گزارش صعود قله آهنگرک ۹۸/۹/۱۵ – هر هفته یک برنامه «شماره ۸۴۴»

ارسال شده توسط در 8 دسامبر 2019 بدون دیدگاه | دسته بندی شده در گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

در میانه مسیر گذر از روستای میگون به شمشک، در مکانی که بسیاری از طرفداران یخ نوردی را برای سالهای متمادی به خود جذب کرده، ابتدای مسیر قله زیبای آهنگرک قرار گرفته است.

بر خلاف انتظار هر ساله در نیمه آذر ۱۳۹۸ هنوز این مدرسه یخ نوردی به علت تعمیرات به بهره برداری نرسیده و احتمالا دل مشتاقان این رشته ورزشی در شور و التهاب آغاز به کار آن است.

۱۸ نفر از اعضای باشگاه اسپیلت بعد از ترک تهران رأس ساعت پنج صبح از محل قرار دائمی این باشگاه در پل سید خندان، ساعت هفت صبح ۱۵ آذر ماه ۹۸ صعود خود را از مدرسه یخ نوردی هملون در شرایط نیمه ابری آغاز کردند.

بعد از یک ساعت پیماش مسیر دره هملون ، تیم صبحانه ای کوتاه صرف کرد و پیمایش خود را از روی یال جنوب شرقیِ پیش رو به سمت قله آغاز کرد.

به علت حجم برف قابل توجه از میانه یال مسیر صعود، تیم به دو قسمت پیشرو ِبرف کوب و پیرو تقسیم شد که اولی در ۱۱:۰۵ دقیقه صبح و دومی در ۱۱:۳۰ دقیقه موفق شدند قله ۳۳۸۰ متری را صعود کنند.

کل تیم رأس ساعت ۱۲ از مسیر صعود، فرود خود را آغاز کرد تا ساعت چهارده که ناهار در کنار رودخانه صرف شد و ساعت پانزده که فرود با سوار شدن به مینی بوس باشگاه به پایان رسید.

کوه نوردی به قله آهنگرگ بعد از سپری شدن ۱۲ ساعت پس از ترک تهران از محل پل سید خندان در این محل دوباره پایان پذیرفت.

گزارشات صعود قبلی این باشگاه به تاریخ ۱۳۸۹٫۱۱٫۸ (اینجا) و ۱۳۹۱٫۱۰٫۸ (اینجا) مکمل گزارش حال حاضر امروز باشگاه خواهد بود. 

 

اعضای شرکت‌کننده در برنامه :

آقایان : محمود نادری «سرپرست» – غلامرضا خلیل آبادی «مربی» – علیرضا قره داغی – مهدی یگانه – بهزاد زرین کوب – حجت اسماعیل زاده – حامدرضا قنبری – آرمین فرازمان – نیما علاقه بند – بابک گنجی زاده 

خانم ها : راشا ملک – دکتر فاطمه هوشمند – نرگس یاری – مریم عطارچی – منیژه انداچه – رهرا جعفری – الهام بیک – رؤیا تاراسی 

گزارش از دکتر محمود نادری

عکس ها از گالری اسپیلت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قله آهنگرک به ارتفاع ۳۳۸۰ متر

دیدگاه خود را بیان کنید