گزارش صعود قله مهرچال از روستای راحت آباد ۹۹/۳/۹ – هر هفته یک برنامه«شماره ۸۶۱»

ارسال شده توسط در 30 می 2020 یک دیدگاه | دسته بندی شده در گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

ساعت ۵:۳۰ صبح از این روستا صعود را شروع کردیم.

تعداد تیم ۳۴ نفر(۶ نفر میهمان و ۲۸ نفر عضو باشگاه) بود.

مسیر صعود قله مهرچال از این روستا ابتدا به شکل یال پرشیبی قرار دارد که در ارتفاع حدود ۳۰۰۰ متری به صخره هایی کنگره‌وار می رسد که باید با احتیاط از رو و یا زیر آن مسیر صعود نرمال را یافت.

در بعضی از قسمت ها هنوز برف زیادی وجود داشت.

(همین چند ماه پیش به دلیل برف زیاد صعود ناموفقی را روی این قله تجربه کرده بودیم.)

در ساعت ۱۲ صخره‌های مسیر با رسیدن به قله‌ای فرعی موسوم به «سای» پایان یافت و ما به یال آخر زیر قله رسیدیم.

بین ساعت ۱۳ تا ۱۳:۲۰ با تمام نفرات بر روی قله ۳۹۲۰ متری مهرچال قرار گرفته ، عکس یادگاری را ثبت کردیم.

حدود ساعت ۱۴ مسیر فرود را از یال اصلی صعود این قله از روستای امامه پیش رو گرفتیم که برف بسیاری بر روی آن انباشته شده بود و به دلیل گرمی هوا نرم و شکننده و شل آب بود.

ساعت ۱۵:۳۰ به انتهای یال رسیدیم و در کف دره استراحت و صرف غذا داشتیم.

حدود ساعت ۱۶:۳۰ حرکت کرده از مسیر پاکوب دره در ساعت ۱۹:۳۰ به امامه رسیدیم و برنامه به پایان رسیدیم.

لازم به ذکر است به دلیل کم شدن رفت و آمدها در این کوهستان ، پاکوب این دره کمتر پاخورده بود و بسیار سرسبز و زیبا شده بود.

ضمناً رودخانه اصلی در محل رسیدن به روستای امامه پر از آب شده و با شدت زیاد جریان داشت که به اجبار با احتیاط زیاد از داخل آن به نوبت عبور کردیم.

آقایان : ذبیح اله حمیدی «سرپرست» – غلامرضا خلیل آبادی «مربی» – رضا خلیل آبادی « سرپرست فنی» – ارسلان بیک محمدی«کمک سرپرست» – علیرضا گوهری – آرش کریمی – فرامرز فریدی – بنیامین سعیدی – امیرمحمد عباسی – مهدی مختاری – سعید منصوری – حمید سلیم رفتار – پیمان کمیجانی – بیوک نقدی – مهدی عبادزاده و عضو جدید مهران خوش فرجام

خانم‌ها : راشا ملک – فاطمه هوشمند«پزشک تیم» – ندا محمدنژاد – سپیده میرشانی – مریم عطارچی – مریم بیات – حنا صیرفی – الهام بیک – فرشته شیرکوند – رؤیا تاراسی – وحیده ستوده و عضو جدید مرجان خرم

میهمانان برنامه :

آقایان حسین یعقوبی – مرتضی بازیار – رسول گل محمدی – محمد شاهانی – مهرداد شاهانی و خانم ناهید نوروزی

۹۹/۳/۱۰

مسیر صعود و فرود قله مهرچال

قله مهرچال به ارتفاع ۳۹۲۰ متر

یک دیدگاه to “گزارش صعود قله مهرچال از روستای راحت آباد ۹۹/۳/۹ – هر هفته یک برنامه«شماره ۸۶۱»”