گزارش صعود قلل ناز و کهار ۹۹/۵/۳ -هر هفته یک برنامه«شماره ۸۶۲»

ارسال شده توسط در 25 جولای 2020 ۲ دیدگاه | دسته بندی شده در گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

قلل ناز و کهار در ابتدای البرز غربی واقع شده است.
جنوب آن به منطقه زیبای کلوان جاده چالوس و از شمال به منطقه کوهستانی طالقان می رسد.
از شرق بعد از قلل هفت خان ، گرچان و هزاربند به جاده چالوس و از غرب به کوه های منطقه ساوجبلاغ ، هشتگرد و جنوب طالقان ختم می شود.
ساعت ۶ صبح جمعه ۹۹/۵/۳ از روستای کلوان و از میان باغات زیبای میوه که در سطح شیب دار کوهستان احداث شده است ، صعود را شروع کردیم(تعداد تیم ۲۷ نفر بود).
پس از یک ساعت از باغات خارج شدیم و در جاده ای متروکه و کوهستانی به پیش رفتیم.
پس از صرف صبحانه در شیب های زیر جانپناه ناز قرار گرفتیم و ساعت ۸:۳۰ به آنجا رسیدیم.
نیم ساعت بعد به طرف قله ناز حرکت کردیم.شیب های این قله اکثراً خفته هستند .
در ساعت ۱۲ تیم اول به قله رسید (ارتفاع حدود ۴۱۰۰ متر)
در ساعت ۱۲:۳۰ تیم دوم با تمام نفرات روی قله قرار گرفت .
۱۲ نفر از همان جا به طرف کلوان بازگشتند و ۱۵ نفر بقیه به طرف صعود قله کهار حرکت کردند.
مسیر صعود قلل ناز و کهار از روستای کلوان به شکل نعل اسبی است که حدود ۲۸ کیلومتر مسافت دارد.
پس از سرازیر شدن به دشت زیبای بین دو قله و کمی استراحت به طرف قله کهار که از دور دیده می شد حرکت کردیم.
ساعت ۱۵ به قله رسیده پس از ثبت عکس یادگاری به طرف جانپناه کهار حرکت کردیم.(ارتفاع حدود ۳۹۲۰ متر) و در نهایت ساعت ۱۸:۳۰ هم زمان با تیم قله ناز به روستای کلوان رسیده به طرف تهران بازگشتیم.
با تشکر از آقایان خلیل آبادی و زیودار که اتومبیل های خود را همراه مینی بوس باشگاه در اختیار این برنامه گذاشتند.

آقایان : ذبیح اله حمیدی «سرپرست» – غلامرضا خلیل آبادی«مربی» – ارسلان بیک محمدی(کمک سرپرست) – محمدزیودار – فرامرز فریدی – بنیامین سعیدی – محسن حسینی – دانیال طهرانیان – حامدرضا قنبری – رحمت اله سلیمانی – آرمین فرازمان – نیما علاقه بند – پویان خان جانی – محمد امین رحمانی – محسن گودرزی – کیوان سمیعی – ارشیا زند
خانم‌ها : فاطمه هوشمند(پزشک تیم) – مریم بیات – مریم عطارچی – حنا صیرفی – مرجان خرم – سارینا جامی – سارا عبدی
میهمانان برنامه : آقایان سعید کیائی – علیرضا طهرانی و خانم شوکت سوهانی

۱۳۹۹/۵/۴

جانپناه قله ناز

قله ناز به ارتفاع ۴۱۰۰ متر(تیم اول)

قله ناز (تعدادی از اعضای تیم دوم)

قله کهار به ارتفاع ۳۹۲۰ متر

۲ دیدگاه to “گزارش صعود قلل ناز و کهار ۹۹/۵/۳ -هر هفته یک برنامه«شماره ۸۶۲»”