پایان عملیات امداد و نجات در مسیر شمالی دماوند

ارسال شده توسط در 11 فوریه 2013 ۱۲ دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, اطلاعیه ها

مقارن ظهر امروز ۹۱،۱۱،۲۳ عملیات امداد و نجات (۹ ساعته) یکی از اعضای باشگاه کوهنوردی اسپیلت به نام آقای محمدرضا جزایری که روز گذشته در حین صعود به قله دماوند از مسیر شمالی، در ارتفاع ۵۰۰۰ متری بر اثر سقوط  از ناحیه کمر دچار آسیب شده بود، با موفقیت به پایان رسید .
این عملیات که با همکاری مسئولین هیئت کوهنوردی استان تهران، جمعیت هلال احمر، مسئولین، اعضای گروه‌ها و باشگاه‌های کوهنوردی استان تهران انجام گرفت، در نهایت با اعزام ۴ تیم کوهنوردی و یک فروند هلی‌کوپتر به همراه پزشک و امدادگران هلال احمر به منطقه و انجام عملیات امداد و نجات هوایی به پایان رسید . لازم به ذکر است مصدوم مورد نظر که متاسفانه در این حادثه از ناحیه کتف و کمر دچار شکستگی خفیف شده به بیمارستان شماره ۲ خلیج تهران اعزام گردیده و هم اکنون در حین مداوا می باشد.
اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از تمامی همنوردان و مسئولین محترم، اعلام می دارم روز چهارشنبه گزارش کامل این صعود و عملیات امداد و نجات روی همین سایت منتشر خواهد شد.


        ذبیح اله حمیدی
مسئول عملیات مستقر در ناندل
   ساعت ۱۴ روز ۹۱،۱۱،۲۳

 

۱۲ دیدگاه to “پایان عملیات امداد و نجات در مسیر شمالی دماوند”

  1. ابوالفضل زارعی می گوید:

    با سلام از این خبربسیار متاسف شدم این دوستان شما با ما در مسیر شمالی بودند و ما در ۹شب در داخل چادر پذیرا بودند و به ما آب و غذا دادند از آنها بسیار متشکر هستیم امید وارم هر چه زودتر بهبودی حاصل شود پاینده باشید

  2. محمود قمبري می گوید:

    باسلام و عرض خسته نباشید و دست مریزاد به تیم امداد
    پس از شنیدن خبر حادثه در عصر روز ۲۲ بهمن و صحبت با جناب حمیدی بسیار نگران دوستان همتورد بودیم بخصوص با حادثه ناگواری که در جبهه جنوبی اتفاق افتاده بود و سریع تلاش کردیم تا دوستان مستعد و اماده رو به منظور پشتیبانی امداد و نجات در بین اعضای گروه کوهنوردی پارس خودرو و سایپا تدارک ببینیم که طی تماس های اولیه تعدادی از دوستان اعلام آمادگی کردند.
    خدا رو شکر که نجات تیم اسپیلت با مدیریت خوب باشگاه انجام پذیرفت و این دوست رو هم اکنون در بین خودمون داریم. خدا روشکر
    گروه پارس خودرو- قمبری.

  3. شاه محمدی می گوید:

    سلام . خداقوت . آرزوی سلامتی این همنورد خوبم را از خداوند منان دارم .

  4. حامد می گوید:

    سلام
    با تبریک بابت نجات موفقیت آمیز همنوردگرامی تان،در اینگونه موارد مدیریت حرف اول را میزند که در کنار تجربه میتواند مهمترین عامل برای پایان خوش و موفقیت آمیز عملیات امداد و نجات باشد.برای این همنورد عزیز آرزوی سلامتی و آغاز صعودهای دوباره دارم.
    حامد… گروه کوهنوردی دالامپر اورمیه

  5. محسن می گوید:

    با سلام وخسته نباشید آرزوی سلامتی وشادابی برای این همنورد گرامی را از خداوند منان دارم….
    به امید بهتر شدن روز افزون ایشان….

  6. امیررضا صدیقیان می گوید:

    به نام خدا
    سلام خدمت استاد گرامی خودم آقای حمیدی عزیز و کلیه همنوردان عزیزم در باشگاه اسپیلت این خبر ناراحت کننده امروز و خیلی دیر به من رسید و موجب ناراحتی و رنجش خاطرم گردید.امیدوارم شما جناب حمیدی و کلیه همنوردان گلم در باشگاه اسپیلت همیشه و در همه حال موفق و شاد باشید.و نیز برای این دوست بزرگوارم دعا میکنم تا هر چه سریعتر بهبودی کامل خود را بدست آورد و به آغوش جامعه بزرگ کوهنوردی ایران زمین برگردد.
    دوست دار شما امیررضا صدیقیان
    از باشگاه دماوند

  7. حسین می گوید:

    خدا قوت به همه دوستانی که در این عملیات شرکت کردند و موجب بازگشت همنورد خوبمان آقای جزایری به خانواده اسپیلت شدند.

  8. پریسا می گوید:

    باید تشکر کرد از همه دوستانی که در این حرکت انسان دوستانه شرکت کردند و خدا را شاکرم که در بین چنین جمعی حضور دارم . برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی همیشگی می کنم.
    همچنین امیدوارم آقای جزایری هرچه سریعتر به بهبودی کامل برسند.

  9. gholamreza khalilabadi می گوید:

    سلام بر همنوردان عزیز.دیروز انچه که ما در روستای ناندل دماوند دیدیم همه همدلی و عشق بود.عشق به نجات همنوع . همه در انجا جمع شده بودیم و شاید تعدادی از انها که امده بودند حتی رضا را نمی شناختند اما حس انسان دوستی انها را به انجا اورده بود بودن کوچکترین چشمداشتی. انقدر صحنه ها پاک بود و بی ریا که بارها اشک در چشمانمان حلقه زد . هماهنگی مسئولین و همکاری همنوردان و عملیات بزرگ -بزرگ مردان هلال احمر مهم نشان از خوبی بود که من هرگز نمی توانم با کلام قاصر خودم ان را توصیف کنم.

  10. فردین کولائیان می گوید:

    با سلام به همنوردان عزیز و با آرزوی سلامتی هرچه سریعتر برای آقا رضا جزایری همنورد زنده دل و پرتوانمان. خداوند بزرگ را شاکریم که این تجربه سنگین با تلخکامی به اتمام نرسید. به آقای حمیدی عزیز مدیر دلسوز و مدبر باشگاه اسپیلت، به همنوردانم در باشگاه اسپیلت، و به نیروهای امدادی درگیر در این برنامه امدادی یک خسته نباشید جانانه تقدیم میکنم.

  11. باقر یوسفی می گوید:

    با سلام
    آنچه ما در یال شمالی از نزدیک شاهد آن بودیم شاید سالهای سال از ذهن همه ی دوستان و همنوردانی که در این حس انسان دوستانه شرکت داشتند از ذهنها پاک نشه و آن یکرنگی و از خود گذشتگی تمامی عوامل امداد و نجات ( هلال احمر و گروهها و باشگاهها ) بود که خود جای تقدیر دارد . شجاعتهای کاپیتان گودرزی و دیگر بچه های هلال احمر نه تنها باعث نجات مصدوم حادثه شد بلکه باعث نجات بقیه عوامل شرکت کننده نیز گردید . دست مریضاد کاپیتان گودرزی.

  12. مصطفی می گوید:

    بی زحمت یه سری هم به وبلاگ کوه قاف بزنید ………….. که در مورد هلال احمر چی نوشته…

دیدگاه خود را بیان کنید