ارسال شده توسط در 13 مارس 2011 یک دیدگاه | دسته بندی شده در اخبار

هر هفته یک برنامه: آخرین برنامه سال ۱۳۸۹ یک هفته زودتر اجرا شد

راهپیمایی روستای کلوگان به روستای امامه / ۲۰ اسفند ۸۹

به دلیل مقارن شدن حرکت تیم ارمنستان با جمعه آخر سال، برنامه صعود قله سرکچال با برنامه آخر سال یعنی راهپیمایی روستای کلوگان به روستای امامه جابجا شد. روز جمعه ۲۰ اسفند ۸۹ به اتفاق ۳۴ نفر از اعضا و میهمانان، این برنامه را اجرا کردیم.

ساعت ۸ صبح با جمع شدن دوستان به طرف منطقه رودبار قصران حرکت کردیم و ساعت ۹:۳۰ صبح راهپیمایی در این دره زیبا شروع شد. هوا بارانی و ابری بود و هرچند وقت یک بار بارش شروع می شد. پس  5/1 ساعت بعد به آبشار رسیدیم و ناهار جمعی را که دوستان(اعضا) آماده کرده بودند، صرف کردیم.

این مسیر بسیار زیبا و خوشبختانه همچنان بکر است. دلیل آن هم باریک بودن این دره و همچنین وجود چندین نقطه بهمن گیر و از همه مهم تر اینکه این منطقه زیر نظر سازمان حفاظت محیط زیست قرار دارد که سبب شده از تردد زیاد دور مانده و از یورش گردشگران بی قید و بند و طمع کاران محیط زیست نیز محفوظ بماند.

آب اصلی این دره از آبشاری تأمین می شود که تیم ما در نزدیک آن کمپ زده بود. در بعضی نقاط آب رودخانه بیش از حد بود که مجبور شدیم پا به آب نزنیم و از روی تنه های درختان فروافتاه استفاده کرده و از رودخانه بگذریم.

در ساعت ۱۶ به روستای امامه پایین و بعد از نیم ساعت به محل ماشین باشگاه که در امامه بالا منتظرمان بود رسیدیم.

سعی کردیم این برنامه در محیطی شاد و مفرح اجرا شود تا اعضا بتوانند خستگی یک سال کوهنوردی جدی را از تن بیرون کنند.

خوشبختانه این برنامه هم به عنوان حسن ختام برنامه های سال ۱۳۸۹ باشگاه با موفقیت به پایان رسید. امید است سال آینده نیز در چنین روزی بتوانیم آخرین برنامه سال ۱۳۹۰ را نیز با شادی و سلامتی و موفقیت به پایان برسانیم.

سرپرست برنامه: ذ.حمیدی / ۲۲ اسفند ۸۹

یک دیدگاه to “هر هفته یک برنامه: آخرین برنامه سال ۱۳۸۹ یک هفته زودتر اجرا شد راهپیمایی روستای کلوگان به روستای امامه / ۲۰ اسفند ۸۹”