ماه یکبار جدول برنامه های فصلی ارائه شده است و تمام برنامه ها به طور متوسط هر هفته یکبار اجرا شد که در مجموع به ۵۰ برنامه می رسد و در این بین ده‌ها برنامه دیگر توسط اعضا اعلام و اجرا گردیده است.
۳- جلسات گوناگون و نشست های هفتگی :
در سال ۹۵ تعداد ۴۸ نشست هفتگی داشته ایم که شامل ارائه گزارش برنامه‌ها ، ثبت نام برنامه‌های هفتگی ، معرفی اعضا ، آموزش های تئوری ، اعلام اخبار هفتگی و مراسم‌های ویژه بوده است.
و طی سال هیئت رئیسه باشگاه ۶ جلسه برگزار نمود که موضوعات مختلفی در آنها مطرح شد که مهم‌ترین آن بررسی وضعیت اعضا جهت تغییر پایه های عضویتشان بود .
۴- برگزاری کلاس‌های آموزشی و عضویت باشگاه در پرتال فدراسیون کوهنوردی :
تعداد ۱۰ دوره کلاس کارآموزی در بخش کوهپیمایی ، سنگ و برف برگزار شده و همچنین حدود ۱۰ کلاس تئوری در زمینه های گوناگون (زیر مجموعه‌های کوهنوردی) نیز در برگزار شده است.
۵- فعالیت تیم صعودهای فنی باشگاه :
این کارگروه طی سال ۹۵ برنامه های هفتگی و آموزشی متعددی را اجرا نموده که شامل دیواره های بندیخچال ، پل خواب ، بیستون و یخنوردی منطقه خور بوده است و شاخص‌ترین آن صعود دیواره علم کوه ، مسیر هری روست بود که توسط دو نفر از اعضا اجرا شد.
۶- سالن سنگنوردی اسپیلت :
سالن باشگاه به جز پنجشنبه و جمعه ، همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ دایر بوده و در این بین ده‌ها نفر آموزش‌های مقدماتی این رشته را در این مکان گذرانده‌اند.
۷- صعودهای برون مرزی باشگاه :
۱- صعود قله ۸۴۶۳ متری ماکالو توسط پروانه کاظمی (پنجمین قله مرتفع جهان)
۲- صعود قله ۷۱۰۵ متری کورژنفسکایا توسط آزاده مقدم
۳- صعود قله ۷۱۳۵ متری لنین توسط حسین صادق زاده و تلاش مهران دهخدایی بر روی این قله
۴- تلاش جهت صعود قله ۷۴۳۹ متری پوبدا توسط حمید محمودی
۵- صعود تیمی قله ۵۶۳۶ متری البروس بام اروپا
۶- صعود تیمی قله ۵۸۹۵ متری کیلمانجارو بام آفریقا
۸ -همکاری باشگاه اسپیلت با هیأت کوهنوردی و سازمان های دیگر :
در این بخش باشگاه همکاری تنگاتنگی با هیأت کوهنوردی استان تهران داشته و بالطبع در مواقع لزوم با کلیه سازمان‌های کوهنوردی از جمله فدراسیون کوهنوردی ، انجمن کوهنوردان ایران و دیگر سازمان‌ها داشته است که نمونه‌ای از آن می توان به برگزاری نشست رؤسای گروه‌ها و باشگاه‌ها با مدیریت فدراسیون کوهنوردی و حضور مسئولین محترم آن اشاره کرد و همچنین در این راستا باشگاه اسپیلت سالن خود را در اختیار سازمان‌های مربوطه قرار داده است.
۹-فعالیت‌های اینترنتی و سایت باشگاه اسپیلت:
در این مورد سایت باشگاه با ۱۴۱ پست در بخش‌های مختلف که شامل مطالب گوناگون بوده ، فعالیت مداوم داشته و بطور متوسط هفته ای سه مطلب به همراه عکس منتشر کرده است .
همچنین مدتی است که بخش آپارات باشگاه توسط یکی از اعضا راه اندازی شده که فیلم برنامه‌های اجرا شده را به اشتراک میگذارد. ضمناً گروه تلگرامی اسپیلت همچنان در جهت اطلاع رسانی به اعضای باشگاه فعال می باشد.
۱۰-سامانه پیامکی (sms):
در این بخش بطور متوسط هفته ای ۳ الی ۴ پیامک از طریق این سامانه به اعضا ارسال گردیده است که تماماً مربوط به فعالیت‌های هفتگی و روزمره باشگاه بوده تعداد این پیامک‌ها بطور متوسط ۱۱۰ تا ۱۴۰ پیامک بوده است.
۱۱-فعالیت های دفتری و اداری باشگاه :
هرروزه دفتر باشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ دایر بوده و همواره یکی از مسئولینن دفتر جوابگوی مراجعه کنندگان به شکل حضوری و تلفنی بوده است . ضمناً کلیه نامه ها ، صدور کارت‌های عضویت ، صدور بیمه های ورزشی ، اپراتوری سایت ، رسیدگی به پرونده اعضا و… انجام می گیرد.
۱۲-انتشار هفته نامه دیواری باشگاه اسپیلت :
امسال نیز طبق سنوات گذشته هفته نامه دیواری اسپیلت هر هفته روزهای یکشنبه بر روی سایت و همچنین بُرد باشگاه در معرض دید اعضا قرار گرفت که با ۴۷ شماره در سال ۹۵ ، مجموعاً به شماره ۲۲۱ و سال پنجم رسید.
۱۳-حضور باشگاه اسپیلت در اردوها وستادها و جشنواره های گوناگون:
در این بخش فعالیت باشگاه عبارت است از ؛
الف-حضور در ستاد اطلاع رسانی و پیشگیری از حوادث هیأت کوهنوردی استان تهران
ب-حضور در اردوهای هیمالیانوردی تیم امید فدراسیون کوهنوردی
ج-حضور در اردوهای آماده سازی و آموزش هیمالیانوردی هیأت استان تهران
د –حضور در جشنواره کوه نوشته ها و ورزشهای زمستانی انجمن کوهنوردان
هـ -حضور در مراسم‌ها و همایش‌های گوناگون دیگر سازما‌ن‌های کوهنوردی استان تهران
۱۴- انتخاب یکی از اعضای باشگاه اسپیلت بعنوان ریاست هیأت کوهنوردی شمالغرب تهران و همکاری با فدراسیون کوهنوردی و وزارت ورزش و جوانان در مواقع لزوم

