گزارش پیرزن کلون – زمستانی – ۹۸/۱۱/۱۸ – هر هفته یک برنامه«شماره ۸۵۴»

ارسال شده توسط در 8 فوریه 2020 یک دیدگاه | دسته بندی شده در گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

ساعت ۵:۳۰ صعود را از جاده گرمابدر قبل از محیط‌بانی شروع کردیم.(ارتفاع ۲۴۵۰ متر)

زمین برفی و یخ زده بود.

دمای هوا به منهای ۱۰ می رسید.

در تاریکی از کوچه‌ای باریک که دو طرف آن را باغات و ویلاها تشکیل داده‌اند ، گذشتیم.

از انتهای این کوچه از آخرین پل به سمت راست تغییر مسیر دادیم.(غرب)

شیب پر برفی را شروع به برف کوبی کردیم و کم کم به یالی فرعی رسیدیم که ما را به سمت یال اصلی صعود می رساند.

در ساعت ۷ صبح در هوایی مساعد و بدون باد به گردنه کوتاهی رسیدیم که از آنجا می توان به طرف قله فرعی پیرزن کلون ادامه مسیر داد.

در ساعت ۸ صبح استراحت و صرف صبحانه داشتیم.

مسیر روی یال ، نسبت به دامنه و ارتفاعات پایین تر برف کمی داشت.

تیم پیشرو به سرپرستی حسین قربان نژاد در حال برف کوبی و مسیریابی بودند.

در ساعت ۱۰ قله فرعی را با اندکی چالش سنگ نوری صعود کرده ، حدود ۱۰۰ متر ارتفاع کم کردیم.

از این نقطه خط الرأس اصلی البرز (قلل هم هن و پیرزن کلون) مشخص است.

روی یال صعود ، برف کمتری دیده می شد اما در خیلی نقاط یخ زده و لغزنده بود.

پیشروی تیم بسیار عالی و دور از انتظار بود.

در ساعت ۱۱:۳۰ به نزدیکی خط‌الرأس و در ساعت ۱۲ ظهر با همه نفرات بر روی قله پیرزن کلون عکس یادگاری را به ثبت رساندیم.(ارتفاع ۳۸۵۰ متر)

تمام قلل البرز مرکزی دیده می شد و آسمان رنگ کاملاً آبی داشت.

پس از ۱۵ دقیقه فرود را از همان مسیر صعود ، آغاز کردیم.

هنگام بازگشت وضعیت هوا کم کم تغییر کرد.

باد شدت گرفته و ابرهای سیاه از دور ، خود را نمایان کردند.

پس از عبور از معابر سنگی مسیر و پشت سر گذاشتن یال های صعود در ساعت ۱۶:۴۵ به محل پارک مینی بوس باشگاه رسیدیم.

(مسافت رفت و برگشت حدود ۱۴ کیلومتر با gps اندازه‌گیری شد.)

با سپاس از همه اعضای تیم که با همکاری همه جانبه ما را در این صعود همراهی کردند.

آقایان : ذبیح اله حمیدی «سرپرست» – غلامرضا خلیل آبادی «مربی» – محمود نادری – حسین قربان نژاد«مسئول فنی» – حسین صادق زاده  «کمک سرپرست» – علی طوطی«پزشک تیم» – رضا زاهدزاده – فرشید صادق الحسینی – سبحان سلیمی – حمید سلیم رفتار – احمد مشیری – سعید جامعی
خانم‌ها : راشا ملک – سپیده میرشانی – مریم بیات

۹۸/۱۱/۱۹

قله پیرزن کلون به ارتفاع ۳۸۵۰ متر

یک دیدگاه to “گزارش پیرزن کلون – زمستانی – ۹۸/۱۱/۱۸ – هر هفته یک برنامه«شماره ۸۵۴»”

1. محمد پورزادي می گوید:

به به عالی.گوارای وجود همنوردان پر توان.درود بر عکاس هنرمند و با سلیقه.این روزها در دنیای ژورنالیسم و دنیای مجازی به عکس و عکاس توجه ویژه می شود چه خوب بود اگر زیر هر عکس نام عکاس هم درج می شد.