گزارش صعود قله ورجین ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ – هر هفته یک برنامه «شماره ۸۸۶»

ارسال شده توسط در 2 ژانویه 2021 بدون دیدگاه | دسته بندی شده در گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

«قله ورجین» قله‌ای است با ارتفاع ۲۹۸۷ متر که در منطقه لواسان کوچک قرار دارد.

مسیرهای صعود آن به شرح ذیل می باشد:

۱-مسیر غربی روستای کلوگان (حاجی آباد)

۲-مسیر شمالی روستای راحت آباد و امامه

۳-مسیر جنوبی لواسان کوچک ، محله توک مزرعه

انتخاب تیم ما مسیر جنوبی بود که روز جمعه ۹۹/۱۰/۱۲ با شرکت ۳۴ نفر از اعضای باشگاه ساعت ۵ صبح از سید خندان به سمت لواسان کوچک و محله توک مزرعه حرکت کردیم.

در ساعت ۶:۱۵ صعود را به سمت قله آغاز نمودیم و وارد دره ای شدیم که در انتهای این دره یال صعود که با شیب تندی به خط الرأس اصلی قله می رسد ، به چشم می خورد.

در ساعت ۹ صبح با هوای صاف و آفتابی که تیم ما را همراهی می کرد ، بعد از عبور از این شیب تند به ابتدای خط الرأس اصلی رسیدیم که از اینجا به بعد تیم پیشرو برف کوبی خود را به سمت قله آغاز کرد ودر نهایت کلیه اعضای تیم در ساعت ۱۰:۱۵ به قله رسیدیم و پس از استراحت وعکاسی از همان مسیر صعود ، فرود خودمان را آغاز کردیم.

در هنگام فرود و در ابتدای یال کلاس آموزشی(نحوه استفاده از کلنگ)با حضور مربیان باشگاه اجرا شد.

در نهایت بعد از برگزاری کلاس و صرف ناهار در ساعت ۱۳:۳۰ به مینی بوس باشگاه که درهمان ابتدای مسیر منتظرمان بود رسیده و بدین ترتیب این برنامه پایان یافت.

(لازم به توضیح است که در هنگام صعود وفرود تعدادی گله قوچ و میش را هم مشاهده کردیم)

با تشکر از مربیان وتمامی همنوردان عزیز که همکاری لازم را درجهت اجرای این برنامه داشتند.

*مشخصات gps*

ارتفاع ابتدای مسیر:۱۹۰۰ متر

ارتفاع قله :۲۹۸۷ متر

ارتفاع صعود شده:۱۰۸۷ متر

آنتن دهی موبایل تقریبا در تمام مسیر وجود دارد

آقایان : ناصر کاویانی «سرپرست» – غلامرضا خلیل آبادی «مربی» – شنتیا ربانی «مربی» – محمود نادری – باقر یوسفی –  محمدباقر شمس – مسعود علیزاده – علیرضا کاظمی – علیرضا برزگر – حامدرضا قنبری – سیدمحسن حسینی – بابک گنجی زاده – محمد امین رحمانی – حمید نصر – محسن گودرزی – فرشید پارسایی – علیرضا بابایی – هادی پزشکی – بهنام پیروزرام – فربد صمدی – غلامرضا علیپور – رضا حیدری – بابک حاجی تقی – مهران خوش فرجام – سعیدرضا تاجیک – امین شاه محمدی – علی رضایی و عضو جدید جواد حیدری

خانم ها : فاطمه هوشمند «پزشک تیم» – مریم عطارچی – حنا صیرفی – بهرخ جلیلوند – مونا اوریات