گزارش صعود قلل مهرچال،پیرزن کلون،همهن ۱۴۰۱/۶/۲۵ – هر هفته یک برنامه «شماره ۹۹۷»

ارسال شده توسط در 19 سپتامبر 2022 بدون دیدگاه | دسته بندی شده در گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

طبق قرار ساعت ۴ صبح جمعه ۵ نفر از اعضای باشگاه بوسیله یک دستگاه خودرو شخصی اززیرپل سیدخندان بسمت روستای امامه حرکت کردیم.

ساعت ۵ به پل رودخانه امامه رسیدیم.

ماشین را پارک کردیم و ساعت ۵:۳۰ در هوایی دلچسب وارد دره رودخانه امامه شدیم.

هوا کامل روشن نشده بود.

ساعت ۸ به انتهای دره زیر یال قله مهرچال صبحانه صرف شد و از همان یال به سمت قله مهرچال حرکت کردیم.

ساعت ۱۱ قله را صعود کردیم و بعد از عکاسی بلافاصله بسمت قله پیرزن کلون حرکت کردیم.

ساعت ۱۱:۴۰ قله را صعود کردیم و بعداز عکاسی و کمی استراحت به سمت قله همهن حرکت کردیم.

قله همهن را نیز ساعت۱۳:۵۰ صعود کردیم و بعدازعکاسی و استراحت کوتاهی مسیر فرود را از یکی از دره های قبل از قله همعن بسمت دره فرود آمدیم.

کنار رودخانه کف دره ناهار را صرف کرده و درساعت ۱۶ به سمت پایین فرود آمدیم.

درساعت ۱۷:۳۰ به خودرو مان رسیدیم و این برنامه زیبا و سنگین باموفقیت به اتمام رسید.

اعضای شرکت کننده در برنامه ؛

آقایان : علیرضا کاظمی «مربی – راهنما» – محمود نادری «کمک سرپرست» – محمد ملکی «غضو موقت» – حسن انصاری «عضو موقت»

و خانم: فرشته چناقچی «عضو رسمی»