گزارش صعود قله زرین کوه/هر هفته یک برنامه «شماره ۷۳۳» ۱۳۹۶٫۱۱٫۲۷

ارسال شده توسط در 17 فوریه 2018 بدون دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, گالری, گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

قله زرین کوه یکی از قلل انفرادی البرز مرکزی با ارتفاع ۳۸۵۰ متر می باشد.

این قله در شمال جاده فیروزکوه ، حدفاصل روستاهای آئینه ورزان ، خسروان ، جابان و سربندان قرار گرفته است و می توان این قله را از همه این روستاها صعود کرد.

برای کسب اطلاعات کوه شناسی به گزارش های قبل در همین وب سایت مراجعه فرمایید.

شرح صعود ؛
صبح روز جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ تیم بیست و نه نفره ما همراه یک میهمان در ساعت ۵:۱۵ دقیقه با یک دستگاه مینی بوس و دو دستگاه سواری از پل سیدخندان حرکت و در ساعت ۷ صبح به روستای خسروان رسیدیم .

بعد از آماده شدن تیم در ساعت ۷:۱۵ صعود را آغاز کردیم.

متأسفانه خبری از برف در یال جنوبی نبود و تیم ما به راحتی یال را صعود کرد و بعد از حدود دو ساعت تلاش ، جهت صرف صبحانه بیست دقیقه توقف کرده سپس مجددا صعود را شروع کردیم.

معمولا در صعودهای قبلی همیشه باد می وزید اما این بار از باد هم خبری نبود و تیم ما به آرامی پیش رفت تا در نهایت ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه موفق به صعود قله  شدیم.

پس از استراحت و گرفتن عکس قله ، فرود را آغاز کردیم و بخاطر بازدید از آبشار خسروان و چشمه‌های دوقلو مسیر دره را برای فرود انتخاب کردیم و در نهایت ساعت ۱۷ به روستای خسروان رسیدیم و به سمت تهران حرکت کرده در ساعت ۱۹:۳۰ برنامه ای دیگر با موفقیت به پایان رسید.

اعضای شرکت‌کننده در برنامه:
آقایان: غلامرضا خلیل آبادی«سرپرست» – رضا خلیل آبادی «سرپرست فنی» – محمدرضا بهروزی «مربی» – حسین قربان نژاد- ارسلان بیک محمدی – مهدی صابری – محمدحسین اله یاری – سیدمحمود قاسمی – رضا عبدالهی – فراز ساسانی – علیرضا برزگر – رضا زاهدزاده – محمد زیودار – علیرضا رضایی – نیما اسماعیلی – مهدی فرهمند – ایمان عبادی – محمدحسین رحمانی – هادی حسنی – بنیامین سعیدی (عکاس) – بهزاد زرین کوب – فرامرز فریدی – محمد بطحائی
خانم ها : نسرین سلطانی – راشا ملک – فاطمه هوشمند – فرناز زاهدیه – فاطمه دارابی – نیلوفر خدادوست