گزارش صعود قله خلنو ۲۱مرداد۱۴۰۱ – هر هفته یک برنامه «شماره ۹۸۹»

ارسال شده توسط در 16 آگوست 2022 بدون دیدگاه | دسته بندی شده در دسته بندی نشده, گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

صبح جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۴ صبح از زیر پل سیدخندان تعداد ۸ نفر از اعضا باشگاه بوسیله یک دستگاه اتومبیل ون بسمت روستای لالان جهت صعود قله خلنو حرکت کردیم.
ساعت ۵:۴۵ به روستا رسیده وساعت ۶ صعود را آغاز کردیم.
در چشمه تلخاب استراحت کوتاهی کردیم و ساعت ۷:۳۰ به آبشار رسیدیم.
نیم ساعت جهت استراحت و صبحانه توقف داشتیم و درساعت ۸ بسمت قله حرکت نمودیم.
مسیر را از یال سمت چپ که به پاکوب قله برج بر میخورد انتخاب کردیم.
حدودساعت ۱۱ به گردنه ورزا رسیده و پس از استراحت بسمت قله برج حرکت کردیم.
ساعت ۱۲:۱۵ بر روی قله برج بودیم و بعداز عکاسی بسمت تیغه های ژاندارک حرکت کردیم وبا احتیاط تیغه هارا رد کردیم و نهایتا درساعت ۱۳:۴۵ با همه اعضا روی قله اصلی خلنو به ارتفاع ۴۳۷۵ متر ایستادیم.
بعداز عکاسی و استراحت درساعت ۱۴:۳۰ فرود را آغاز کرده و درنهایت ساعت ۶:۳۰ به روستا لالان بازگشتیم.

باتشکر از همکاری آقایان آرش کریمی و حامدرضا قنبری

اعضای شرکت کننده در برنامه؛
آقایان : علیرضا کاظمی «سرپرست و مربی راهنما» – آرش کریمی – حامدرضا قنبری – میثم کریمی – حسن محسنی – مهرداد امیر آبادیان – امیر سرافرازی و داور گله دار اعضای جدید