آزاده مقدم در جمع هیمالیانوردان استان تهران

ارسال شده توسط در 19 می 2015 ۱۴ دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, اطلاعیه ها, گالری

با پایان یافتن اردوهای آموزشی و انتخابی هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران اسامی نفرات برگزیده و همچنین نام دو قله انتخابی ، به طور رسمی منتشر شد.

 

بنابر اطلاعیه (مورخ ۹۴،۲،۲۷ ) تارنمای هیأت کوهنوردی استان تهران در بخش بانوان و در برنامه صعود (قله موستاق آتا) نام آزاده مقدم از اعضای باشگاه اسپیلت به چشم می‌خورد .

 

 

او در تاریخ ۹۳،۲،۳۱ به جمع اعضای باشگاه اسپیلت پیوست و پس از حضور چند ماهه در برنامه‌های آموزشی و هفتگی باشگاه به عضویت رسمی رسید.سپس به همراه ۴ عضو دیگر این باشگاه در این اردوها حضور یافت و نهایتاً در بخش بانوان موفق شد به عنوان یکی از نفرات برگزیده انتخاب شود.

 

 

مدیران و اعضای این باشگاه انتخاب ایشان را تبریک گفته ، امیدوارند تمامی اعضای دو تیم در سلامت و موفقیت کامل پس از صعود دوقله موستاق آتا و کنگور (در کشور چین) به میهن عزیزمان ایران بازگردند.

۱۴ دیدگاه to “آزاده مقدم در جمع هیمالیانوردان استان تهران”

  1. ذبیح اله حمیدی می گوید:

    آزاده عزیز ؛
    برایت بهترین‌ها را آرزومندم که در رأس آن ایمنی و موفقیت کامل این صعود است.

  2. سعید جوانشیر می گوید:

    خانم مقدم ارزوی سلامتی و پیروزی برای شما داریم همیشه شاد و موفق باشید

  3. راحیل هاشمی می گوید:

    واقعا ازاده عزیز بهت افتخار میکنم و همیشه از خداوند منان بهترین هارو برات ارزو مندم. بهت تبریک میگم عزیزم. امیدوارم فتح این قلل پله ی کوچکی در فتح کردن قله های بعدی برات باشه. با ارزوی بهترین ها

  4. saghi.mahmoudi می گوید:

    آزاده عزیزم؛
    کسب این موفقیت را صمیمانه تبریک میگم و با توجه به شناختی که از تو دختر خوب و مبارز پیدا کردم ، مطمئنم خواهی درخشید .

  5. حسين صادق زاده می گوید:

    آزاده مقدم هم باشگاهی عزیز امیدوارم در ادامه این مسیر موفق و سربلند باشید…با آرزوی صعودی ایمن و کسب موفقیت وسلامتی برای شما و تک تک دوستان حاضر در اردوهای هیمالیانوردی استان تهران…

  6. غلامرضا خلیل ابادی می گوید:

    خانم ازاده مقدم همنورد عزیز هرچند مدت کوتاهی است که در جمع ما هستی اما اخلاق خوب و توانایی بالاو سکوت زیبایت در کوه همه مارا بر ان داشت تا حضورت در اردوهای هیمالیا نوردی و انتخاب شایسته ات را به شما و خانواده محترمت و همه همنوردانت تبریک بگوییم به امید اینکه همیشه در زندگی موفق باشید.

  7. علیرضا کاظمی می گوید:

    سرکارخانم آزاده مقدم

    انتخاب شمادرتیم هیمالیانوردی فدراسیون کوهنوردی ایران را صمیمانه تبریک میگویم.امیدوارم همینطور که باقدرت شروع کرده اید ادامه بدهید.آرزومیکنم صعودی باسلامتی وپیروزی داشته باشید.به عنوان یک هم باشگاهی احساس غرور میکنم که درمیآن شما و امثال شما همنوردان کوهنوردی میکنم.ضمنا” این افتخار را به خانواده محترمتان نیزتبریک میگویم.همیشه سرافراز بر فراز باشید.

  8. محمد حسین صائمیان می گوید:

    به نام خدا
    امروز ۳۱-۲-۹۴ است یکسال از پیوستن سرکار خانم آزاده مقدم به اسپیلت سپری شده است و این موفقیت در خور ستایش برای ایشان و باشگاه محترم اسپیلت است………………۳۱-۲-۹۵ و۳۱-۲-۹۶…………… از باشگاه اسپیلت به عنوان مجموعه ای آموزش محور و کوهنورد پرور بیشتر خواهیم دید و شنید.باور داشته باشیم……………………….

    شادباش هم به استاد حمیدی و هم به سرکار خانم آزاده مقدم.

  9. پگاه شاهرخی می گوید:

    آزاده عزیزم مقتدر راسخ و سربلند باشی

  10. فردین کولائیان می گوید:

    سلام و تبریک به خانم مقدم. در برنامه دوم یکی از برنامه های هفتگی باشگاه در بهار ۹۳ به سرپرستی آقای یوسفی در صعود به قله کلون بستک با شما آشنا شدم. در همان برنامه مشخص بود که بسیار جدی و با انگیزه هستید. در صحنه ای بر اثر سر خوردن پایتان کمی دجار خونریزی شد, ولی انگار نه انگار. الیته من دورادور حواسم به شما بود و این موضوع را به سرپرست منتقل کردم. ولی جدیت و روحیه شما در شروع کار برایم بسیار جالب بود. البته شرایط زندگی مدتی است فرصت حضور در برنامه های باشگاه را از من گرفته است, اما خبر موفقیتها و پیشرفت شما را از جلسات و اخبار سایت باشگاه پیگیر بودم و مایه خوشحالی وشعف بوده و هست. همنورد عزیز برایتان سلامتی و موفقیت روزافزون آرزومندم.

  11. حمید می گوید:

    بسیار خوشحالم که یکی از بااخلاق ترین و فدارکارترین اعضای باشگاه انتخاب شد. واقعا در این مدت آزاده نشان داد که لیاقت این انتخاب را دارد. خیلی شادم. مثل اینکه افتخاری نصیب خواهر خودم شده. واقعا آزاده بهت تبریک میگم.

  12. نسرین چارلنگ می گوید:

    آزاده جان صمیمانه براتون آرزوی موفقیت دارم و خیلی خوشحالم از انتخاب شایسته ی شما دوست نازنین و همنورد با اخلاق باشگاهمون.
    مانا و سرافراز باشی.

  13. مریم بهرامی می گوید:

    برای آزاده عزیز که یکی از مهربانترین و خوش اخلاقترین دوستانم در باشگاه اسپیلت هست آرزوی سلامتی و موفقیت دارم و با توانایی که در ایشان دیده ام مطمئنم که این صعود گامی در راه رسیدن به افتخاراتی بزرگتر خواهد بود.آزاده جان امیدوارم همیشه لبخند بر لبانت باشد.

  14. غزاله بهاری می گوید:

    آزاده جان،دوست خوب و مهربونم،امیدوارم که در کمال آرامش و شادی درونی موفق به صعود و افتخارآفرینی بشی،مثل همیشه محکم و سربلند باشی و خیلی خوشحالم که تو رو در این جمع میبینم.
    با آرزوی موفقیت، سلامتی و بازگشت به میهن

دیدگاه خود را بیان کنید