گزارش صعود قله شاه البرز ۹۷٫۵٫۱۲/هر هفته یک برنامه «شماره ۷۶۵»

ارسال شده توسط در 4 آگوست 2018 یک دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, گالری, گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

روز جمعه دوازدهم مرداد طبق برنامه باشگاه در ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد همراه ۲۱ نفر از اعضا و چهار نفر میهمان با یک دستگاه مینی بوس و یک دستگاه سواری به سمت طالقان ، روستای حسن جون حرکت و در ساعت ۶ صبح به مقصد رسیدیم.

بعد از آماده شدن تیم بلافاصله صعود را آغاز کردیم .

روستای حسن جون و سیدآباد طبیعت بسیار زیبایی دارند. درختان سرسبز و رودخانه تقریبا پر آب در فصل گرم تابستان و چشمه های آبی که حدوداً تا اواسط مسیر صعود با آبی بسیار خنک پذیرای کوهنوردان می باشد از جاذبه های این منطقه می باشد.

در ساعت ۷:۳۰ دقیقه توقفی برای صبحانه داشتیم و بعد از صرف صبحانه مجدداً صعود را آغاز کردیم .
در ساعت ۱۰ تیم به دو قسمت تقسیم و تیم پیشرو به سرپرستی ارسلان بیک محمدی با سرعت بیشتری به سمت قله حرکت و در ساعت ۱۰:۳۰ به گوسفند سرا و بعد از استراحت به سمت قله حرکت و در ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه موفق به صعود قله شدند.

تیم دوم در ساعت ۱۱ به گوسفند سرا رسید و بعد از چند دقیقه استراحت به سمت قله حرکت کرد و در ساعت ۱۴:۳۰ موفق به صعود قله شد.(دونفر از اعضای تیم در ارتفاع ۳۶۰۰ متر از ادامه صعود انصراف دادند)

پس از پیوستن تیم دوم به تیم پیشرو در قله و گرفتن عکس قله و استراحت در ساعت ۱۵:۳۰ فرود را آغاز کردیم و در اولین چشمه آب توقفی برای صرف ناهار داشتیم و سپس فرود را ادامه دادیم .
نهایتاً در ساعت ۲۱:۳۰ به روستا رسیدیم و با مینی بوس به سمت تهران حرکت و در ساعت ۱ بامداد سیزدهم مرداد به میدان آزادی رسیدیم و یک برنامه با پیمایش ۳۷ کیلومتر در زمان حدوداً ۱۵ ساعت به پایان رسید.

ممنون از همکاری سرپرست فنی رضا خلیل آبادی و همه اعضای خوب باشگاه و میهمانان توانمند که باعث صعودی عالی و به یادماندنی شدند.

پی نویس :
همنوردان گرامی می توانند گزارش های مورخه ۹۲/۵/۱۹ و ۹۵/۴/۴ این سایت را جهت تکمیل اطلاعات کوه‌شناسی و مسیر صعود مطالعه نمایند.

اعضای شرکت کننده در برنامه :
آقایان : غلامرضا خلیل آبادی«سرپرست» – رضا خلیل آبادی «سرپرست فنی» – محمود نادری – ارسلان بیک محمدی – دکتر علی طوطی – مجید رضاپور – اشکان جهانگیری – مهدی یگانه – محمدحسین رحمانی – هادی حسنی – بنجامین سعیدی – آرش کریمی – ایمان عبادی – فرامرز فریدی – مصطفی آهنی – امیرمحمد عباسی – سیدمحسن حسینی
خانم ها : راشا ملک – فاطمه هوشمند – نرگس یاری و عضو جدید سپیده میرشانی
میهمانان برنامه : خانم ژیلا رحمتی و آقایان حسین ذوالفقاری – مجید قیدی نژاد – بهادر علیرضائی

گزارش از:غلامرضا خلیل آبادی

۹۷٫۵٫۱۳

عکس ها از گالری اسپیلت

نقشه مسیر صعود و فرود قله شاه البرز

قله شاه البرز به ارتفاع ۴۱۴۵ متر

یک دیدگاه to “گزارش صعود قله شاه البرز ۹۷٫۵٫۱۲/هر هفته یک برنامه «شماره ۷۶۵»”

1. علی طوطی می گوید:

برنامه بسیار خوبی بود و با وجود اینکه از نظر بعد مسافت پیمایش بسیار چالش برانگیز بود به صورت موثری مدیریت شد. از سرپرستان برنامه آقایان غلامرضا و رضا خلیل آبادی و جناب بیک محمدی بسیار متشکرم