گزارش برنامه صعود قله خلنو ۹۹/۵/۲۴ – هر هفته یک برنامه «شماره ۸۶۶»

ارسال شده توسط در 15 آگوست 2020 یک دیدگاه | دسته بندی شده در گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

طبق برنامه باشگاه ساعت ۴ صبح به همراه ۲۰ نفر اعضا و یک نفر میهمان از زیر پل سیدخندان با یک دستگاه مینی بوس و دو دستگاه سواری (برای رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا).
به سمت روستای لالون حرکت و در ساعت ۵/۳۰ به مقصد رسیدیم .

حضور بسیار زیاد کوهنوردان مشتاق صعود در آن ساعت ما را شگفت زده کرد.

بعد از آماده شدن در ساعت ۵/۴۵ صعود را آغاز کردیم .

بعد از عبور از چشمه تلخ آب به دلیل ازدحام کوهنوردان در مسیر اصلی صعود (گردنه ورزا)تصمیم گرفتیم از مسیری دیگر صعود کنیم.
مسیر جدید یالی بود که مستقیما به قله اصلی برج خلنو منتهی میشود و کمتر صعود می شود.
ابتدای مسیر این یال تقریبا در ابتدای دره منتهی به گردنه هرزه کوه واقع شده است(گردنه بین سرکچال و برج).
تیم ما بعد از چشمه تلخ آب از مسیر پاکوب اصلی منتهی به آبشار لالان جدا و بسمت دره ادامه مسیر داد.‌
حدوداً بعد از نیم ساعت ادامه مسیر در داخل دره به ابتدای یال رسیدیم که در آنحا چشمه بزرگی نیز وجود دارد و تیم همین محل را برای صرف صبحانه انتخاب کرد (ساعت ۸/۳۰).
بعد از صرف صبحانه بر روی یال ادامه مسیر دادیم و تیم حدودا ساعت ۱۲ به قله اصلی برج خلنو به ارتفاع ۴۳۱۰ متر رسید و بعد از گرفتن عکس به سمت قله برج خلنو به ارتفاع ۴۳۲۵ حرکت و بعد از گرفتن عکس قله به سمت قله خلنو از مسیر تیغه های ژاندارک حرکت کردیم .

در اینجا پنج نفر از اعضا از ادامه مسیر صرف نظر کردند و به سمت گردنه ورزا ادامه مسیر دادند.
تیم با تعداد ۱۶ نفر به سمت تیغه ها حرکت و بعد از رسیدن به تیغه‌ها با همکاری خوب اعضا قدیمی و رعایت نکات ایمنی از تیغه ها عبور و در ساعت ۱۴ موفق به صعود قله خلنو شد.
بعد از نیم ساعت استراحت و گرفتن عکس قله فرود را آغاز کردیم در گردنه ورزا به همنوردانمان پیوستیم و ناهار را صرف و در ساعت ۱۹ به روستای لالان رسیدیم و متأسفانه بدلیل ترافیک حدوداً ساعت ۲۲ شب به پل سید خندان بازگشتیم و برنامه ای دیگر از برنامه های باشگاه اسپیلت به پایان رسید .

باتشکر از همه همنوردانی که چه در طول مسیر و چه در تیغه های ژندارک صمیمانه همکاری و همیاری کردند به ویژه خانم آسیه جعفری و نیما علاقه بند که اتومبیل های خود را در اختیار این برنامه گذاشتند.

اعضای شرکت کننده در برنامه:

آقایان : غلامرضا خلیل آبادی «سرپرست» – ارسلان بیک محمدی – روح اله موسوی – محمد زیودار – علیرضا گوهری – مصطفی آهنی – حجت اسماعیل زاده – حمید سلیم رفتار – رحمت اله سلیمانی – سعید منصوری – آرمین فرازمان – نیما علاقه بند – بیوک نقدی – ارشیا زند

خانم ها : حنا صیرفی – ناهید نوروزی – مرجان خرم – سارینا جامی – مهرنوش کرمی – آسیه جعفری

میهمان برنامه : ریحان خیربخش

گزارش از غلامرضا خلیل آبادی

عکس‌ها از گالری اسپیلت

قله برج اصلی خلنو به ارتفاع ۴۳۱۰ متر

قله برج خلنو به ارتفاع ۴۳۲۵ متر

قله خلنو به ارتفاع ۴۳۸۳ متر

یک دیدگاه to “گزارش برنامه صعود قله خلنو ۹۹/۵/۲۴ – هر هفته یک برنامه «شماره ۸۶۶»”