گزارش صعود زمستانی کرکس(نطنز) ۹۸/۱۰/۲۰-هر هفته یک برنامه«شماره ۸۴۹»

ارسال شده توسط در 11 ژانویه 2020 یک دیدگاه | دسته بندی شده در گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

این کوهستان در رشته کوه زاگرس واقع است و چندین قله اصلی و فرعی دارد.

ساعت ۸:۳۰ صبح صعود را از مجتمع توریستی رایان (روستای کشه) شروع کردیم.(ارتفاع ۲۵۰۰ متر)

این روستا در بین جاده قدیم نطنز و اصفهان قرار گرفته است که از بخش موسوم به «طرق رود» با ۸ کیلومتری جاده فرعی جدا می شود.

هوا ابری و ریزش خفیف برف از شب گذشته آغاز شده بود.

حدود ۲ ساعت و نیم طول کشید تا به پناهگاه ۳۱۰۰ متری کرکس برسیم.

این قله چهار مسیر صعود از چهار روستای اطراف آن را به شرح زیر دارد ؛ کشه – طامه – اوره – بیدهند

پس از کمی استراحت صعود را ادامه دادیم.

مه سنگینی در منطقه حاکم بود.

برف کوبی را از داخل دره اصلی ادامه داده تا ارتفاع ۳۷۷۶ متری پیش روی کردیم.

در ساعت ۱۳ که فقط ۱۲۰ متر با قله فاصله داشتیم به دلیل شدت اوضاع جوی و شروع بوران از ادامه صعود دست کشیده به طرف پناهگاه بازگشتیم.

مسیر فرود یخ زده و لغزنده شده بود.

با کمی استراحت مجدد در داخل پناهگاه در ساعت ۱۷ به محل پارک مینی بوس یاشگاه بازگشته و به طرف تهران حرکت کردیم.

«شما همنوردان گرامی می توانید گزارشات مشابه و متنوع صعود قله کرکس را در همین سایت جستجو کرده و ملاحظه فرمائید.»

اعضای شرکت کننده در برنامه :
آقایان : ذبیح اله حمیدی «سرپرست» – علیرضا کاظمی«کمک سرپرست» – بهزاد زرین کوب – فرامرز فریدی «gps» – سیدمحسن حسینی – شایان زاهدی – حامدرضا قنبری – آرمین فرازمان – پویان خانجانی
خانم‌ها : سدا هاکوپیان – راشا ملک «پزشکیار و نرس»- سپیده میرشانی – مریم اسماعیلی – مریم عطارچی – منیژه انداچه و عضو جدید وحیده ستوده
میهمان برنامه : آقای رضا صفرزاده

گزارش از ذبیح اله حمیدی
          ۹۸/۱۰/۲۱
عکس ها از گالری اسپیلت

آخرین ارتفاع صعود ۳۷۷۶ متر

پناهگاه کرکس

یک دیدگاه to “گزارش صعود زمستانی کرکس(نطنز) ۹۸/۱۰/۲۰-هر هفته یک برنامه«شماره ۸۴۹»”

1. از طرق می گوید:

سلام
    کاش از دیدنیهای طَرق رود هم دیدن می کردید.