دوهفته‌نامه دیواری باشگاه کوه‌نوردی و سنگ‌نوردی اسپیلت (سال پنجم – شمارگان ۲۱۸ و ۲۱۹ – تاریخ ۱و۹۵/۱۲/۸)

ارسال شده توسط در 26 فوریه 2017 یک دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, گالری, هفته نامه دیواری باشگاه اسپیلت

دوهفته‌نامه دیواری باشگاه کوه‌نوردی و سنگ‌نوردی اسپیلت
سال پنجم        شماره ۲۱۸ و ۲۱۹        تاریخ ۱و۹۵/۱۲/۸

رمز موفقیت، پایبندی به هدف در زندگی است. «بنجامین دیزرائیلی»

winter-mountain-desktop-backgrounds

نشست هفتگی اعضا ۹۵/۱۱/۲۶ و ۹۵/۱۲/۳:
چهل و ششمین نشست هفتگی باشگاه ۹۵/۱۱/۲۶ اختصاص به ارائه گزارش برنامه صعود قله کلیمانجارو (بام آفریقا) داشت که توسط محمدحسین اله یاری همراه با عکس و فیلم ارائه شد.
درپایان گزارش ، مسئول باشگاه با اهداء گواهی صعود این قله به اعضای تیم ، از ایشان تقدیر به عمل آورد.
در چهل و هفتمین نشست ۹۵/۱۲/۳ کلاس تغذیه علمی – کاربردی در ارتفاعات توسط مربی گرانقدر علی طاهری برگزار شد.

 

 

تبریک تولد اعضا:
دو هفته‌ گذشته تولد چند نفر از اعضای باشگاه بود: ۲۵ بهمن سید محمود قاسمی ، ۲۷ بهمن امیرارسلان رویین پاک ، ۱ اسفند نرگس غمیلویی ، ۳ اسفند علیرضا گوهری ، ۴ اسفند سروش معمار ، ۵ اسفند محسن مرادیان و ۷ اسفند محمدحسین اله یاری . ضمن عرض تبریک به تک تک عزیزان ، برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

 

 

اجرای برنامه های هفتگی باشگاه : صعود قلل هزاربند و سرکچال از مسیر شرقی:

GOPR0795

دو جمعه گذشته برنامه باشگاه تلاش جهت صعود قله هزار بند از حسنکدر و همه جا بود که در قالب دو تیم به سرپرستی ذبیح اله حمیدی و صفتدر ظهوری اجرا شد .ولی با توجه به زمان کوتاه جهت عبور از دیواره های پای قله ، این قله صعود نشد و هر دو تیم از ارتفاع حدود ۳۰۰۰ متر بازگشتند.
برنامه جمعه گذشته نیز صعود قله سرکچال از مسیر شرقی به سرپرستی غلامرضا خلیل آبادی بود که با توجه به حجم برف و یخ زدگی مسیر ، قله صعود نشد.

 

 

پروانه :

photo_2017-02-25_08-56-16

مستند «پروانه» عنوان فیلمی پنجاه دقیقه‎ای است که در خصوص «پروانه کاظمی» تنها بانوی هیمالیانورد حال حاضر کشورمان ساخته شده است. این فیلم با کارگردانی «آناهیتا معصومی» و «سهیل مَتانی» نگاهی دارد به زندگی کوه‎نوردی پروانه کاظمی از آغاز تاکنون. مستند «پروانه» روایتی است از چگونه کوه‎نورد شدن و شرح مختصری از برنامه‎های پروانه کاظمی در صعود به قلل هیمالیا از زبان وی به همراه گفتگو با تنی چند از کوه‎نوردان مطرح جهان است.
این فیلم روز جمعه ۶ اسفند ماه در مجموعه «شناخت» و در یک اکران خصوصی با حضور عوامل ساخت فیلم، پروانه کاظمی و سایر مدعوین از جلمه رییس هیات کوه‎نوردی و صعودهای ورزشی استان تهران و تعدادی از پیش‎کسوتان این رشته به نمایش در آمد.
پروانه کاظمی تنها بانوی هیمالیا نورد در جهان بوده که موفق شده است در یک هفته دو قله اورست و لوتسه را توامان صعود کند.

منبع : کوه نامه 

 

 

نتایج سومین دوره مسابقات دوی کوهستان جام فجر / مردان و زنان:

57IZR22UCF (1)

