اطلاعیه مهم باشگاه کوهنوردی و سنگنوردی اسپیلت

ارسال شده توسط در 11 مارس 2014 بدون دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, اطلاعیه ها, مقالات و نوشته ها

«اطلاعیه مهم باشگاه کوهنوردی و سنگنوردی اسپیلت»

از آنجایی که به تازگی تبلیغات و بنرهای تجاری بسیاری با نام «اسپیلت» در رسانه‌های گوناگون (در رابطه با ورزش کوهنوردی، طبیعت‌گردی و غیره) به چشم می‌خورد، لازم است به طور رسمی اعلام گردد کلیه برنامه‌های این باشگاه توسط اعضا و با احراز شرایط زیر اجرا می‌گردد:


۱-    در این باشگاه به هیچ وجه برنامه‌های طبیعت‌گردی، گل‌گشت، تورهای شهرگردی، روستاگردی و گردشگری‌های گوناگون و یا با عناوین از این قبیل اجرا نمی‌گردد.


۲-    کلیه برنامه‌های این باشگاه در دو شاخه اصلی:
الف) اجرای برنامه‌های کوهنوردی و سنگنوردی
ب ) اجرای برنامه‌های آموزشی کوهنوردی و سنگنوردی می‌باشد.


۳-    از سال ۱۳۹۱ برنامه‌هایی نظیر «دوچرخه کوهستان» و «غارنوردی» نیز در این باشگاه به دلایلی اجرا نمی‌شود.


۴-    تمام برنامه‌های این باشگاه (برنامه‌های یک روزه و چندروزه کوهنوردی و سنگنوردی) به طور رسمی در سایت و برد (محل دفتر باشگاه) از قبل اعلام و با سرپرستی یکی از اعضای رسمی، زیر نظر مستقیم مسئول باشگاه اجرا می‌شود.


۵-    برنامه‌های خارج از کشور نیز توسط اعضا و با احراز شرایط بالا اجرا می‌گردد.


۶-    در تمام برنامه‌ها، اعضای باشگاه به خصوص سرپرستان، موظفند مسئولانه با در دست داشتن کارت‌های عضویت تمدید شده و در کمال رعایت اخلاق ورزشی پاسخگوی تمامی موارد پیش‌بینی نشده در طول اجرای برنامه باشند.


۷-    پروانه فعالیت این باشگاه از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به شماره ۱۹۰۰۸/۲۰۶ صادر شده و از بدو تأسیس (۶/۴/۱۳۸۵) تاکنون چندین بار تمدید گشته است و اعتبار آخرین آن تا ۲۷/۱۲/۱۳۹۳ می‌باشد. مجوز فعالیت این باشگاه در دو بخش آقایان و بانوان در رشته‌های کوهنوردی و سنگنوردی صادر شده است.


۸-    این باشگاه با موافقت رسمی (کتبی) هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران و زیرنظر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران و با همکاری فی‌مابین انجمن کوهنوردان و کلیه باشگاه‌ها و گروه‌های کوهنوردی استان تهران فعالیت می‌نماید.


۹-    آیین‌نامه رسمی باشگاه و همچنین نام و لگوی رسمی آن در تاریخ تأسیس (۶/۵/۱۳۸۵) به تصویب کمیسیون ماده ۵ سازمان تربیت بدنی (وقت) رسیده است.


۱۰-    راه‌های تماس با ما (مسئول باشگاه: ۰۹۱۲۱۱۸۳۱۲۹) و شماره‌ تلفن‌های ثابت ۸۸۳۰۱۰۸۴ – تلفکس ۸۸۳۱۳۳۹۷ و آدرس اینترنتی www.Email@espilat.com می‌باشد.


این اطلاعیه در تاریخ ۱۳۹۲،۱۲،۲۰ صادر و به هیئت کوهنوردی استان تهران و فدراسیون کوهنوردی جمهوری اسلامی ایران فاکس گردید.

                   ذبیح‌ا… حمیدی
         مؤسس و مسئول باشگاه اسپیلت

 

دیدگاه خود را بیان کنید