گزارش صعود قله خلنو ۹۸/۰۶/۰۸ – هر هفته یک برنامه«شماره ۸۲۶»

ارسال شده توسط در 15 سپتامبر 2019 بدون دیدگاه | دسته بندی شده در گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

قله خلنو با ارتفاع ۴۳۷۵ متر بلندترین قله استان تهران که در البرز مرکزی واقع شده است.
مبدا صعود به این قله روستای لالان از توابع شهر فشم است.
بدلیل گزارش های زیادی که در سایت باشگاه اسپیلت وجود دارد از معرفی بیشتر این قله اجتناب می کنیم .
ساعت ۴:۲۰ صبح جمعه تعداد ۴۰ نفر از اعضای باشگاه، تهران را به قصد روستای لالان ترک کردیم
ساعت ۵:۴۵ از روستای لالان حرکت را آغاز و پس از عبور از رودخانه خروشان لالان و چشمه تلخ آب به آبشار رسیدیم و صبحانه را صرف کردیم.
ساعت ۸:۱۵ به دو تیم تقسیم شدیم.
تیم اول به تعداد ۹ نفر از یال غربی گردنه روزا (دارای شیب بیشتر نسبت به مسیر معمولی) و پس از صعود به قله برج در ساعت ۱۲:۳۰ و عبور از تیغه های ژاندارک، در ساعت ۱۳:۳۰ موفق به صعود قله خلنو شد.
تیم دوم به تعداد ۳۱ نفر به سرپرستی غلامرضا خلیل آبادی از مسیر معمولی و پس از عبور از کاسه خلنو، در ساعت ۱۳ بر فراز قله خلنو ایستادند.
بدلیل بارش باران و خطر صاعقه، به سرعت مسیر برگشت را از مسیر کاسه خلنو پیش گرفتیم.
ساعت ۱۵:۳۰ به آبشار رسیدیم و بعد از استراحت و صرف غذا به طرف روستای لالان حرکت کردیم.
ساعت ۱۸ همه ی اعضای تیم به روستا رسیدیم.