سومین دوره مسابقات دوی کوهستان (اسکای رانینگ) جام فجر صبح روز جمعه ۶ اسفند ۹۵ ساعت ۸:۳۰ در منطقه کوهستانی گنو (بندر عباس) و دو بخش مردان و زنان آغاز و ساعت ۱۲ به پایان رسید . (زمان ها بر اساس ساعت، دقیقه و ثانیه است.)
بخش مردان :
نفر اول ایمان کوشکی استان لرستان با زمان ۱/۱۶/۴۴
نفر دوم کامران نصراللهی استان لرستان با زمان ۱/۱۹/۱۸
نفر سوم مرتضی محمدی فرد استان هرمزگان با زمان ۱/۲۰/۱۸
نفر چهارم سیدمهدی شریفی استان فارس با زمان ۱/۲۱/۵۲
نفر پنجم احمد بلوس استان آذربایجان شرقی با زمان ۱/۲۲/۳
نفر ششم بهرام پرورش استان فارس با زمان ۱/۲۲/۱۸
بخش زنان :
نفر اول هاجر رضایی استان فارس با زمان ۱/۴۰/۵۵
نفر دوم فاطمه نصر نصرآبادی استان اصفهان با زمان ۱/۴۴/۰۰
نفر سوم مژگان احمدی استان لرستان با زمان ۱/۵۰/۳
نفر چهارم رفعت ساردویی استان هرمزگان با زمان ۱/۵۰/۳۸
نفر پنجم زهرا بهرامیان استان فارس با زمان ۱/۵۴/۴۹
نفر ششم شکوه طیاره استان اصفهان با زمان ۲/۰/۴۱
شایان ذکر است؛ در انتهای این دوره از مسابقات ضمن تجلیل از کلیه عوامل اجرایی ، از آقای کاظم سیادتی جانباز دونده از استان خراسان رضوی تقدیر و با اهدا هدیه قدردانی گردید .

منبع : سایت فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی

 

 

آغاز مسابقات کوهنوردی با اسکی قهرمانی جهان در ایتالیا و حضور تیم ایران:

3OJ53RLSVE

مسابقات قهرمانی جهان کوهنوردی با اسکی از صبح روز جمعه ۶ اسفند ۹۵ باحضور ۳۱ کشور شرکت کننده و حدود ۱۵۰ ورزشکار از صبح امروز درایتالیا آغاز شد،از ایران در این رقابتها ۴ شرکت کننده آقایان؛ ابوالفضل ساوه ای(ورزشکار)، محمد غلامی (ورزشکار)، کارزان قزاق (ورزشکار جوانان) و حسین صالحی (ورزشکار و سرپرست)
خانمهای ورزشکار : ترانه رضایی، مرضیه بهاء ، معصومه کیانی زاده در این مسابقات حضور دارند.به گزارش سرپرست تیم اعزامی مسیر مسابقه بسیار سخت و طولانی و تکنیکی طراحی شده است.

منبع : سایت فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی

 

 

تایید میزبانی رقابت های سنگنوردی قهرمانی آسیا / تهران مجتمع تجاری مگاپارس:

Q5FTH8APNG (1)

در جریان اجلاس اتحادیه سنگنوردی آسیا که از صبح روز پنجشنبه ۵ اسفند ۹۵در بانکوک و با حضورنمایندگان ۱۴ کشور آسیایی و حضور رییس فدراسیون جهانی سنگنوردی “مارکو اسکولاریس” با حضور نمایندگان کشورهای اندونزی، مغولستان، نپال، قرقیزستان، سنگاپور، چین تایپه، هنگ کنگ تایلند، ژاپن، چین، اندونزی، مالزی، ایران و پاکستان برگزار شد ؛ حاضران به اتفاق آرا با میزبانی کشورمان جهت برگزاری بیست و پنجمین دوره رقابتهای سنگنوردی قهرمانی آسیا به میزبانی ایران و شهر تهران موافقت نمودند. این رقابت‌های طی روزهای ۱۱ تا ۱۵ سپتامبر (۲۲ تا ۲۵ شهریور) در محل “مجتمع تجاری مگاپارس” برگزار خواهد شد.در ادامه اجلاس و در گزارش کمیته فنی اتمام دوره کارورزی داوران کشورمان؛ “فرزام دیانی”، “خدیجه جهانبخش سفیدی” و “رویا دانایی” اعلان شده و مدرک داوری قاره ای ایشان تأیید شد.
همچنین در این جلسه “محمود هاشمی” رییس کارگروه بین الملل فدراسیون به عنوان نایب رییس غرب و جنوب غرب این اتحادیه و “آرتیمس فرشاد یگانه” (مسئول بخش طراحی کارگروه صعودهای ورزشی فدراسیون و طراح قاره اى) به عنوان عضو کمیته فنی مسابقات فدراسیون سنگنوردى آسیا (Sport Department)انتخاب شدند.
لازم به ذکر است اعضای کمیته فنی مسابقات پس از بررسى سوابق و تایید صلاحیت و رأى گیرى از بین تمام متقاضیان توسط کمیته فنی مسابقات فدراسیون آسیا معرفی شدند.

منبع : سایت فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی

 

 

گردآورنده و تنظیم : ساقی محمودی

یک دیدگاه to “دوهفته‌نامه دیواری باشگاه کوه‌نوردی و سنگ‌نوردی اسپیلت (سال پنجم – شمارگان ۲۱۸ و ۲۱۹ – تاریخ ۱و۹۵/۱۲/۸)”

  1. حسین قربان نژاد می گوید:

    درود و سپاس از زحمات سرکار خانم محمودی

دیدگاه خود را بیان کنید