گزارش صعود قله خرسنگ از روستای آبنیک (فشم) ۱۴۰۰/۵/۸ – هر هفته یک برنامه «شماره ۹۲۵»

ارسال شده توسط در 2 آگوست 2021 بدون دیدگاه | دسته بندی شده در گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

بنام خالق کوه‌ها.

جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۴:۱۵ دقیقه صبح بهمراه ۱۸ نفر از اعضای باشگاه اسپیلت برای صعود به قله خرسنگ راهی منطقه فشم شدیم.

درساعت حدود ۵:۳۵ دقیقه به روستای زیبای آبنیک رسیدیم .

هوا کمی بارانی بود ولی خوشبختانه باران قطع شد و ساعت حدود ۵:۵۰ دقیقه صعود را آغاز کردیم.

آقای رهبری سرپرست برنامه و از کوهنوردان با تجربه ، مسئولیت عقب‌داری تیم را به بنده و به آقای نادری مسئولیت جلوداری تیم را واگذار نمودند و بسوی دشت جانستون حرکت کردیم .

بعد از حدود یک ساعت و نیم راهپیمایی به اوایل دشت زیبای جانستون رسیدیم و برای صبحانه توقفی نیم ساعته داشتیم .

سپس ادامه مسیر دادیم .

هوا بسیار مطبوع و عالی بود و نسیم خنکی میوزید .

طبق روال معمول برنامه‌های باشگاه هر یک ساعت آقای نادری و رهبری توقفی ده دقیقه ای برای استراحت میدادند.

در نزدیکی یال قله ، کوهنوردی تنها از قله بازمیگشت به تیم باشگاه خسته نباشید گفت ‌و آقای رهبری تذکراتی دوستانه به ایشان دادند که هیچ گاه تنها به کوه نروید.

آن جوان تعریف میکرد که نزدیک قله چند حیوان را از دور دیده بود که شبیه سگ بودند و به همین دلیل از صعود خود انصراف داده و برگشته بود!

باری : ما بعد از استراحت بسمت قله خرسنگ شمالی ادامه مسیر دادیم و در ساعت حدود ۱۰:۵۰ دقیقه به قله خرسنگ شمالی رسیدیم .

بعد از حدود نیم ساعت روی قله بودن و ثبت چند عکس یادگاری و به تصمیم جناب رهبری و نادری بسمت خرسنگ جنوبی ادامه مسیر دادیم و حدود ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه به خرسنگ جنوبی رسیدیم .

و بعداز گرفتن چند عکس یادگاری و حدود ۴۰ دقیقه روی قله ماندن و توضیحات آقای رهبری از قلل اطراف ، بسمت خرسنگ شمالی حرکت کردیم و فرود را آغاز کردیم.

بعد از تقریبا ۱ ساعت برای ناهار توفقی حدود ۴۰ دقیقه ای داشتیم و سپس بسمت روستای آبنیک حرکت کرده و ساعت ۴:۴۰ دقیقه به مینی بوس باشگاه رسیدیم.

آقایان : محمد رهبری «سرپرست برنامه» – محمود نادری «کمک سرپرست» – حامدرضا قنبری «کمک سرپرست» – شایان زاهدی – علی رضایی – مرتضی ماهرو زاده – حمید عسگری – سینا تقی پور – محمدحسین جلالی – نیکزاد فرزینی – سعید رادمهر – مصطفی اسمعیلیان – میثم کریمی و عضو جدید حسن انصاری پور