ارسال شده توسط در 11 ژوئن 2024 یک دیدگاه | دسته بندی شده در گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

تعداد اعضا تیم: ۸ نفر🔸
حرکت تیم اول به سمت قله آزادکوه: ساعت ۵:۵۵ از روستای ناحیه🔸
حرکت تیم دوم به سمت قله آزادکوه: ساعت ۷:۱۰ از روستای ناحیه🔸
وضعیت آب و هوا: تا حوالی ساعت ۱۱ آسمان صاف و آفتابی، بعد از آن در برخی ساعات ابری، گاهی اوقات بارش باران و تگرگ🔸
وضعیت مسیر: از کمی پایین تر از گردنه چورن تا قله، گهگاهی درگیری مختصر با برف🔸
مسیر فرود: به سمت روستای نسن🔸
ارتفاع قله: ۴۳۵۰ متر🔸
طول مسیر صعود و فرود: ۳۰ کیلومتر🔸
وسیله نقلیه: ۲ دستگاه اتومبیل سواری اعضا🔸
اطلاعات بیشتر کوه شناسی: در همین وب سایت 🔸

🔸شرح برنامه:

ابتدا یک خودرو را در روستای نسن پارک کردیم، سپس ۵ نفر از دوستان را به روستای ناحیه رساندم تا تیم اول صعود خود را آغاز کند، بعد از آن به روستای نسن برگشته و همراه با ۲ نفر باقیمانده مجدد راهی روستای ناحیه شدیم و ۳ نفره به عنوان تیم دوم، مسیر صعود را در پیش گرفتیم.

هر دو تیم ترک مسیر را در اختیار داشتند.

در طول مسیر دو بار با تیم اول تماس گرفته و از احوال آنها مطلع شدم.

همه چیز عالی بود و برنامه طبق روال پیش می‌رفت.

تیم اول در ساعت ۱۰ با ریتمی مناسب به گردنه چورن رسید.

قرار شد در گردنه منتظر تیم ما بمانند تا باهم به سمت قله راهی شویم.

متاسفانه ۱۰۰ متر پایین تر از گردنه چورن برای یکی از اعضا تیم دوم آسیبی از ناحیه زانو پیش آمد و به ناچار ایشان از صعود بازماند.

بهترین کار این بود که خودم نیز همراه همنورد مصدوم بمانم، چرا که سلامتی اعضا تیم از صعود به هر قله ای مهم تر است.

سریعا خود را به تیم اول رسانده، پرچم باشگاه و دستگاه جی پی اس را به آنها تحویل داده و برایشان آرزوی تندرستی و موفقیت کردم.

گفتنی است که نفر سوم تیم ما نیز به تیم اول ملحق شد.

بنده و همنورد مصدوم به آرامی به سمت روستای نسن راهی شدیم تا هم اینکه از هوای ناآرام در امان باشیم، هم مسیر برگشت را با سرعتی کندتر طی کنیم (جهت پرهیز از فشار بیشتر به همنورد مصدوم) و هم اینکه ماشین دوم را از ناحیه به نسن برسانیم تا اعضا تیم پس از بازگشت از قله، معطل نشوند.

تیم قله در ساعت ۱۳ بر فراز آزادکوه زیبا ایستاده و پس از ثبت عکسها و ویدئوها، راهی روستای نسن شدند.

تیم دو نفره ما در ساعت ۱۷:۳۰ به روستای نسن رسیدیم و تیم صعود کننده قله نیز در ساعت ۱۹ برنامه خود را در این روستا به اتمام رساند.

🔸تِرک این برنامه در آرشیو باشگاه اسپیلت موجود است.

اسامی اعضا شرکت کننده در برنامه:

آقایان:امین شاه محمدی«مربی راهنما و سرپرست» – محمود نادری«کمک سرپرست و سرپرست تیم دوم» – شایان زاهدی – مهرداد امیرآبادیان «مربی راهنما» – سعید نوروزی

خانم ها: سعیده بهزادافشار «مربی راهنما» – مهسا الفتی – افسانه خوشنویس

گزارش از امین شاه محمدی

عکس ها از گالری اسپیلت

یک دیدگاه to “🍃✍️”خلاصه گزارش صعود قله آزادکوه از روستای ناحیه به روستای نسن  ۱۴۰۳/۳/۱۸ – هرهفته یک برنامه«شماره ۱۰۸۹»”

1. محسن موسوی می گوید:

درود بر همنوردان توانمند اسپیلت
    همنورد گرامی مهرداد امیرآبادیان از تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ مربی راهنما شده
    بنظر من در گزارش برنامه ها قید شود
    یا برای دیگران هم قید نشود
    سپاس از ادمین بابت زحمات نگارش
    ………
    پاسخ: با سلام و سپاس از دقت نظر شما
    معمولا نگارنده گزارش برنامه خودشان قید می کنند و گاها هم ادمین در ضورتی که خاطرشان باشد.