از آرشیو باشگاه: «متن لوح تقدیر اهدایی باشگاه اسپیلت به پیتر هابلر» ـ ۱۳۹۲٫۰۴٫۱۸

ارسال شده توسط در 12 نوامبر 2014 ۲ دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, گالری, گزارش مراسم و جشنها

روز شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳، جمع کثیری از کوهنوردان در جریان مراسم سخنرانی و تقدیر از پیتر هابلر قرار گرفتند.
 

این مراسم به همت فدراسیون کوهنوردی و شهرداری منطقه هفت در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.
 

لازم به یادآوری است که سال گذشته در تاریخ هجده تیرماه نودودو، این کوهنورد شناخته شده جهانی، در یک مراسم رسمی در ایران حضور یافت که توسط اعضای باشگاه اسپیلت برپا شده بود.
 

این برنامه با گزارش‌خوانی صعود قله کانچن‌جونگا که توسط «بانو کاظمی» هیمالیانورد کشور ارائه می‌شد، همراه بود.
 

در پایان این مراسم، پیتر هابلر طی یک سخنرانی با تنی چند از پیشکسوتان (مربی) کشور که از شاگردان قبلی ایشان بودند. ملاقات و به نوعی تجدید خاطره نمود.
 

ضمناً هدیه و لوح تقدیری به زبان انگلیسی از طرف باشگاه اسپیلت به ایشان تقدیم شد که در اینجا متن فارسی آن را ملاحظه می‌فرمایید.

 

آقای پیتر هابلر عزیز،
 

افتخار داریم که برای دومین بار در ایران میزبان شما هستیم، ضمناً این مایه مباهات و افتخار ماست که شما را در جمع کوهنوردان ایرانی حاضر در این مراسم می‌بینیم.
در واقع سال‌های متمادی است که آوازه نامتان مرزهای تمامی کشورهای کوهنوردخیز و کوهستانی را به عنوان یک کوهنورد و مربی برجسته درنوردیده است.
و در این بین برای کوهنوردان ایرانی همواره نامتان به عنوان یک دوست و چهره‌ای به‌نام و آشنا، الهام‌بخش و مسرت‌بخش می‌باشد.
صمیمانه آرزومند زندگی سرشار از سلامت و شادی برای شما هستیم.

 

ذبیح‌ا… حمیدی
رئیس باشگاه کوهنوردی و سنگنوردی اسپیلت
جولای ۲۰۱۳

 

درصورت تمایل می‌توانید با کلیک کردن اینجا در جریان مشروح گزارش و عکس‌های آن مراسم قرار بگیرید.

۲ دیدگاه to “از آرشیو باشگاه: «متن لوح تقدیر اهدایی باشگاه اسپیلت به پیتر هابلر» ـ ۱۳۹۲٫۰۴٫۱۸”

  1. پروانه کاظمی می گوید:

    سلام و درود. جلسه سال گذشته ( تابستان ۹۲) تبدیل به روزی ماندگار برای ما اسپیلتی ها شد: حضور اعجوبه کوهنوردی جهان پروفسور پیتر هبلر در مراسم گزارش خوانی من برایم افتخاری وصف ناشدنی بود و هماهنگی خوب آقای بابازاده در ملاقات ایشان با شاگردان قدیمی شان لحظاتی به یاد ماندنی را رقم زد چنان که پروفسور همواره از آن روز با هیجان و شور یاد می کند. مدیریت خوب باشگاه در این جلسه می تواند الگویی برای جلسات مشابه باشد. با تشکر

  2. غلامرضا خلیل ابادی می گوید:

    سلام. ضمن تشکر از همه همنوردانی که فرصت داشتن در این مراسم شرکت کنند. به نظر من ما جامعه کوهنوردی ایران حضور افراد بزرگ کوهنوردی جهان رادر کشورمان مدیون کوهنوردان خوب کشورمان مانند خانم پروانه کاضمی هستیم که با با توانمندی و اخلاق خوبشان بار دیگر کوهنوردی کشورمان را در سطح جهان احیا کردند.

دیدگاه خود را بیان کنید