💐سال نو مبارک💐

ارسال شده توسط در 20 مارس 2021 بدون دیدگاه | دسته بندی شده در اطلاعیه ها

از طرف هیئت رئیسه باشگاه اسپیلت فرا رسیدن عید نوروز و آغاز بهار۱۴۰۰ را که همواره می‌تواند به مثابه آغاز دوباره زندگی باشد به همه هم باشگاهیان و همنوردان گرامی شادباش میگویم.

سال ۱۳۹۹ برای ما ایرانیان سال مشکلات عدیده اقتصادی و سیاسی و اجتماعی بود که امیدوارم با اتحاد و همدلی مردم عزیزمان ایران و سیاست ورزی های صحیح دولت مردان مان سال ۱۴۰۰ سال برطرف شدن مشکلات اقتصادی و اجتماعی و سیاسی باشد تا ملت اصیل و با عزت ایران از سراشیبی هولناک این وضیعت رهایی یافته به مسیر صحیح پیشرفت و سعادت بازگردد.

متأسفانه آغاز سال گذشته در باشگاه اسپیلت مصادف شد با از دست دادن غمبار کوهنورد فعال و با اخلاق و لایق این باشگاه (حسین صادق زاده) که شایسته است این سال را با یاد و نام او به پایان رسانیم و امیدوار باشیم سال ۱۴۰۰ سال بهروزی همه کوهنوردان و سال پیروزی و موفقیت آنان در عرصه های گوناگون این ورزش باشد.

همچنین به یاد می آوریم کوهنوردان و ورزشکاران بی شماری را که در اثر بیماری جهانی کرونا و حوادث ورزشی به ویژه حوادث کوهنوردی در سطح ایران و جهان چشم از این جهان فرو بستند و به قافله آسمانیان پیوستند.

خوشبختانه با ظهور پیشرفت های علمی میتوان امیدوار بود در پایان سال۱۴۰۰ شاهد فروکش شدن بیماری کرونا و پیروزی انسان بر این ویروس کشنده باشیم.

همچنین امیدوارم صعودهای سال آینده کوهستان ها برای همه کوهنوردان با ایمنی و موفقیت کامل همراه باشد.

از درگاه احدیت برای خانواده بزرگ کوهنوردان ایران و جهان سلامتی و سعادت و سربلندی آرزومندم.

🍀بهاران خجسته باد🍀

                                با احترام
                          (ذبیح اله حمیدی)
مدیر مسئول باشگاه کوهنوردی و سنگنوردی اسپیلت
                              ۱۴۰۰/۱/۱

دیدگاه خود را بیان کنید