گزارش صعود قله ناز ۹۷٫۳٫۱۱/هر هفته یک برنامه «شماره ۷۵۲»

ارسال شده توسط در 2 ژوئن 2018 یک دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, گالری, گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

قله ناز – ارتفاع ۴۱۰۸ متر

مسیر دسترسی = منطقه سیرا – جاده چالوس – روستای کلوان

ساعت ۵ صبح روز جمعه ۱۱ خرداد طبق جدول برنامه باشگاه همراه ۲۱ نفر از اعضا و یک میهمان از میدان آزادی با یک دستگاه مینی بوس به طرف جاده چالوس و روستای کلوان حرکت کردیم. به دلیل تصادف و ترافیک ناشی از آن در ساعت ۷:۳۰ به روستای کلوان در ارتفاع ۲۲۰۰ متری رسیدیم.

بعد از آماده شدن تیم و عبور از کوچه باغ های زیبای روستای کلوان به سمت قله حرکت کردیم.

در ابتدای مسیر زیبایی کوچه باغ ها و طراوت و شادابی هوای صبحگاهی روستا هر انسانی را به وجد می آورد مخصوصاً ما کوهنوردان که کوهستان به منزله خانه دوم ماست.

بعد از عبور از کوچه باغ ها به دره ای می رسیم که چند چشمه فصلی در آن وجود دارد و در انتهای دره شما می توانید جانپناه قله ناز را ببینید.

ساعت ۹:۳۰ برای صرف صبحانه توقف بیست دقیقه ای داشتیم و سپس ادامه مسیر دادیم .

بعد از پناهگاه چون برنامه باشگاه صعود قلل ناز و کهار بود ، تیم به دو قسمت تقسیم شد.

تیم پیشرو به سرپرستی رضا خلیل آبادی و افراد با تجربه تر با سرعت بیشتری ادامه مسیر داد.

حدوداً از ساعت ۱۱ و از ارتفاع ۳۵۰۰ متر به بعد شرایط هوای زمستانی بر منطقه حاکم گردید.

بارش های متناوب و باد با سرعت حدوداً ۳۰ کیلومتر و برودت تقریباً صفر درجه شرایط آب و هوایی روز جمعه در منطقه بود .

تیم پیشرو موفق شد در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه قله را صعود نماید و تیم دوم در ساعت ۱۳:۱۰ دقیقه موفق به صعود قله گردید.

بعد از صعود قله و با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و حجم زیاد برف در مسیر قله ناز به قله کهار و صلاح دید سرپرست فنی تیم ، از صعود به قله کهار منصرف شدیم و فرود به طرف روستای کلوان را آغاز نمودیم.

در ساعت ۱۸ به روستا رسیدیم و به سمت تهران حرکت کرده و در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه یک روز خاطره انگیز را با همنوردان مان در میدان آزادی به پایان رساندیم.

برای اطلاعات بیشتر منطقه و این قله به گزارش های متعدد باشگاه در سال های قبل مراجعه نمایید.

اعضای شرکت‌کننده در برنامه:
آقایان: غلامرضا خلیل آبادی«سرپرست» – رضا خلیل آبادی«سرپرست فنی» – ارسلان بیک محمدی – دکتر علی طوطی – مجید رضاپور – علی جمشیدی – محمد زیودار – علیرضا رضایی – مهدی یگانه – بنیامین سعیدی – آرش کریمی – فرامرز فریدی – مصطفی آهنی – امیرمحمد عباسی – سیدمحسن حسینی
خانم ها : راشا ملک – فرناز زاهدیه – فاطمه هوشمند – نیلوفر خدا دوست – نرگس یاری – نازنین تبیانی
میهمان برنامه : محسن بنی طبا

گزارش از: غلامرضا خلیل آبادی
          ۱۳۹۷٫۳٫۱۲

عکس ها : گالری اسپیلت

قله ناز به ارتفاع ۴۱۰۸ متر

یک دیدگاه to “گزارش صعود قله ناز ۹۷٫۳٫۱۱/هر هفته یک برنامه «شماره ۷۵۲»”

1. علی طوطی می گوید:

برنامه بسیار خوبی بود و برنامه زمانی به صورت بسیار مناسبی مدیریت شد. با تشکر فراوان از آقایان غلامرضا و رضا خلیلی آبادی