 

 

اسامی مسئولین اجرایی سال ۱۳۹۵ باشگاه اسپیلت
*۷ نفر عضو هیأت رییسه : ذبیح اله حمیدی – حمید محمودی – غلامرضا خلیل آبادی – رامین شریف زاده – رضا خلیل آبادی و ساقی محمودی

و دیگر همکاران ؛

*محسن سلیمی
*آرزو کرمی فر
*حسین شاهینی

در ادامه این مراسم لوح تقدیر و هدایای نقدی که توسط هیأت رئیسه باشگاه در ده بخش تهیه شده بود ، به اعضا و صعودهای برتر سال ۹۵ اهدا گردید .
بخش پایانی این مراسم به موسیقی و پذیرائی اختصاص داشت.

 

 

                          ذبیح اله حمیدی
مؤسس و مسئول باشگاه کوهنوردی و سنگ نوردی اسپیلت

                            فروردین ۱۳۹۶

۲ دیدگاه to “بیلان فعالیت سال ۱۳۹۵ باشگاه اسپیلت”

  1. طوطی می گوید:

    با تشکر فراوان از جناب آقای حمیدی ریاست محترم باشگاه و همه اساتید و همنوردان

  2. سامان می گوید:

    بیلان، ترازنامه یا صورت وضعیت یکی از صورت‌های مالی اساسی است که وضعیت مالی یک شخصیت حسابداری (شخصیت گزارشگر) را در یک زمان مشخص نشان می‌دهد.که باید توسط یک نهاد حسابرسى تهیه گردد.
    به نظر می رسه اگر در عنوان گزارشتون لغت “بیلان” رو به گزارش عملکرد سالانه تغییر بدید حرفه ای تر باشه

دیدگاه خود را بیان کنید